Помощ за палене на Форд Фокус бензин
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Помощ за палене на Форд Фокус бензин
Проблема се появи по следния начин:
1. Имам проблем с ел. съклото на вратата на шофьора, което не може да се затвори и стои на 1/3 отворено
2. Днес сутринта махнах кората на вратата да видя дали маже да се оправи някак
3. През цялото време ключа беше на контакт докато се опитвах с бутоните на стъклото да го задвижа
4. Проблема на стъклото се оказа скъсано жило, но като опитах да запаля и не става- стрелките на приборите отидоха на макс и се върнаха, стартера върти, но колата не пали
Помислих,че е паднал акумулатора, подадохме ток от друга кола, но пак не става и с бутане опитахме един път но пак не
Разкачих акумулатора, закачих го, но пак не
След около половин час се върнах пак да подам ток, и като опитах да запаля някак си захапа и с малко газ запали
Тъкмо се зарадвах и тръгнах кам един сервиз заради стъклото,спрях за около 3 минути и пак не иска да пали (сякаш се дави, подавам леко газ но не става)
След няколко опита стрелките пак отиват на макс и може би акумулатора да е паднал(макар, че върти стартера)
Сега съм я оставил на паркинга и се надявам да запали като постои известно време
Може ли това де е от бензин в дюзите когато е била на контакт и сега да се дави
Може ли като постои да се оправи това
Всъщност проблема е в стъклото, но се появи това
Някакви идеи как да постъпя?
Чета в книгата Ford Focus Owners manual.pdf, че ако не пали нормално, може да се натисте съединителя, и бавно да се натиска газта до край и в това положение да се пали
Може ли да стане по този начин?
След няколко часа престой успях да запаля, но много трудно
Става и с подаване на газ докрай по-горния метод
Сега понякога 1 път пали или трябва 10 пъти да въртя докато запали
Въпрос: Възможно ли е да се е повредила бензиновата помпа, ако колата е стояла 1 час на контакт?
Или въобще какво би могло да се скапе ако стои дълго на контакт?
1. Имам проблем с ел. съклото на вратата на шофьора, което не може да се затвори и стои на 1/3 отворено
2. Днес сутринта махнах кората на вратата да видя дали маже да се оправи някак
3. През цялото време ключа беше на контакт докато се опитвах с бутоните на стъклото да го задвижа
4. Проблема на стъклото се оказа скъсано жило, но като опитах да запаля и не става- стрелките на приборите отидоха на макс и се върнаха, стартера върти, но колата не пали
Помислих,че е паднал акумулатора, подадохме ток от друга кола, но пак не става и с бутане опитахме един път но пак не
Разкачих акумулатора, закачих го, но пак не
След около половин час се върнах пак да подам ток, и като опитах да запаля някак си захапа и с малко газ запали
Тъкмо се зарадвах и тръгнах кам един сервиз заради стъклото,спрях за около 3 минути и пак не иска да пали (сякаш се дави, подавам леко газ но не става)
След няколко опита стрелките пак отиват на макс и може би акумулатора да е паднал(макар, че върти стартера)
Сега съм я оставил на паркинга и се надявам да запали като постои известно време
Може ли това де е от бензин в дюзите когато е била на контакт и сега да се дави
Може ли като постои да се оправи това
Всъщност проблема е в стъклото, но се появи това
Някакви идеи как да постъпя?
Чета в книгата Ford Focus Owners manual.pdf, че ако не пали нормално, може да се натисте съединителя, и бавно да се натиска газта до край и в това положение да се пали
Може ли да стане по този начин?
След няколко часа престой успях да запаля, но много трудно
Става и с подаване на газ докрай по-горния метод
Сега понякога 1 път пали или трябва 10 пъти да въртя докато запали
Въпрос: Възможно ли е да се е повредила бензиновата помпа, ако колата е стояла 1 час на контакт?
Или въобще какво би могло да се скапе ако стои дълго на контакт?
Don't worry, be happy!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Помощ за палене на Форд Фокус бензин
1.Акумулаторът ти е паднал - таблото се рекалибрира като опиташ да запалиш (стрелките отиват до край). Но щом върти би трябвало да запали - просто таблото е доста чувствително към пад на напрежението.amdinside написа:стрелките на приборите отидоха на макс и се върнаха, стартера върти, но колата не пали
Помислих,че е паднал акумулатора, ....
....След няколко опита стрелките пак отиват на макс и може би акумулатора да е паднал(макар, че върти стартера)
.....
Може ли това де е от бензин в дюзите когато е била на контакт и сега да се дави
....
2.Няма как бензин да мине през дюзите когато колата не е запалена.
3.Едно предположение - виж дали има искра на свещите. Да не би PATS-а, т.е. имобилайзерът нещо да се бъзика и да ти прекъсва запалването?
4.Грешки някакви дава ли?
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Относно това:
Работата е в това, че някъде 1 час ключа беше на контакт, и ръчках копчетата на ел. стъклото да видя дали ще сработи, радиото също работеше
Чудя се какво от тези действия може да задейства проблема с паленето
Как на свещите вече да не подава искра, след като преди това работеше?
Как може да да се бърка имобилайзерът от това и какво може да се направи ако е така?
След като успях да запаля покарах 8 км и си е наред
Обаче като го загася и после става тото кога ще запали
Какво може да е?
Това никога не съм го правил и не знам дали сега е момента (да не се обърка още нещо)3.Едно предположение - виж дали има искра на свещите. Да не би PATS-а, т.е. имобилайзерът нещо да се бъзика и да ти прекъсва запалването?
4.Грешки някакви дава ли?
Работата е в това, че някъде 1 час ключа беше на контакт, и ръчках копчетата на ел. стъклото да видя дали ще сработи, радиото също работеше
Чудя се какво от тези действия може да задейства проблема с паленето
Как на свещите вече да не подава искра, след като преди това работеше?
Как може да да се бърка имобилайзерът от това и какво може да се направи ако е така?
След като успях да запаля покарах 8 км и си е наред
Обаче като го загася и после става тото кога ще запали
Какво може да е?
Don't worry, be happy!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Човек, по така дадените оскъдни данни освен да хвърлиш един боб... Всеки отговор е чисто налучкване. От твоите действия не може да се задейства проблем с паленето, просто според мен нещо ти е направило проблем в същия момент. (Нали не си окъсил нещо докато си бъзикал стъклата?)
Една кола за да запали и трябва гориво (бензин) и ток (искра) плюс синхронизация на двете. И въздух, но там едва ли има проблем с наличието му.
Причините да не запали могат да бъдат твърде много,но първата стъпка е да провериш кое от двете ти куца.
1.Искрата се проверява като свалиш някой от кабелите на свещите и му пъхнеш една свещ (ква да е, може и да свалиш от твоите). Опираш я на двигателя (маса) и някой върти стартера, ти гледаш дали прескача искра между електродите на свещта. Твоите свещи са скрити с пластмасово капаче отгоре върху главата на двигателя.
2.Ако имаш добра (силна) искра - провери горивото. Откачи възвратния маркуч от горивопровода, (не от горивната рейка, а от другата му страна) (спираловидно навит с червен накрайник). Може да протече като го сваляш!!! Внимавай да не се запалиш!!! Пъхни го в една ПВЦ-бутилка и дай на контакт - ако идва бензин значи отпада горивната система.
3.Провери дали в диагностичен режим на таблото излиза някакъв код за грешка - ако да какъв?
4.Измери напрежението на акумулаторът на загасен двигател, на запален без консуматори и на запален с консуматори - това ще ти отговори точно колко ти е паднал акумулаторът.
Това е общо взето което можеш да направиш сам без специализирани диагностични уреди и инструменти. Ако тия неща не са ти ясни и те плашат - отивай на сервиз. Повече съвети не мога да ти дам спрямо това което описваш. Успех.
Една кола за да запали и трябва гориво (бензин) и ток (искра) плюс синхронизация на двете. И въздух, но там едва ли има проблем с наличието му.
Причините да не запали могат да бъдат твърде много,но първата стъпка е да провериш кое от двете ти куца.
1.Искрата се проверява като свалиш някой от кабелите на свещите и му пъхнеш една свещ (ква да е, може и да свалиш от твоите). Опираш я на двигателя (маса) и някой върти стартера, ти гледаш дали прескача искра между електродите на свещта. Твоите свещи са скрити с пластмасово капаче отгоре върху главата на двигателя.
2.Ако имаш добра (силна) искра - провери горивото. Откачи възвратния маркуч от горивопровода, (не от горивната рейка, а от другата му страна) (спираловидно навит с червен накрайник). Може да протече като го сваляш!!! Внимавай да не се запалиш!!! Пъхни го в една ПВЦ-бутилка и дай на контакт - ако идва бензин значи отпада горивната система.
3.Провери дали в диагностичен режим на таблото излиза някакъв код за грешка - ако да какъв?
4.Измери напрежението на акумулаторът на загасен двигател, на запален без консуматори и на запален с консуматори - това ще ти отговори точно колко ти е паднал акумулаторът.
Това е общо взето което можеш да направиш сам без специализирани диагностични уреди и инструменти. Ако тия неща не са ти ясни и те плашат - отивай на сервиз. Повече съвети не мога да ти дам спрямо това което описваш. Успех.
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
При свалянето на кората на стъклото, разкачих връзката с бутоните за ел. стъклата и връзката с говорителя, който е във вратата
Видях, че едното жило е скъсано
Сега вратата стои на голо без уплътнение
Акумулатора със сигурност може да е паднал малко, но със подаване на ток пак не пали
Като пастоя 2 часа колата запали, макар и не лесно, но преди пък само въртеше без нищо
Също пали и като падам газ до края и завъртя.
Проблем може да е от това ,че стоя на контакт дълго време, но не знам как точно...
Видях, че едното жило е скъсано
Сега вратата стои на голо без уплътнение
Акумулатора със сигурност може да е паднал малко, но със подаване на ток пак не пали
Като пастоя 2 часа колата запали, макар и не лесно, но преди пък само въртеше без нищо
Също пали и като падам газ до края и завъртя.
Проблем може да е от това ,че стоя на контакт дълго време, но не знам как точно...
Don't worry, be happy!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
До часовника има един червен светодиод. Той би трябвало да изгасне след като сложиш ключа и запалиш. Ако продължава да свети, значи не ти разпознава ключа. Така можеш да изключиш проблем с имобилайзера. И пак да ти намекна - провери за кодове за грешки.
Пусни таблото в тест-режим. За целта - натискаш бутона за нулиране на дневния брояч, задържаш го натиснат и палиш колата без да го пускаш. Задържаш докато брояча за километрите изпише test, след това стрелките ще отидат до крайните положения и ще се върнат. С натискане на брояча за нулиране минаваш през различни тестови режими.
Полезен режим е изкарването на кодове за грешки от компютъра - трябва да пише DTC - none - ако нямаш грешки или DTC - и номера на грешката. (DTC - Diagnostic Test Code)
Пусни таблото в тест-режим. За целта - натискаш бутона за нулиране на дневния брояч, задържаш го натиснат и палиш колата без да го пускаш. Задържаш докато брояча за километрите изпише test, след това стрелките ще отидат до крайните положения и ще се върнат. С натискане на брояча за нулиране минаваш през различни тестови режими.
Полезен режим е изкарването на кодове за грешки от компютъра - трябва да пише DTC - none - ако нямаш грешки или DTC - и номера на грешката. (DTC - Diagnostic Test Code)
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Когато ключа е на положение 2 лампата изгасва, на 1 не
Като запали не погледнах
За кодовете за грешки трябва да запаля все пак
Работата е там, че като постои малко и пак става паленето
Въобще всичко е доволно странно
Дано утре запали и отивам в сервиза
Уж ел. стъклото беше проблема а какво стана...
И все пак същия въпрос:
Какво може да стане ако стои ключа дълго време на контакт?
Като запали не погледнах
За кодовете за грешки трябва да запаля все пак
Работата е там, че като постои малко и пак става паленето
Въобще всичко е доволно странно
Дано утре запали и отивам в сервиза
Уж ел. стъклото беше проблема а какво стана...
И все пак същия въпрос:
Какво може да стане ако стои ключа дълго време на контакт?
Don't worry, be happy!
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И така ето го и продължението:
В неделя беше последното палене сутринта и повече цял ден не можа да запали
Понеделник:
Надявах се, че в понеделник сутринта ще запали и ще отида до сервиза (D & N ми и най-близо)
За съжаление не можа да запали в понеделник сутринта и извиках пътна помощ да ме изтегли (СБА-48лв)
Отидохме в сервиза и го оставих
После ми казаха,че е запалил като са му подали принудително бензин
Дало уж грешка на бензиновата помпа, но пък тя работила
Други грешки нямало
Смениха свещите (те си бяха за смяна отдавна), но не това е проблема
Вдигнаха стъклото (първичния проблем) и сега стои само вдигнато
Взех колата в 18 часа и запали, макар и не от първия път
Тръгнах си нормално, спрях веднъж и пак запалих и дотук добре
Върнах се и спрях на паркинга. Тъкмо спрях и реших пак да запаля и не става-стартера върти нормално припалва замалко(няколко оборота)и спира. И така я оставих.
Вторник:
Сутринта във вторник отидох, въртя ключа и пали, сякаш нищо не е имало
Гася и пак паля-добре
Гася и вече не пали и така я оставих
Вечерта реших да отида да заредя
Запали без проблем от първия път и тръгвам
Но се чувства, че празния ход е на ниски обороти и едва да загасне
На едно място загасна спрял на празен ход и едва запалих
Както и да е добрах се до бензиностанцията
До, но след като заредих колата вече не пали(явно след 3-я път не иска)
Бутнах колата настрани и зачаках
След няколко опита обаче не става(върти нормално припалва замалко няколко оборота и спира) и зачаках
Мина към 1 час, но не става, а започно само да върти без да припалва дори
Викнах пак пътна помощ и зачаках да ме изтеглят
В един момент незнайно как врътнах и запали
Тръгнах без проблем, отказах пътната помощ (спестих някой лев, като платих само 10 лв неустойка)
Върнах се на паркинга изгасих, запалих и така я оставих
Сряда:
Цял ден не съм я пипал и вечерта запалих от първия път
Изгасих и пак запалих
Изгасих и пак запали
Изгасих и вече не става
След един-два опита пак запали, но после пак същия проблем
Не иска да пали, върти стартера, припалва, вдига леко обороти но не може да ги задържи и гасне
Изводи дотук:
- като постои малко време и пали (не е ясно колко минимум време)
- след 3-4 запалвания и вече не може да запали
- помпата се чува на контакт и спира след 5 сек.
- има склонност за гасне на празен ход
- акумулатора върти стартера и би трябвало да е добре
- в сервиза ми казаха, че може да е нещо по ел. системата или че помпата е "тръгнала", макар че работи
- сега стрелките не отиват на макс и са нормално
Що за чудо е това?
Ще ходя някъде на ел. диагностика да проверят дали не се губи ток някъде
За съжаление сам не мога да направя много...
В неделя беше последното палене сутринта и повече цял ден не можа да запали
Понеделник:
Надявах се, че в понеделник сутринта ще запали и ще отида до сервиза (D & N ми и най-близо)
За съжаление не можа да запали в понеделник сутринта и извиках пътна помощ да ме изтегли (СБА-48лв)
Отидохме в сервиза и го оставих
После ми казаха,че е запалил като са му подали принудително бензин
Дало уж грешка на бензиновата помпа, но пък тя работила
Други грешки нямало
Смениха свещите (те си бяха за смяна отдавна), но не това е проблема
Вдигнаха стъклото (първичния проблем) и сега стои само вдигнато
Взех колата в 18 часа и запали, макар и не от първия път
Тръгнах си нормално, спрях веднъж и пак запалих и дотук добре
Върнах се и спрях на паркинга. Тъкмо спрях и реших пак да запаля и не става-стартера върти нормално припалва замалко(няколко оборота)и спира. И така я оставих.
Вторник:
Сутринта във вторник отидох, въртя ключа и пали, сякаш нищо не е имало
Гася и пак паля-добре
Гася и вече не пали и така я оставих
Вечерта реших да отида да заредя
Запали без проблем от първия път и тръгвам
Но се чувства, че празния ход е на ниски обороти и едва да загасне
На едно място загасна спрял на празен ход и едва запалих
Както и да е добрах се до бензиностанцията
До, но след като заредих колата вече не пали(явно след 3-я път не иска)
Бутнах колата настрани и зачаках
След няколко опита обаче не става(върти нормално припалва замалко няколко оборота и спира) и зачаках
Мина към 1 час, но не става, а започно само да върти без да припалва дори
Викнах пак пътна помощ и зачаках да ме изтеглят
В един момент незнайно как врътнах и запали
Тръгнах без проблем, отказах пътната помощ (спестих някой лев, като платих само 10 лв неустойка)
Върнах се на паркинга изгасих, запалих и така я оставих
Сряда:
Цял ден не съм я пипал и вечерта запалих от първия път
Изгасих и пак запалих
Изгасих и пак запали
Изгасих и вече не става
След един-два опита пак запали, но после пак същия проблем
Не иска да пали, върти стартера, припалва, вдига леко обороти но не може да ги задържи и гасне
Изводи дотук:
- като постои малко време и пали (не е ясно колко минимум време)
- след 3-4 запалвания и вече не може да запали
- помпата се чува на контакт и спира след 5 сек.
- има склонност за гасне на празен ход
- акумулатора върти стартера и би трябвало да е добре
- в сервиза ми казаха, че може да е нещо по ел. системата или че помпата е "тръгнала", макар че работи
- сега стрелките не отиват на макс и са нормално
Що за чудо е това?
Ще ходя някъде на ел. диагностика да проверят дали не се губи ток някъде
За съжаление сам не мога да направя много...
Don't worry, be happy!
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Относно това се чудя дали трябва да се зареди акумулатора за 24 часаСъс сигурност е паднал акумулатора. Пролетта моя го изтощих след 5 дни слушане на музика на вилата. След което започна да прави номера със стрелките, докато един ден спря да пали.
Подадох ток с кабели - не пали. Купих нов акумулатор и до днес няма грижи. Confused
Нормално ли е да върти стартера а да не пали и това да е от акумулатора
Все пак стартера черпи най-много ток
В противен случай, ако се падне акумулатора и трябва нов ли?
Излежда неестествено, но пък може да е комбинация от това и електроника, която се бърка от малки колебания от акумулатора.
Може ли акумулатора да се дозареди в движение и за колко време?
Последна промяна от amdinside на 06 дек 2007, 08:38, променено общо 1 път.
Don't worry, be happy!
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днес вечерта реших да сваля акумулатора да се зареди
Първо запалих без проблеми 2 пъти
Свалихме акумулатора, защото мислех, че е паднал, но се оказа, че е 12.4
Значи акумулатора е добре
Закачих акумулатора е запалих няколко пъти
Не е съвсем наред, защото двиталя вдига леко обороти (стрелката на оборотомера на мърда) и загасва
Така няколко пъти докато "захапе"
Опитвам и с газ при паленето и понякога задържа, вдига обороти и така добре, докато загася и не е ясно как ще се държи при следващо запалване
Или при палене пресъсва подаването на гориво или се губи искрата
Не знам какво е...
Първо запалих без проблеми 2 пъти
Свалихме акумулатора, защото мислех, че е паднал, но се оказа, че е 12.4
Значи акумулатора е добре
Закачих акумулатора е запалих няколко пъти
Не е съвсем наред, защото двиталя вдига леко обороти (стрелката на оборотомера на мърда) и загасва
Така няколко пъти докато "захапе"
Опитвам и с газ при паленето и понякога задържа, вдига обороти и така добре, докато загася и не е ясно как ще се държи при следващо запалване
Или при палене пресъсва подаването на гориво или се губи искрата
Не знам какво е...
Don't worry, be happy!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта