Бял пушек...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
lubomir_g
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 05 май 2007, 15:30
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Zetec
Status: Извън линия

Бял пушек...

Мнение от lubomir_g » 02 дек 2007, 18:23

Здравейте колеги :D Сутрин като паля колата дими страшно много от ауспуха и дима е бял... Чудя се не гори ли антифриз, че и той намалява! Каква е причината според вас? Благодаря ви много:)

Потребителски аватар
shmitc
потребител
потребител
Мнения: 368
Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shmitc » 02 дек 2007, 18:27

Според мен щом ти намалява и антифриза може и да ти си е здухала гарнитурата на главата.Имах подобен проблем и се указа че гарнитурата ми е изгоряла.
Изображение
Изображение
Être soi-même, il ya assez d'autres personnes

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от msotiroff » 02 дек 2007, 21:02

Виж дали моторното масло е с обичайния си цвят. Ако прилича по скоро на вкиснала бозица, отколкото на масло - значи е гарнитурка и колкото по - скоро вкараш колата в бокса, толкова по - добре. Иначе в студеното време и безцветните газове се виждат като бели... ;)
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

lubomir_g
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 05 май 2007, 15:30
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Zetec
Status: Извън линия

Мнение от lubomir_g » 02 дек 2007, 23:13

Да, ще го проверя маслото... През пролетта сменях гарнитура на клапаните, тази гарнитура на главата друга ли е(извинявам се, ако въпроса е тъп)! и знаете ли долу-горе колко ще ми стружа тази смяна? мерси много:)

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

за дима

Мнение от mladen1984 » 03 дек 2007, 08:23

Според мен пречинато е в студеното време!Нормално е при ниски външни температури от ауспуха да излиза конденз.Ако при стопляне на времето продължи да излиза така наречения бял дим ,проблема е сериозен!
П.П.Как разбираш че гори антифриз?При студен двигател нивото му е на макс,даже и отгоре,а при запалване намалява между мин и макс-това е нормално!
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 дек 2007, 23:35

Абе провери обстойно за прогоряла гарнитура или спукана глава, че иначе ще стане страшно!

1.виж при запален двг. за балончета в разширителния съд - пробита гарнитура
2.ослушай за свистене при работещ двг. - пробита гарнитура
3.колко често доливаш охл. течност - приема се за нормално по 0.5 - 1л. на година /изпарява се/.
4.ако доливаш повече - огледай вс. маркучи, снадки, радиатор, радиатора на парното и разширителния съд; провери дали капачката на разширителния съд затваря плътно - ако никъде не капе веднага в сервиз - пукната глава, в следствие на което гори вода!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта