още ме е яд
- Full_Speed
 - потребител

 - Мнения: 479
 - Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
 - Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Ем пи4аги и аз много пъти съм наказвал по някой Golf,Маздички 323 или пък BMW до 318 без is.Ама има олигофрени където за да искат да те изпреварят могат да направят белята и зорлен да те качат на някои тротоар или в някоя канавка. 
  Така,че взех да си пасувам малко от малко.Преди мн.се надъхвах и ги наказвах подобаващо.... 
			
									
									
						- _George_
 - потребител

 - Мнения: 412
 - Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
 - Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
рисковани изпреварвания не правя и се стремя да спазвам до колкото се може ограниченията в населено място, но когато някой ме ядоса го наказвам 
  (зависи с какво се движи де  
 )... ето днес примерно тръгнал някав да ме изпреварва на легнал полицай с audi a4, зими таа 1 до 6000 оборота  
 и номера не успя да ми види  
			
									
									
						- chains
 - потребител

 - Мнения: 1161
 - Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
 - Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Съвсем нормално е ТДИ да те скъса!
Преди около 6 - 7г. когато за първи път се качих на старата ми Сиера 1.8тд направо се изумих - колата бе доста пъргава и меко казано набираше здраво, а е само 75к.с.! Сравнявах я с тези с 1.8 бенз и при ускорение дизела дърпаше доста повече!
Направо се влюбих в мотора и единствената причина да го продада бе, че ми трябваше комби, а Сиерата бе седан.
Затова и като си търсех следващата кола гледах само за коли с този двигател. Вече 110 000км. съм Мони 1.8тди само с 90к.с. и двг все още не чувства никаква умора, а е много пъргав, с лекота се справя с тежестта на купето, на старт дърпа здраво, доускоренията са отлични и то при добър разход на гориво!
Баща ми има Мони 2.0 16V седан Ghia /много хубава кола/, но при шофиране 1.8тд е много по-темпераментен и носи повече удоволствие /момента на "включване" е много вълнуващ и звука на мотора става доста злобен/!
пп: не напразно напоследък почти всички лимузини са дизели!
			
									
									
						Преди около 6 - 7г. когато за първи път се качих на старата ми Сиера 1.8тд направо се изумих - колата бе доста пъргава и меко казано набираше здраво, а е само 75к.с.! Сравнявах я с тези с 1.8 бенз и при ускорение дизела дърпаше доста повече!
Направо се влюбих в мотора и единствената причина да го продада бе, че ми трябваше комби, а Сиерата бе седан.
Затова и като си търсех следващата кола гледах само за коли с този двигател. Вече 110 000км. съм Мони 1.8тди само с 90к.с. и двг все още не чувства никаква умора, а е много пъргав, с лекота се справя с тежестта на купето, на старт дърпа здраво, доускоренията са отлични и то при добър разход на гориво!
Баща ми има Мони 2.0 16V седан Ghia /много хубава кола/, но при шофиране 1.8тд е много по-темпераментен и носи повече удоволствие /момента на "включване" е много вълнуващ и звука на мотора става доста злобен/!
пп: не напразно напоследък почти всички лимузини са дизели!
- 
				borbon
 - потребител

 - Мнения: 24
 - Регистриран: 13 ное 2007, 15:04
 - Модел на автомобила: Мондео 95г. 2000к.см. 136к.с.4х4
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Колеги, едно време и аз бех щур за трима. С мотори със ски с коли, верно че тогава нямаше такива като сегаmrdds написа:Да моята си я нося на раменете,ама аз като разсъждавам онзи срещу мен кво го бърка,че аз разсъждавам и карам с 50км/ч в населените места,и спазвам ограниченията и не изпреварвам рисковано....Full_Speed написа:Всеки си има глава на раменете.И не са малки за да разсъждават какво вършат. !
Реших си проблема елементарно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта


