НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!
- Антон Маринов
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph - Местоположение: В.Търново
- Status: Извън линия
НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!
Дайте съвет колеги кво да я правя тая кола не загрява и това е.
Когато работи на място 1 час загря до нормална температура, движа ли се обаче стрелката не излиза от черното квадратче и парноти е слабо. Ходих при майстор той ми каза да карам така а ако ме притеснявало да съм си сложил картон от пред. Как да карам с картон а без него не е добре.
Когато работи на място 1 час загря до нормална температура, движа ли се обаче стрелката не излиза от черното квадратче и парноти е слабо. Ходих при майстор той ми каза да карам така а ако ме притеснявало да съм си сложил картон от пред. Как да карам с картон а без него не е добре.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
И при мен е така. Само,че на едно място като работи колата си загрява до нормана темп. даже и вкл перката. Карах без картон стрелката ми стоеше на "N". Сега съм закрил с картон 2/3 от радиатора и стрелката ми е м/у "N" и "O" ( в движение). При мен проблема мисля че е от някакъв температурен датчик. Смятам че щом вкл. перката следователно термостата си отваря, или пък може да е блокирал отворен. Парното си загрява бързо и доста си топли. Дайте акъл прав ли съм за датчика или може да е нещо друго като термостат
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз така бях 5 години зимата с кашона от пред на радиатора, докато накрая се реших - термостат моторкрафт 18 лв. гумичка за уплатнение 2 лв. гарнитура 3 лв. или общо 23 лв. Това е купено от ЕТ"Ювис" на Д.Петков.
Сега загрява по-бързо и си държи температурата и при каране на по-високи обороти не пада има парно, а и най странното до сега обортомера не ми показваше вярно, от както го смених вече май показва както трябва, "май" защото не съм го проверил.
Самото сменяване на термостата на ескорта не е сложно за около час с почистването на кожуха, незнам как е при мондеото.
Вземай и сменявай - частите от магазинчето са оригинални и със сигурност ще станат.
Сега загрява по-бързо и си държи температурата и при каране на по-високи обороти не пада има парно, а и най странното до сега обортомера не ми показваше вярно, от както го смених вече май показва както трябва, "май" защото не съм го проверил.
Самото сменяване на термостата на ескорта не е сложно за около час с почистването на кожуха, незнам как е при мондеото.
Вземай и сменявай - частите от магазинчето са оригинални и със сигурност ще станат.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 4%E0%ED%E5" onclick="window.open(this.href);return false;Антон Маринов написа:Дайте съвет колеги
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- Антон Маринов
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph - Местоположение: В.Търново
- Status: Извън линия
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пак се почна с тия стрелки. Имаше бая дълга тема за това.
Ако датчика за температурата, който дава показания чрез стрелката е заминал ще имате този резултат с увисналата стрелка. Което няма нищо общо с термостата.
Ако датчика за температурата, който дава показания чрез стрелката е заминал ще имате този резултат с увисналата стрелка. Което няма нищо общо с термостата.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
[quote="G2233"][/quote]
Недей слага кашон на целия радиатор, остави там където е перката достатъчно място - ако загрее да може да дърпа студен въздух. Ако се кара на къси разтояния ОК, но тръгнеш ли в задръстване отиваш към прегряване, но колите са ваши всеки сам решава. Аз карах доста време с кашон и сега видях, че съм правил абсолютна глупост. Мисля че може и да не е точно от термостата, а от едно уплътнение което е между него и леглото му - 2 лева, ако не ви се купува всичко поне това сменете.
Недей слага кашон на целия радиатор, остави там където е перката достатъчно място - ако загрее да може да дърпа студен въздух. Ако се кара на къси разтояния ОК, но тръгнеш ли в задръстване отиваш към прегряване, но колите са ваши всеки сам решава. Аз карах доста време с кашон и сега видях, че съм правил абсолютна глупост. Мисля че може и да не е точно от термостата, а от едно уплътнение което е между него и леглото му - 2 лева, ако не ви се купува всичко поне това сменете.
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ми възможно е и това да е .... но проблема с парното е възможно да е свързан с термостата...странно е и немога да разбера от какво е ....jordj написа:FordSierra1.6L,
Колега най вероятно датчика ти показва грешно.
Там не мога да ти кажа как се оправя проблема но погледни буксата на датчика (при двигателя )да не се е окислила .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта