НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!

Мнение от Антон Маринов » 13 дек 2007, 21:44

Дайте съвет колеги кво да я правя тая кола не загрява и това е.
Когато работи на място 1 час загря до нормална температура, движа ли се обаче стрелката не излиза от черното квадратче и парноти е слабо. Ходих при майстор той ми каза да карам така а ако ме притеснявало да съм си сложил картон от пред. Как да карам с картон а без него не е добре.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 13 дек 2007, 21:59

Термостатът е за смяна.
Изображение

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 14 дек 2007, 00:35

И при мен е така. Само,че на едно място като работи колата си загрява до нормана темп. даже и вкл перката. Карах без картон стрелката ми стоеше на "N". Сега съм закрил с картон 2/3 от радиатора и стрелката ми е м/у "N" и "O" ( в движение). При мен проблема мисля че е от някакъв температурен датчик. Смятам че щом вкл. перката следователно термостата си отваря, или пък може да е блокирал отворен. Парното си загрява бързо и доста си топли. Дайте акъл прав ли съм за датчика или може да е нещо друго като термостат

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 14 дек 2007, 08:47

Аз така бях 5 години зимата с кашона от пред на радиатора, докато накрая се реших - термостат моторкрафт 18 лв. гумичка за уплатнение 2 лв. гарнитура 3 лв. или общо 23 лв. Това е купено от ЕТ"Ювис" на Д.Петков.
Сега загрява по-бързо и си държи температурата и при каране на по-високи обороти не пада има парно, а и най странното до сега обортомера не ми показваше вярно, от както го смених вече май показва както трябва, "май" защото не съм го проверил.
Самото сменяване на термостата на ескорта не е сложно за около час с почистването на кожуха, незнам как е при мондеото.
Вземай и сменявай - частите от магазинчето са оригинални и със сигурност ще станат.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 14 дек 2007, 10:40

Термостат нищо друго

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 14 дек 2007, 19:00

Типични симптоми на заседнал отворен термостат *00124*

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!

Мнение от cocoff » 14 дек 2007, 19:41

Антон Маринов написа:Дайте съвет колеги
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 4%E0%ED%E5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 14 дек 2007, 19:51

еми то и моята никога не загрява, все стои в началото на скалата. но термостата според мен си е добре, направих проверка. запалих колата и след 2-3 минути работа проверих единия маркуч към радиатора- студен си беше...

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 14 дек 2007, 20:28

А колеги - да попитам има ли някакъв проблем ако закрия целия радиатор с картон? В момента карам с 2/3 закрит радиатор и стрелката пак си стои в края на буквата "N"(по време на движение)

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 14 дек 2007, 22:06

Изображение
През целия път Търново - София беше така и ми изгори 6,7л на 100а по рано 5,4 за извън градско

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 14 дек 2007, 23:29

Пак се почна с тия стрелки. Имаше бая дълга тема за това.
Ако датчика за температурата, който дава показания чрез стрелката е заминал ще имате този резултат с увисналата стрелка. Което няма нищо общо с термостата.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 14 дек 2007, 23:34

Знам, знам. Но за картона да питам :)

Дали е опасно ако сложа картон на цялата му площ- да закрива радиатора?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 14 дек 2007, 23:49

Ако си сигурен, че ти работи перфектно стрелката, може да не се притесняваш според мен. Просто, като тръгне да прегрява махаш картона.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 14 дек 2007, 23:59

Мисля че бачка нормално,защото четох из форума че перката се вкл. на ескортите някаде след "M". При мен е точно така. Перката си вкл. няма проблем, обаче когато колата работи на едно място.

riot00
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 дек 2007, 23:56
Модел на автомобила: Escort MK4 Cabriolet
Status: Извън линия

Мнение от riot00 » 15 дек 2007, 00:11

аз на моята кола преди няколко дена смених термостата и пак не иска да загрява смисъл стрелката стои най-долу и парното е студено.След около 1 час градско каране стрелката започва да се вдига много бавно с карането и парното започва да се духа топло малко по малко какво да правя.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 15 дек 2007, 08:51

[quote="G2233"][/quote]

Недей слага кашон на целия радиатор, остави там където е перката достатъчно място - ако загрее да може да дърпа студен въздух. Ако се кара на къси разтояния ОК, но тръгнеш ли в задръстване отиваш към прегряване, но колите са ваши всеки сам решава. Аз карах доста време с кашон и сега видях, че съм правил абсолютна глупост. Мисля че може и да не е точно от термостата, а от едно уплътнение което е между него и леглото му - 2 лева, ако не ви се купува всичко поне това сменете.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 15 дек 2007, 18:35

Антон Маринов,
Колега по горе ти писаха смени термостата и проблема ще ти е решен.Ако се съмняваш в предложението на колегите то свалиго.Виж дали нее постоянно отворен.Ако е отворен е за Смяна сто процента.
При студен двигател триенето епоголямо и разхода се увеличава.

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 15 дек 2007, 18:51

Извинявам се но искам да попитам и аз нещо.Значи при мен паля колата и загрява много бързо за 1-2 мин и стига посредата,възможно ли е да е термостат или датчик някакъв ??? И парното духа хладко.....от какво може да е ?

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 15 дек 2007, 18:59

FordSierra1.6L,
Колега най вероятно датчика ти показва грешно.
Там не мога да ти кажа как се оправя проблема но погледни буксата на датчика (при двигателя )да не се е окислила .

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 15 дек 2007, 19:24

jordj написа:FordSierra1.6L,
Колега най вероятно датчика ти показва грешно.
Там не мога да ти кажа как се оправя проблема но погледни буксата на датчика (при двигателя )да не се е окислила .
Ми възможно е и това да е .... но проблема с парното е възможно да е свързан с термостата...странно е и немога да разбера от какво е ....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта