ПОМОЩ-акyмулатора(мисля)

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

ПОМОЩ-акyмулатора(мисля)

Мнение от [RS]Coswort » 18 дек 2007, 23:45

Здравейте днес в студена хлъзгава вечер колата ми са ПРЕЦАКА...
почвам историята от началото....
отидох смених си крушките-55w12v светят малко по светъл цвят но проблема е не е в тях нормални са си крушките.. карах известно време и по късно спрях на до едно приятелче после се качам в колата и пробвам да запаля... но неможа.... бутнах я по един от най големите и дълги баири в добрич но пак неможа ... пробваха с друга кола да ме дръпнат и да запаля пак неможа, със кабели от друга кола към мойта да запаля отново неможа... едвам едвам върти колата... като дам на контакт лампите ми едвам едвам светят и накрая като прибрах колата пак са пробвах да запаля пак неможа и лампата за акомулатора ми вече не се виждаше да свети... проблеми съм нямал с паленето никога, акомулатора ми е на 4месеца(даже няма) помогнете ми какъв е проблема
1)трябва само да си заредя акомулатора
2)трябва да ида на майстор да провери как е работата
3)стартера ми е заминал и сичко-ВГЗ
помогнете спешно ако някои от добрич случайно види темата ако има зарядно за акомулатор да ми даде да заредя после ше почерпя!!!
МЕРСИ В АВАНС!!!
Последна промяна от [RS]Coswort на 19 дек 2007, 18:20, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Xplod
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 19 ное 2007, 20:31
Модел на автомобила: Форд
Местоположение: Dobrich
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Xplod » 19 дек 2007, 09:21

Ами аз съм от Добрич но зарядно нямам.Иначе ми се беше случило преди година да карам едно ПЕжо405 и то както си карах изгасна изведнъж и не можахме да го запалим- бутахме, клеми слагахме ама не запали.После собственика го дърпали и с мн зор успял и запалил.На сервиз му казали че стартера му изгорял и бендикса се стопил.Акомулатора не се зареждал от делкото и затва станала таз пумия.

Най-добре се посъветвай в някой сервиз.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 19 дек 2007, 09:59

Xplod написа:.....................Акомулатора не се зареждал от делкото и ...........................
Да вярно е, не се зарежда от делкото а от алтернатора/генератора.


Зареди си акумулатора и пробвай да запалиш. Ако запалиш провери с мултицет дали ти се зарежда акумулатора 14.1 -14.6 V , ако всичко е наред провери кое ти изтощава акумулатора или дали той не е дал фира. Ако не си наясна с електриката, след презарездането нестанели нищо, бегай при майстор да не запалиш колата.
Успех!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 19 дек 2007, 12:14

аз мисля че се досещам защо ми е свършил акомулатора... повъртях се малко... а при мен като мина през локва или нешто мокричко влиза там където е ремъка и не ми завърта динамото и там другите глупости .. аз се повъртях доста и може да е от това незнайното изхабяване на акомулатора. ся съм го остаел да са зарежда

Потребителски аватар
s_iliev21
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 16 дек 2007, 11:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v WOLF !
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от s_iliev21 » 19 дек 2007, 16:29

Колега в никаъв случай не се оптвай да запалиш колата с друг акумулатор и в последствие да ги размениш докато колата работи!Защото гледай на мене какво ми случи именно от такава операция ;(

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=34096.0" onclick="window.open(this.href);return false;

А иначе по проблема ти:Ако е стартер въобще няма да върти!Може би съвсем малко да е останало от четките му(или бендикс????)!
Предполага че нещо не ти зарежда добре динамото!!!Е дано се оправи проблемът ти!УСПЕХ!!!

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 19 дек 2007, 18:19

е аз електроника нямам в колата.. чесно да ти кажа виждал съм 2хамстера да бягат в едни келеленца ама .. :)
след 6часа трябва да отида да проверя как е дали ще запали... голям зор видях докато намеря зарядно... на всеки е някво старо такова и клемите раждясали... да ви обадя и друга работа
черевения кабел е плюс нали???свързва се ++ -- зарядното>?
трябва ли да мирише на нещо гадно от капачките,понеже ги отворех да видя дали има останала течност :)
и трябва ли да са наблюдават накакви други реакции,балбукане и такиз :) и колко часа е добре да се зареди power wat мисля че беше марката на акумулатора 72ампера и проблем ли е че ги оставих отворени само 2отворех пък те маи са 6или8

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 19 дек 2007, 18:29

[RS]Coswort написа:е аз електроника нямам в колата.. чесно да ти кажа виждал съм 2хамстера да бягат в едни келеленца ама .. :)
след 6часа трябва да отида да проверя как е дали ще запали... голям зор видях докато намеря зарядно... на всеки е някво старо такова и клемите раждясали... да ви обадя и друга работа
черевения кабел е плюс нали???свързва се ++ -- зарядното>?
трябва ли да мирише на нещо гадно от капачките,понеже ги отворех да видя дали има останала течност :)
и трябва ли да са наблюдават накакви други реакции,балбукане и такиз :) и колко часа е добре да се зареди power wat мисля че беше марката на акумулатора 72ампера и проблем ли е че ги оставих отворени само 2отворех пък те маи са 6или8
Да червения е + не се бъркаш :) ми около 12 часа мисля е добре ...докато почне да кипи и го спираш....ако трябва доливаш дестилирана вода и така.....Ми има киселина и е нормално да мирише малко гадничко :) Всичките капачки трябва да отвориш че да може да си кипят :)

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 19 дек 2007, 21:03

я си виж ангренажния ремък да не е зацепил нещо или да няма нафта. моя дизеляк дори и никъв ток да няма на дърпане, с кабели и по нанадолно си пали.
Be happy

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 19 дек 2007, 21:09

неразбирам от коли да подчертая ;) а това кипене какво трябва да представлява защото акумулатора не е при мен а в гаража и ако кипне ... нз :)

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 19 дек 2007, 23:37

не се притеснявай ако си свързал всичко както трябва и нищо не се допира до обекта,няма нищо ,но видял ли си нивото на киселината колко да не преибеш акумолатора и плочките да се съединят,можеш да допълниш с дестилирана вода ,ако нивото е паднало но първо изключваш от зареждане иначе 12 часа си е най добре
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 20 дек 2007, 00:20

сичко му е наред не се виждат клетките или както там се наричат.. само не съм му отворил сички капачки трябва ли??? и ако остане малко повече какво ще стане примерно да почне да кипи и да ври?:)

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 20 дек 2007, 11:44

отваряй всички капачки! нищо няма да му стане ако го задържиш малко (н зависи под какво имаш предвид малко,надявам се това да не означава ден...)
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 20 дек 2007, 16:47

Колегите са ти написали колко да седи горе-долу. Като преседи повече... извряла тенджера с боб виждал ли си?
И не седи да го зяпаш отгоре като го зареждаш, това си е киселина все пак. Покрай него също гледай да няма нищо, защото като почне да кипи може да извърли малко киселина. Аз затова отвъртам капачките и ги слагам отгоре малко на кестерме- хем да диша, хем да не излиза киселина.
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 22 дек 2007, 17:41

аз го държах акумулатора 8-9часа и си запали колата сичко нормално но после пак ми свърши акумулатора и цял ден не съм гасил колата отидох да ми сменят ремъка за динамото и водната помпа че почна и да загрява и сичко си е по вода :)

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта