ПРОБЛЕМ!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ!

Мнение от cybernone » 21 юли 2005, 20:46

Здравейте, отскоро съм горд собственик на Ескорт 1.8 16в 105кс, но имам един проблем който ме вбесява. навъртях му повече от 1000км и по4ти през цялото време между 1000-3000 оборота се ускорява трудно, не го прави винаги но все пак доста често. отделно опборотите на празен ход понякога се вдигат до 1500-2000 и така си седът, оправясе чак като изгася колата и я запаля наново. днес даже това с ускорението беше толкова брутално че колата на едно кръстовище въопще не искаше да поеме. сменил съм и абсолютно всички косуматив. утре пак ще я водя на диагностика, но моляви се дайте някакви идей, някой да имал същия проблем. мерси предварително.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 22 юли 2005, 10:17

Виж МАФ сензора
Как са ти свещите :?: А кабелите :roll:


:twisted:

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 22 юли 2005, 19:07

Погледнах МАФа, сичко е окей, свещи - нови Моторкрафт Платинум от Мото пфое кабели също нови. направо нямам идея. погледнах и темата за разхода там за този съд с изпаренията от резервоара и той е окей. диагностиката ми е чак следващата сряда. в един сервиз ми казаха 4е този двигател си бил такъв поначало ама аз не мога да приема че колата просто няма никакъв старт и това трябва да е нормално. разхода ми градско е 10,5 - 11, което според мен също е както трябва. като купувах колата я карах във вилхем пик и тогава казаха че двигатела си е супер. чак след 200 км почна да ги прави тези мизерии :( . дали някои е имал подобни проблеми. вече не знам каде да търся причината.

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 22 юли 2005, 19:10

Мисля да отида до Пловдив събота и неделя и да продухам двигатела на магистралата :twisted: , може пък тогава да се оправи знам ли.

Потребителски аватар
mitakinen
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
Местоположение: Карнобат
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakinen » 22 юли 2005, 23:56

аз имам същия модел и имах подобен проблем. Оказа се, че е дефектирал потенциометъра на дроселната клапа. Като изгася колат - оправя се - и след малко пак. Потенциометъра струва около 80-90лв в МОТОПФОЕ, но все пак я закарай на диагностика за по-сигурно

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта