Òåçè íà êîèòî äèçåëà íÿìà ïðîáëåìè ñ ïàëåíåòî ïðè -10

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 20 дек 2007, 00:42

И аз си паля вече 4години - с нея ходя на работа 5-6дни в седмицата!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 20 дек 2007, 08:30

тея дето твърдят че форд зимата не работи, са олигофрени, аз си паля форчето и си се кефя по снега. 8)
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 20 дек 2007, 08:30

Това, че фордовете палят през зимата е ясно но я споделете кой как натиска педалите докато върти? В книгата пише че при студен старт трябва съединителя и газта да са натиснати докрай. Аз лично натискам само съединителя, газта изобщо не я пипам. Подгрявам докато чуя че релето изключва. Ако е много студено подгрявам 2 пъти и тогава въртя. О 6 години карам дизелови фордове, гараж не са виждали.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 20 дек 2007, 09:33

90 магарета в мотора и 1 магарица до шофьора


Това ъъъъв нещо не мога да разбера шофьора магаре ли е или колата е мотор.................ще извиняваш но *0028*

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 20 дек 2007, 16:40

Форд Орион 1.8д - 1990 г.

При почти -20 подгрях 6-8 сек, завъртам (2-3 сек) и пали. Когато температурата бепе между 0 и -10 градуса около секунда-две трае въртенето. Така си беше 7 години (мир на ламарината му). Педали не съм натискал ...
Изображение

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 20 дек 2007, 16:47

Това ъъъъв нещо не мога да разбера шофьора магаре ли е или колата е мотор.................ще извиняваш но *0028*[/quote]

нищо важно, не се депресирай :P

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 20 дек 2007, 22:11

Не натискам газта /ако е много студено просто задържам ключа още 2-3сек след като запали/!

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 дек 2007, 15:19

И аз не пипам газта, само съединителя натискам.
Изображение

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 21 дек 2007, 15:50

Двг-1.6д,компресия мерена преди година и нещо 26-27 на четрите цилиндъра,предполагам ,че може и да е понамаляла ,защото колата се кара много!Подгрявам два пъти (просто му е по-лесно на мотора)и пали без проблем,при следните условности:Свещи на 6 години,акомулатор на 4г. и недобре работещ клапан за задържане на горивото!Да предположим,че се ревизират тези неща(вкл. и профилактика стартер"МНОГО ВАЖЕН")трактора сигурно ще пали само с мисъл :lol: А и още нещо натиска се само съединител и въртиш без никаква газ(даже не съм сигурен дали на помпата работи системата за студеният старт :roll: )Лошото е май като гледам,че двигателя ще надживее купето :lol:

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 22 дек 2007, 22:15

Палил съм Мерцедес 207D 78г. от снега на -14 градуса :lol: Просто няма такава машина, завърташ ключа, дърпаш една ръчка на таблото и колата пали от раз, а е 2г по-голяма от мене :shock:

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Мнение от Shooter » 24 дек 2007, 07:40

отскоро имам Мондео 1.8 ТД 1996. опасявах се за зимата и паленето.
тези дни при -10 -12 нямам никакви проблеми с паленето.
колата е на улицата. подгрявам 1 път. не чувам релето.
пали веднага...може би на втория оборот. 2-3 секунди е нестабилна и после влиза в ритъм. при паленето излизат 1-2 облачета по-тъмен дим и после няма дим - дишай на ауспуха.
доволен съм. колата се държи прекрасно. :P

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 24 дек 2007, 13:28

И мойта кошничка пали сутрин много читаво!На мене тайната ми е 2 подгрявания и после палене с леко натиснат педал на газста!Пали на 1-2 оборота и е 6 ! :P
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

KrasiZ
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 17 дек 2007, 11:59
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia
Status: Извън линия

Мнение от KrasiZ » 24 дек 2007, 19:01

Имах наскоро проблем с паленето - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 993#117993 Оказа се, че е от дизел менте - при това зареден от ОМВ.
Инак аз паля (при минусови температури) като подгрявам 2 пъти и с натиснат съединител. Второто е важно, защото при голям студ се сгъстява маслото в скоростната кутия и то сериозно. Но най-важното си остава явно да е читаво горивото...
Весели празници на всички !

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 24 дек 2007, 22:19

Conan_1 написа:палене с леко натиснат педал на газта :P
Много хора не го знаят това и в голям студ въртят без газ, което е голяма грешка при много дизели - просто припаткват и угасват. И като е много студено превърти така 10-на пъти и акумулатора заминава на кино.

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 26 дек 2007, 12:45

форд орион 1,6 дизел 89набор значи цяла вечер седя на студа и на сутринта влизам 2но подгряване на свещите и се чува това: кркрткткткт :) печката си пали без проблем само чакам малко за свещите щото май не работят всички иначе просто няма ядове... на това му казвам кола
наливаш само нафта и си караш **ахти жовотното затова не си го давам на никой !!!!

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 26 дек 2007, 12:56

isoiso написа:
Conan_1 написа:палене с леко натиснат педал на газта :P
Много хора не го знаят това и в голям студ въртят без газ, което е голяма грешка при много дизели - просто припаткват и угасват. И като е много студено превърти така 10-на пъти и акумулатора заминава на кино.
явно никога не си карал дизел !

никога не се подава газ !

съединителя го натискам по навик - понеже винаги я оставям на 1-ва и ръчна ... за да не потегли на стартер.

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 26 дек 2007, 18:18

Не никогаж ни сам видял из село таквоз чуду-дизел викаш, брях :idea: Казах при много дизели, за твоята печка може да не е така :wink: Като си много сигурен да ти дам Спринтера да го запалиш на -10гр. без газ. После ще има ама аз хъм такова . . . Зависи на колко са ти оборотите на празен ход, и тука не става въпрос да даваш газ преди да си завъртял.
Последна промяна от isoiso на 26 дек 2007, 19:26, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 26 дек 2007, 18:42

е колко да са 800-1000
при някои коли като са помпи газ служи за подкачване май... нз :)
аз знам че мога да задавя колата така и затова газ не пипам докато не я чуя да затрака ;)

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Мнение от petarrs » 26 дек 2007, 20:27

Две подгревания, педала на газта наполовина и си пали без проблеми . Спи на улицата.
Прикачени файлове
mondeo_wolf.jpg

Потребителски аватар
RSxRacer
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 17 сеп 2006, 19:32
Модел на автомобила: Кара Мондеото с дистанционното в ръката
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RSxRacer » 26 дек 2007, 21:02

Мондео мк1-1,8ТДи.Сега в студеното сценария е следния:
1. Леко завъртане при абсолютно студена кола
2. Две подрявания
3.Натиснат съедините и съвсем леко докоснат педал на газта.
4. Въртене и точно на 1-та секунда звяра пита къде отиваме :)

Сменени още преди 2 години свещи,МонБат-ец на 2 г.Само стартера ми е със сменени четки и втулки на 1г. До сега проблеми не съм имал и се моля да нямам.Против замръзване на нафтата слагам една добавка на кастрол ама не я помня как се водеше точно.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта