Малко помощ относно паленето, че се получи някак си странно

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Малко помощ относно паленето, че се получи някак си странно

Мнение от b2d » 24 дек 2007, 10:17

Значи сутринта запалих и колата работи 30сек. ОК и загасна след това върта пали и гасне веднага, като реша да и дам газ същото, според мен 30сек. са били изгаряне на остатъка в горивният филтер и сега не достига гориво до двгигателя, а си мисля, че нещо е замръзнало. Другото, което е че съм със спортен филтер и може би вкарва много студен въздух, също бях забравил отворени клапите на парното - в смисъл беше останало вкл. и да не би да има нещо общо... Помагайте, че ми предстой пътуване... А си мисля следобяд, ако по омекне времето да я опитам пак да видя какво ще се получи.

Погледнах и тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B%E5%ED%E5" onclick="window.open(this.href);return false;

Но мисля, че няма общо с мен... Помагайте, че лошото е че няма и как да ме дръпнат кофти тръпка :(

Колата е Мондео 2.0 16v

Някой да даде съвет мога ли с нещо да нагрея горивният филтър, ако разбера, че е от него и някой да ми каже кой точно маркуч да откача за да разбера дали стига гориво до двигателя, ако не блика гориво е ясно, че е преди него проблема и най-вероятно е замръзнал г.филтър

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 24 дек 2007, 21:56

Приятел нали знаеш днес е Бъдни вечер и всички са заети с приготовлението.
Сега едно по едно.
Като дадеш контакт чуваш ли помпата за гориво.
Палиш на бензин и после след време на газ прехвърляш ако си на газ.
Трето гориво намирали се в резервоара ти или само изпарения.
Последна промяна от jordj на 24 дек 2007, 22:07, променено общо 1 път.
*00133*

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 24 дек 2007, 22:04

БЕНЗИН ИМА даже и долях лукойл 98 (това им е най-голямото октаново число) за да се измеша с моят (ШЕЛ В-Пауар Рейсинг) само с него карам, + 200мл. спирт да не би да се размрази, ако е това. Да помпата върти, има ток, и пали от всеки път няма гЪз... и запалва и угасва все едно и вкл. имобилайзера спира притока на гориво до двг-я успях да я форсирам и да мръдна 10-15м. и пак так пригасва все едно няма бенз. а ИМА. Не знам какво й е като се върна от път ще я карам да я лекуват...

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 24 дек 2007, 22:11

Интересно,както казваш все едно и спира горивото или тока.
Виж схемата която ти прикачих.Аз не мога да си обесня какво може да му е на мондеото.
Последна промяна от jordj на 24 дек 2007, 22:14, променено общо 1 път.
*00133*

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 24 дек 2007, 22:12

Затвори и по някакъв начин въздуха наполовина(примерно някой да стисне въздуховода) и върти с леко подадена газ.

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 24 дек 2007, 23:51

Утре ще опитам, че вуйчо ми ме посъветва да махна клемата за малко от акумолатора да рестартирам комп-а да не би да се е шашнал нещо... Иначе ще "загърна" с нещо въздушният филтер (спортният) по възможност топла дреха и ще опитам, ако не стане ще го мъча след като се върна или направо на сервиз :roll:

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 26 дек 2007, 23:29

бензинова помпа!
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко помощ относно паленето, че се получи някак си стра

Мнение от vladislav » 27 дек 2007, 09:07

[quote="b2d"][/quote]

Колега и аз така си изпатих, също заредено от Шел Vpower 95, мисля че е имало вода в бензина, аз изсипах две шишенца спирт 95 гр. и покарах на бензин и засега няма проблем, при теб оправиха ли се нещата.
А бях толкова доволен от Шел, май и газ вече няма да сипвам там, Шела е този на Сливница преди Кенара.

Update: Не е виновен бензина, а тъпия клапан за празен ход. Извинявам се за изказването относно бензина на Шел, ще го напиша и като нов отговор.
Последна промяна от vladislav на 07 яну 2008, 09:24, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 27 дек 2007, 09:22

Шел ли все още ли ги има в България.За мен не съществуват.
Пребирайки се от Морето лятото заредих на изхода на Пловдив на Шел.
Колата беше като спъната,изхарчи повече гориво(11.5-12л газ на извън градско по магистралата за пояснение нормално ми харчи 7л газ)и от тогава казах че Шел за мен не съществуват.
Бензин и газ зареждам само на ОМВ и Лукоил .
Засега нямам проблеми с тях.Винаги ми отчита 19,4-19,6 газ от празна до пълна бутилка.А на Шел ми отчете 21 и нещо литра.Как ли стават тия неща.
*00133*

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 28 дек 2007, 07:03

Ами аз пък съм си много доволен от Рейсинга (САМО ОТ НЕГО) защото другото е гориво на Лукойл от сигурен източник единственно Рейсинга се вкарва от Гърция... и има разлика! Та не знам какво и стана седя 2-дни прибрах се запали пак греда, дръпнаха ме оставих я пред сервиза 1ч. работи на място без да угасне шах с пешката... сменихме горивният филтер и почистих маф-а рестартира ком-а и се надявам нещата да са се оправили... За сега от всички високооктанови бензини съм доволен само от рейсинга и от този на Еко но 95+ а не 98 ли 99 ли какъв беше там... Сипвал съм и на Лукойл и на ОМВ (Омв 10лв. 20км.) и не сипвам повече и без това спъваха една кола така се разочаровах тотолно от ОМВ все едно, който с каквото прецени с това да кара... За препоръчване е зимата да си сипвате по 100мл. спирт при 10л. гориво, ако не зареждате от читави бензиностанций за да нямате проблем със замръзване на отаена или кондензира вода... Весели празници :!:

Потребителски аватар
dido333
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 17 дек 2006, 19:53
Модел на автомобила: ford escort 1.6 zetec 16v 95g.
Ford Fusion 1.4 16v 2003g.
Местоположение: Smolian
Status: Извън линия

Мнение от dido333 » 01 яну 2008, 22:54

b2d
Катализатор имаш ли? Да не е запушил гърнетата?

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 02 яну 2008, 09:49

b2d написа:За сега от всички високооктанови бензини съм доволен само от рейсинга и от този на Еко но 95+ а не 98 ли 99 ли какъв беше там... Сипвал съм и на Лукойл и на ОМВ (Омв 10лв. 20км.) и не сипвам повече и без това спъваха една кола така се разочаровах тотолно от ОМВ все едно, който с каквото прецени с това да кара... За препоръчване е зимата да си сипвате по 100мл. спирт при 10л. гориво, ако не зареждате от читави бензиностанций за да нямате проблем със замръзване на отаена или кондензира вода... Весели празници :!:
А каква кола е тази, която се е спъвала? По-високооктанов бензин от нормалния за двигателя е задължително да спъва колата, особено ясно в студено време. Иначе не е високооктанов, ами високорекламиран. Тия повечето 98 и 98+ у нас са си 95 като октаново число, и с подобрени други параметри (изпаряемост, скорости..) и са за тези, които не знаят какво е октаново число и употребата му. като искат да си дават парите - гледат да им ги вземат.
Нормалният и най-добър за нормално каране е 95 ;)

Повредена ти е колата, не наливай спирт, особени бензини и т.н.

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 03 яну 2008, 16:17

След смяната на горивният филтер отново същият проблем днес не беше палена 2-дни защотото я оставих заради преспите... (С 16-ки нискорпофилни ЗИМНИ гуми съм) и сега се опитах да я запаля от раз... пална но пак така около 1мин. на място с натиснат съединител от началото, а след това и без него като се пусне издава един странен звук според мен е от спортният филтер... който поглъща по-голямо количество въздух или нещо от сорта. Някой, ако е имал същия проблем да свирка. Дразнещо е да запали и да работи на място колата около 1мин. а след това греда. Относно катализатора не съм сигурен мисля, че имам а дали е запушил, ами не зная, ако някой ми каже как да го профилактирам за да видя ще има ли разлика ще е добре :!: Иначе се чудех нещо о термостата да не е но той какво общо има с режима на работа на двигателя. Не ми се кара в сервиза, защото казаха, че така е кофти и ще трябва да тестват какво е... А от тестове на разни коли знам колко време, излишни нерви и пари се дават. Дано някой с подобен проблем сподели как го е отрстранил. Пак за протокола :) Колата като работи няма проблем, важното е да отпецне така да се каже... Като я карах 2-3дни нямаше ядове дори и след преспите, но оставяйки я 2-дни на студа пак се появи тоя проблем... :roll:

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 07 яну 2008, 09:31

Не е по темата, но понеже се изказах, че проблема е в бензина на Шел, което не е вярно, а виновен се оказа тъпия клапан за празен ход.
При мен сутрин неискаше да държи обороти, докато не загрее, а на газ изобщо не държеше никакви обороти.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта