Помощ за палене на Форд Фокус бензин
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
2.2 х 6 = 13.2amdinside написа:Днес вечерта реших да сваля акумулатора да се зареди
Първо запалих без проблеми 2 пъти
Свалихме акумулатора, защото мислех, че е паднал, но се оказа, че е 12.4
Значи акумулатора е добре
Закачих акумулатора е запалих няколко пъти
Това е нормалната стойност за която съм чел.
Моя нов нов ама май не мноу читав.
Оня ден чувам централното, че едно вяло заключва и викам да проверя акумулатора.
Мерим и показа 12.6
Гледам иска малко водичка - дадох му
Сложих го към час на заряд.
Премерих му гъстотата и ?!

Ниска

нов е още няма 1 година

Я още 2 часа на заряд и си дойде гъстотата.
Сега го чувствам, че се държи добре.
Карам предимно на къси разстояния в града и на фарове според закона.
Не държи 13.2 ама се справя за сега!
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не ми се вярва да е от акумулатора, утре ще ходя на един сервиз да мерят каквото има за мерене
НО там е работата, че колата си пали 2-3 пъти подред без проблем
И после не става или много трудно
Като постои известно време се оправя и пак същото
Какви следствия може да има,че е стояла дълго на контакт, от там идва проблема мисля?
Относно това напипах,че бутона е в долно положение, което и бе трябвало да е такаВиж бутона долу вдясно в краката на пътника дали не е от него. Той се задейства принудително при авария(катастрофа) и прекъсва горивото. Намира се под едно малко капаче на пластмасата пред дясната врата. Само не мога да ти кажа в какво положение трябва да бъде.
НО там е работата, че колата си пали 2-3 пъти подред без проблем
И после не става или много трудно
Като постои известно време се оправя и пак същото
Какви следствия може да има,че е стояла дълго на контакт, от там идва проблема мисля?
Don't worry, be happy!
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблема се изясни откъде идва-от бензиновата помпа
Ходих до друг сервиз и видях, че като се махне единия маркуч към помпата и не подава бензин (всъщност и от двата няма)
Като се подаде постоянно напрежение на помпата и пак нищо
Интересно как се оправи да се прибера- човека удари два пъти резервоара отдолу и помпата пророботи
Но е ясно, че си е за смяна. Цена от 300 до 550 лв
Труден е за сваляне само, трядва да се свали резервоара, но това е друг въпрос
И сега събирам пари за помпата, това е положението...
Между другото някой знае ли колко струва нова бензинова помпа за Форд Фокус 1999?
Ходих до друг сервиз и видях, че като се махне единия маркуч към помпата и не подава бензин (всъщност и от двата няма)
Като се подаде постоянно напрежение на помпата и пак нищо
Интересно как се оправи да се прибера- човека удари два пъти резервоара отдолу и помпата пророботи
Но е ясно, че си е за смяна. Цена от 300 до 550 лв
Труден е за сваляне само, трядва да се свали резервоара, но това е друг въпрос
И сега събирам пари за помпата, това е положението...
Между другото някой знае ли колко струва нова бензинова помпа за Форд Фокус 1999?
Don't worry, be happy!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
резервара на фокус се сваля много лесно.Въпроса е да няма много бензин,щото тече и си еб..ло маата.Аз съм свалял,има 2 скоби, които го държат за купето.Развиват се 2 тръби и голямата за зареждане.Трябва да имаш канал или подемник защото резервара пада надолу.Самия той е пластмасов.
Сега ще ти кажа и проблема какъв беше при нас.Баща ми си кара фокуса-огасва.Запалва тръгва прибира се вкъщи,огасва.Върти върти,нема.Отваря вратите на двора да си прибира колата,върти и пали.От там почват прегледи на тоци,бензини и се стига до помпата.Махнахме всички шумозаглушители под седалката и при 10 подавания на контакт помпата завъртя 7-8 пъти.
Като отворихме резервара помпата е потопена и представлява една капсула(прилича на автомобилна бобина-от тези старите на москвичите
).Върху капсулата има конектор където се вързват жиците.Куплунга беше пред разпад,незнам от бензина ли от кво,явно пластмасата е неустойчива на бензин и се къртеше още като го пипнеш,от което попата не получава добър контакт.Оголохме кабелите и ги запоихме директно към изводите на помпата,като след това омазахме спойките с бензиноустойчив силикон.Има го тук там.Помня,че беше скъп,за една тубичка силикон от 80мл
,но целта оправдава средствата.(можеш да пробваш да сложиш в една капачка бензин силикон да видиш какво става с него защото така имахме един фалшиф който го даваха бензино и масло устойчив и като го топнахме за тест силикона се разтвори).
След като изсъхна(след 15ч.)монтирахме помпата в резервара и всичко си върви до ден днешен...вече почти половин година.Така,че не бързай да купуваш помпа.Като свалите твоята потопи я в една отрязана туба с течност(само да нее вода,нека нее и бензин,най-добре спирт от по ниско процентовия) и подайте от акумулатора 12 волта и гледайте какво ще стане.Ако върви без прекъсване всичко е ок при нея.
Помпата трябва да е потопена задължително в течност защото ще изгори без охлаждане.Не препоръчвам течността да е бензин,защото има опасност от искра,тъй като връзката може и да нее плътна.Спирта е подходящ защото нее толкова взривозапалим,смесва се с бензина добре и се изпарява бързо.
А щом майстора е ритнал резервара и колата е тръгнала 99% е това причната.
Успех и дано минеш без купуване на нова помпа.
Едит:Когато лампата на резервата светне в резервара има около 10л.(не помня точно колко) бензин.Защитна схема за да не остане помпата на сухо и да изгори.КАзвам ти чисто информативно да знаеш колко бензин да очакваш в резерара при свалянето му.
Сега ще ти кажа и проблема какъв беше при нас.Баща ми си кара фокуса-огасва.Запалва тръгва прибира се вкъщи,огасва.Върти върти,нема.Отваря вратите на двора да си прибира колата,върти и пали.От там почват прегледи на тоци,бензини и се стига до помпата.Махнахме всички шумозаглушители под седалката и при 10 подавания на контакт помпата завъртя 7-8 пъти.
Като отворихме резервара помпата е потопена и представлява една капсула(прилича на автомобилна бобина-от тези старите на москвичите


След като изсъхна(след 15ч.)монтирахме помпата в резервара и всичко си върви до ден днешен...вече почти половин година.Така,че не бързай да купуваш помпа.Като свалите твоята потопи я в една отрязана туба с течност(само да нее вода,нека нее и бензин,най-добре спирт от по ниско процентовия) и подайте от акумулатора 12 волта и гледайте какво ще стане.Ако върви без прекъсване всичко е ок при нея.

А щом майстора е ритнал резервара и колата е тръгнала 99% е това причната.
Успех и дано минеш без купуване на нова помпа.
Едит:Когато лампата на резервата светне в резервара има около 10л.(не помня точно колко) бензин.Защитна схема за да не остане помпата на сухо и да изгори.КАзвам ти чисто информативно да знаеш колко бензин да очакваш в резерара при свалянето му.
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Относно резервоара:
В момента има към 1/4 от резервоара, във вторник заредих 10литра когато светна лампата
А за конектора върху помпата, той не може да стои в бензина си мисля
Като се вдигне задната седалка, вдясно се вижда къде влизат кабелите за помпата и ми се струва, че там е конектора.
Не знам кой ще е най-добрия вариант, защото трябва да се свали и да се види помпата, а за всеки случай трябва да имам парите за нова помпа
Към alfred:
Ако е в комплект с още някакви неща около нея е 550лв
Със сигурност, ако сменям ще е хубава помпа
Ако можеш да ми кажеш реални ли са тези цени или са много високи?
В момента има към 1/4 от резервоара, във вторник заредих 10литра когато светна лампата
А за конектора върху помпата, той не може да стои в бензина си мисля
Като се вдигне задната седалка, вдясно се вижда къде влизат кабелите за помпата и ми се струва, че там е конектора.
Не знам кой ще е най-добрия вариант, защото трябва да се свали и да се види помпата, а за всеки случай трябва да имам парите за нова помпа
Към alfred:
Само помпата ми казаха, че е 300лв.май имаш няколко варианта:
1) оригинална - около 360 лв
2) bosch- 240/250 лв
3) китайска - мах 160/180 лв.
малко наизуст казвам цените , ама .......
по сериозно мога да ти дам цени в понеделник...
Ако е в комплект с още някакви неща около нея е 550лв
Със сигурност, ако сменям ще е хубава помпа
Ако можеш да ми кажеш реални ли са тези цени или са много високи?
Don't worry, be happy!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
това е външния конекор.Вътре в резервара има още един,който отива до помпата.Той е в бензина.Помпата е на дъното на резервара,а това което си снимал е горната част на резервара.Прехода от горе до дъното е с кабел.Кат разглобиш резервара ще ти стане ясноamdinside написа:Ето тук влизат кабелите на помпата, но отиват по-навътре и не се вижда как са свързани.
Това е под задната седалка в дясно
Трябва да се свали цялата помпа явно


- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И така, решението:
Смених помпата-540 лв от мото-пфое за целия комплект (други помпи не се намират)
100 лв за смяната в един сервиз
И още сума пари докато разбера,че е тази помпа и я сменя
Това е.
Така и не разбрах как точно се задейства проблема.
И все пак внимавайте ключа да не стои дълго време на контакт, за всеки случай
Смених помпата-540 лв от мото-пфое за целия комплект (други помпи не се намират)
100 лв за смяната в един сервиз
И още сума пари докато разбера,че е тази помпа и я сменя
Това е.
Така и не разбрах как точно се задейства проблема.
И все пак внимавайте ключа да не стои дълго време на контакт, за всеки случай
Don't worry, be happy!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4784
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
доста дълго време отлагам да пусна тема с тези симптоми
вече около 3 месеца страдам даже имам престой в МП около 1 месец и пак нищо -при положение че им закарах колата с репатрак ходене тук там по сервизи и само ми взеха парите
то не бяха помпи то не бяха аларми то не бяха акомулатори ,бушонни табла .......
тази седмица ще вкарвам колата в сервиз при хора които си разбирали от работата ,а дали е така ще разбера като излезе от там
единственото което знам със сигурност по проблема е че си имам работа с тоците
вече около 3 месеца страдам даже имам престой в МП около 1 месец и пак нищо -при положение че им закарах колата с репатрак ходене тук там по сервизи и само ми взеха парите
то не бяха помпи то не бяха аларми то не бяха акомулатори ,бушонни табла .......
тази седмица ще вкарвам колата в сервиз при хора които си разбирали от работата ,а дали е така ще разбера като излезе от там
единственото което знам със сигурност по проблема е че си имам работа с тоците
времето е като парите-никога не стига
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Когато колата не пали освен проверките, които описа debug, се прави и още една.
Измерва се налягането на бензина в хранителната система. То не бива да пада под 2 атмосфери, а за някой 2.2 . Помпата е способна да направи до 8 атмосфери, но когато вдигне 2.5 се изключва от датчика в рейката на инжекциона.
Измерва се налягането на бензина в хранителната система. То не бива да пада под 2 атмосфери, а за някой 2.2 . Помпата е способна да направи до 8 атмосфери, но когато вдигне 2.5 се изключва от датчика в рейката на инжекциона.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
nikolovvd, ще си позволя малка корекция. В рейката на Фокуса (1,4; 1,6; 1,8; 2,0) няма датчик за налягането, само регулатор за налягането на горивото (механичен). При даване на контакт без запалване помпата се изключва след определено време, а не при достигане на дадено налягане. (Датчик за налягане има само при ST170, който е с безвъзвратна горивна система и плавно управление на помпата чрез напрежението към нея).
Да се измери налягането разбира се е по-информативно относно функцията на помпата и проходимостта на горивните магистрали и филтри, стига да имаш манометър и съответен тройник.
Да се измери налягането разбира се е по-информативно относно функцията на помпата и проходимостта на горивните магистрали и филтри, стига да имаш манометър и съответен тройник.
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
аз съм чувал за монтиране на някакви елетрически помпи,които се свързвали като бензинов филтър(разделяш съединението и я вкарваш),но не съм го виждал как е,но преди едни познати викаха че с монтирали на москвич и на некво дърто пежо такива помпи за по 20лв.но аз се чудя как се определя дебита на гориво и както и да си го представям все стигам до експлозия,а и при положение че има газ не ми се връзва никак.някой знае ли или виждал ли е нещо подобно.ако някой има познания нека рясясни малко.
колега ти вече си сложил новата бенз помпа,но пиша тук защото проблема е сходен и се опитвам да намерим по евтино решение,защото цените на тея помпи
колега ти вече си сложил новата бенз помпа,но пиша тук защото проблема е сходен и се опитвам да намерим по евтино решение,защото цените на тея помпи

винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта