шумен ДВГ и тресе
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
шумен ДВГ и тресе
Двигателя ми е мнооого шумен и тресе невъобразимо . особено на баири. много зор много нещо...
маслото му е сменено и бистро (Castrol 15W50 XRL или нещо от сорта за бенз и дизелови ДВГ) сменени свещи и кабели, филтри и т.н. единствено. това което съм правил бе скоростна кутия, стартер, алтернатор.
кагото правих алтернатора известно време не го бях включил в мрежата и колата черпеше от акумулатор по време на проби. дали това може да е прецакало електрониката в колата? мирише и на бензин отзад. нямам никакви идеи от какво ще е , а пък от елконите ми казват че може да я "погледнат" след седмица две.... моля за идеи..

кагото правих алтернатора известно време не го бях включил в мрежата и колата черпеше от акумулатор по време на проби. дали това може да е прецакало електрониката в колата? мирише и на бензин отзад. нямам никакви идеи от какво ще е , а пък от елконите ми казват че може да я "погледнат" след седмица две.... моля за идеи..
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
На объркан комп ми звучи работата и на калпав бензин щом си Mi.
На колежката с Полото голям зор беше. Накрая се оказа че един пич й налял гаден бензин. Като си изгори резервоара тръгна като пушка.
Пробвай да й рестартнеш компа, след това свали акумулатора за 20ина мин. Рестартни го пак и я остави 5-6 мин. на празен ход без да пипаш газта да се самообучи.
Това ми идва наум.
На колежката с Полото голям зор беше. Накрая се оказа че един пич й налял гаден бензин. Като си изгори резервоара тръгна като пушка.
Пробвай да й рестартнеш компа, след това свали акумулатора за 20ина мин. Рестартни го пак и я остави 5-6 мин. на празен ход без да пипаш газта да се самообучи.
Това ми идва наум.


- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
оборотите не са пипани. вчера като пробвах това онова и сменях ангренажния ремак забелязах че ролката на пистовия ремък е много заминала и от нея идва шума. махнах ремъка и двигателя стана доста по-тих. но не посмях да изфорсирам за да видя и за вибрации. днес ще я сменя и ще видя . дали може от нея да изват и вибрациите и тресенето??? ще видим... само дето си спомням че трудно се намира и беше доста скъпа...
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Може, можеKocko написа:На колите с ЕКУ освен на комп, по какъв друг начин могат да се регулират оборотите, че не ми идва наум.
1.натягане на жилото
2.с клещи "изкривяване на палчето опиращо в механизма на подаването на газ /не знам как се казва точно/"
със сигурност има и други,
майстори обичащи побългаряването колкото искаш.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
снощи смених ролката на пистовия ремък. поотихна ама малко. само че вибрациите и лошата работа като е студен остават (то няма как от една ролка да се оправят) наистина трябва да си провера правилно ли съм зацепил ангренажния. днес ще си търся елкон във Варна. дано някой ме приеме че вече 2ма ме връщат...
нещо което забелязах като сменях свъщи е че тази на 4ти цилиндър (или първи) е черна докато останалите са ок...
нещо което забелязах като сменях свъщи е че тази на 4ти цилиндър (или първи) е черна докато останалите са ок...
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това което пишеш клони към ремък.jack71 написа:снощи смених ролката на пистовия ремък. поотихна ама малко. само че вибрациите и лошата работа като е студен остават (то няма как от една ролка да се оправят) наистина трябва да си провера правилно ли съм зацепил ангренажния. днес ще си търся елкон във Варна. дано някой ме приеме че вече 2ма ме връщат...
нещо което забелязах като сменях свъщи е че тази на 4ти цилиндър (или първи) е черна докато останалите са ок...
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
днес бях на елкон. той ми обясни че двигателя работи зле студен защото някаква мембрана на автоматичния смукач се е скъсала. а за силните вибрации защото тампона на двигателя е нов и предава вибрациите на купето. да мембраната - сигурно е така, но може ли понеже съм сменил тампона така да вибрира... и ако е кофти тампона и не се пораздвижи... пак нов тампон от МП не ми се вярва да е решение. а много неприятно вибрира
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Така е, но ако тампона е като пластмаса се съмнявам да обере нещо.madboy написа:...
Пък и това да не е ластик на гащи, че да се отпусне?

Вярно, че е хамалогия, но не е ли възможно да вземеш от някоя морга употребяван тампон само за проба?
п.п.
как са кабелите? Преди години на самарата имах подобен проблем единия кабел леко се беше скапал и енергията на искрата беше по-малка. Съответния цилиндър работеше когато колата загрееше и на по-високи обороти.
Последна промяна от Атанас на 23 яну 2008, 20:14, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта