Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
iovan1
- потребител

- Мнения: 42
- Регистриран: 09 окт 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V DOHC 105ps
- Местоположение: Дупница
-
Status:
Извън линия
Мнение
от iovan1 » 23 яну 2008, 21:39
Вчера докато сменявах въздушния филтър се натъкнах на следния проблем.На какво може да се дължи това?Как да се оправи този проблем?
-
pepy1
- Модератор

- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от pepy1 » 23 яну 2008, 21:45
това не е проблем това са картерти газове
направени с цел екология -тъй като маслото като загрее има маслени пари и те се отвеждат при въздушния филтър ,а от друга страна въздуха за горивната смес е топъл
бършеш ги и тва е
времето е като парите-никога не стига
-
vladislav
- потребител

- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vladislav » 24 яну 2008, 09:04
Колега виж тук
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7601" onclick="window.open(this.href);return false;
няма да го има ако махнеш маркуча които отвежда картерните газове. На дъното на капака на въздушния филтър има малка дупчица при теб сигурно се е запушила.
-
cocoff
- потребител

- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cocoff » 24 яну 2008, 11:19
Събирай, бе, колега...изпаряваш водата и остава чист маслен дестилат

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
Трол
- потребител

- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Трол » 24 яну 2008, 16:39
pepy1 написа:...а от друга страна въздуха за горивната смес е топъл
бършеш ги и тва е
а защо ти е да е топъл?
"It's a triumph of handling over power!"

-
madboy
- Администратор

- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от madboy » 24 яну 2008, 17:40
Трол написа:pepy1 написа:...а от друга страна въздуха за горивната смес е топъл
бършеш ги и тва е
а защо ти е да е топъл?
Заради зимата...

Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
Трол
- потребител

- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Трол » 25 яну 2008, 12:30
Това не е карбураторен двигател от '80те.
Топлия въздух е по-рядък има по-малко кислород.
"It's a triumph of handling over power!"

-
iovan1
- потребител

- Мнения: 42
- Регистриран: 09 окт 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V DOHC 105ps
- Местоположение: Дупница
-
Status:
Извън линия
Мнение
от iovan1 » 10 фев 2008, 23:54
е да ама не проблем ама и през капачката за маслото духа бая.колегите ми казват че двигателя бил издухал ама върви яко според не е издухан

вие какво ще ми предложите

или какво ме бихте посъветвали да направя .поздрави от мен

-
g.taskov
- потребител

- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от g.taskov » 11 фев 2008, 13:31
Колега не редно това явление, това показва че имаш вода/антифриз/ в маслото .Явно имаш проблем в мотора виж дали ти губи охлатителна течност ,ако да най вероятно гарнитура на главата ако си дизел спукана глава .Същото трябва да го имаш и по капачката за наливане на маслото.Но това не е редно.
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 11 фев 2008, 14:45
Прекалено много е това масло за да са картерни газове... иначе е дошло от там. Виж дали няма наистина и антифриз, щото на зле отиват нещата... Нивото на маслото нали не е било над максимума?
-
iovan1
- потребител

- Мнения: 42
- Регистриран: 09 окт 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V DOHC 105ps
- Местоположение: Дупница
-
Status:
Извън линия
Мнение
от iovan1 » 11 фев 2008, 23:08
пръчката за маслото ми е чупена и преправяна от едни майстори и незнам дали е точно

нивото на антифриза е колкото трябва да бъде .а колата върви както си трябва нормално.
данеби да е защото карам вече 4000 километра със старото масло от горе .поздрави

-
g.taskov
- потребител

- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от g.taskov » 12 фев 2008, 18:46
Така се получава при влага в маслото .Виж капачката за зарядка на масло ако има бяло по нея е това което коментираме, ако е омаслена само карай и не се бой.
-
vladislav
- потребител

- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vladislav » 15 фев 2008, 09:18
И аз имам бяла пяна /гадост/ по капачката за наливане на масло при каране градско /пали гаси за около 5-6км./ при каране извънградско се маха, винаги съм имал.
Но пък антифриз съм доливал единствено при смяна или след края на лятото.
Колега не се занимавай и карай, ако антифриза ти е със цвета на сипването и не се долива не мисля, че имаш проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта