Прекъсва докато загрее
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Прекъсва докато загрее
Абе тука един мн. особен проблем. Сутрин като я паля, на празни обороти си цъка ритмично двигателя, но тръгна ли, като подавам газ, почва едно прекъсване едн придърпване, докато позагрее и после никъв помен от ситуацията. То е ясно че е от тоците, ама що пък докато загрее. Как мога да направя проверка на палец и капачка.
Пробвах и на обед да я паля ама и тогава така прави. След това чак довечера да я запаля не го прави. Само при първи старт.
Сиерката е карб. със газ., а за бенз не е чувала от няколко години.
Пробвах и на обед да я паля ама и тогава така прави. След това чак довечера да я запаля не го прави. Само при първи старт.
Сиерката е карб. със газ., а за бенз не е чувала от няколко години.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Казваш палец и капачката- възможно е ако влиза влага в капачката. Провери я как е уплътнена. Същата ситуация е свързана и с кабелите за свещите, за тях нищо не казваш.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Чак херметично не трябва да е.madboy написа:Провери я как е уплътнена.
Има едни вентилационни отвори които не трябва да се запушват за да може да се проветрява.
Замери с мултицет кабелите на свещите и ... деа знам но за Ескорта бях изкопал инфо че не трябва да превишават 18 кОм
Малко тъпа логика ма ако има кондензирала влага и голямо съпротивление на изхабени кабели, тока ще бега не където трябва докъто не се махне влагата.
Капачка смених последно на Ескрота заради подобен проблем или май същия беше .... забрайл съм

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Ае всяка сутрин ли да влиза вода. А и единия път извадих капачката, беше си суха. То не е проблем, ей сега отивам в косера, купувам капачка, палец, свещи, кабели и ги сменям. Ама ако продължи, моа се застрелям. Пък и не му се купуват 1000 неща, за един проблем. То по тая логика да ходя и да си купя направо друга кола.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
При мен пък няма присецване, а сутрин или след обяд когато си тръгна от работа като запаля и ако не съм я чакал повече от минута, давайки по-леко газ взема та ми изгасва. Това обикновено се случва като излизам от паркинга и превключвам да кажем от задна на предна и обратно. Например връщам назад, натискам спирачка и съответно спирам подаването на газ........точно в този момент колата изгасва. Просто ей така си загасва без придърпване, присецване и т.н. След това като я пална и изфурсирам повече няма проблем. Продължавам 2-3 мин. да карам на по-ниски предавки и вече всичко е наред. Напоследък няколко пъти ми се случва и се чудя дали нямам подобен проблем като описания по-горе. Разни приятели разправят, че колата е студена и е нормално в това време да прави тези щуротии, още повече, че не я чакам да загрее няколко минути.
Някакви мнения.
Някакви мнения.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Ти на Газ ли я караш тая кола?
eдит:OFFTOPIC както казва един колега.. много трудно ще се сетите кой .. Пали я на обяд бе
eдит:OFFTOPIC както казва един колега.. много трудно ще се сетите кой .. Пали я на обяд бе

Последна промяна от venom4o на 29 яну 2008, 10:09, променено общо 1 път.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Само бензин!
Сега взех та се замислих, че все зареждам от Шел-принципно обикновен 95, а не онзи пауър. Дали пък не е и от бензина, защото доста хора нямат добри отзиви от тази верига. Но пък иначе колата си има супер ряз и не мени оборотите при спиране на светофар. Само това дето го описах се случва напоследък и то ако не я чакам да позагрее няколко минути.
Сега взех та се замислих, че все зареждам от Шел-принципно обикновен 95, а не онзи пауър. Дали пък не е и от бензина, защото доста хора нямат добри отзиви от тази верига. Но пък иначе колата си има супер ряз и не мени оборотите при спиране на светофар. Само това дето го описах се случва напоследък и то ако не я чакам да позагрее няколко минути.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
И ти сменя ли я? Оправи ли се?paci написа:Купи капачка на 1-во време и опитай
На моята бяха износени тея там дет контактува палеца.
Не влиза вода а влага се кондезира и тя горката и без тва бачка на ръба
Ама и на обяд неще да палиeдит:OFFTOPIC както казва един колега.. много трудно ще се сетите кой .. Пали я на обяд бе
Пробвах и на обед да я паля ама и тогава така прави
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Тва беше преди 100 години вече
Да смених я!
Смених и кабелите защото бях с едни стари подбирани, мерени и биваха но имах финансова възможност тогава и ги смених и тях но проблема идваше от капачката.
Ескорт карах с 1,3 87 набор с карбуратор - ако не си разбрал да кажа
Та на него ми се е случвало. На тази сеа ако стане нещо ще мигам 3 дена и накрая ще ида на майстор па оня си го чоплех навсякъде - почти 

Да смених я!
Смених и кабелите защото бях с едни стари подбирани, мерени и биваха но имах финансова възможност тогава и ги смених и тях но проблема идваше от капачката.
Ескорт карах с 1,3 87 набор с карбуратор - ако не си разбрал да кажа


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта