Фиеста гасне в движение (проблемът разрешен)
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:57
- Модел на автомобила: Fiesta '95 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Фиеста гасне в движение (проблемът разрешен)
От скоро имам много гаден проблем. Фестака гасне. Обаче кое е интересното - не го прави само на ниски обороти ами и в движение. Да речем, че си карам с 60 и освобождавам от скорост преди кръстовище. След като пусна съединителя веднага или гасне или е на косъм да угасне и веднага си светват лампите за акумулатора и маслото. Странното е, че даже в студено време като я запаля и я оставя да работи на място и си държи обороти(от време на време падат, но автоматичният смукач я завръща). Гледах за маркучи на вакуми ама изглеждат здрави(не съм свалял всеки един по отделно). Свещите са нови (2-3000 км) и не са изцапани повече от нормалното. Въздушният филтър е чист и е сравнително нов (2000 км). Колата гори масло - между две смени на маслото доливам към 3л. (това си е друг проблем ама споменавам за всеки случай). Другото ново е миризмата на изгорелите газове - от скоро миришат много гадно - не мога да определя точно на какво, но сякаш не си изгаря добре горивото или пък гори повече масло - не знам.
И с по-малко думи - колата гасне в движение, след като освободя от скорост и пусна съединителя.
Ще се радвам за насоки или поне да знам какво да кажа на някой майстор.
П.С. - колата НЯМА агу и си върви само на 95 от омв.
И с по-малко думи - колата гасне в движение, след като освободя от скорост и пусна съединителя.
Ще се радвам за насоки или поне да знам какво да кажа на някой майстор.
П.С. - колата НЯМА агу и си върви само на 95 от омв.
Последна промяна от spooky на 04 мар 2008, 01:01, променено общо 1 път.
- shaby
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 31 май 2006, 11:36
- Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста гасне в движение
spooky написа:
П.С. - колата НЯМА агу и си върви само на 95 от омв.

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
колега расхода на горивото вдигнали се.когато взех ескорта преди 2 месецаправише същите мизерии и гореше с 2литра на 100км повече от сега.при мен гаснеше дори и на скорост по някой път ,а понякой път беше на косъм да загасне.оказасе проблем с инсталацията на ламбда сондата,само че майстора нямаше време да е прави,откачи ми буксата на ламбда сондата и ми каза да ида на другия ден.пробвай да я откачиш и виш как е преди да ходиш по майстори да даваш излишни пари .сондата се намира на колекторите буксата е или с 1 или счетири кабела.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:57
- Модел на автомобила: Fiesta '95 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
такаааа. Ами махнахме с колегата shaby буксата на ламбдата, ама... Първо запали с много зор. После се повозихме ама никаква промяна. След това спрях и загасих. И познайте - не запали повече
Сложихме обратно буксата и запали с много мъки. И така - работи си толкова зле колкото преди. В събота ще сменям гумички и ще чупя катализатор
Ако ви дойде някоя гениална идея до тогава - целият съм в слух 



- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
провери си кабелите на свещите.
и какви са ти свещите? отиди си вземи от мото пфое за 22 лева 4 нови моторкрафт.
огледай да нямаш изваден някъде кабел. по бутни ги. изчисти си моторчето за празния ход.
смяната на гумичките на клапаните може и да не ти реши проблема с маслото.
моето прокапва от семеринга на коляновия вал. поне така казаха
и какви са ти свещите? отиди си вземи от мото пфое за 22 лева 4 нови моторкрафт.
огледай да нямаш изваден някъде кабел. по бутни ги. изчисти си моторчето за празния ход.
смяната на гумичките на клапаните може и да не ти реши проблема с маслото.
моето прокапва от семеринга на коляновия вал. поне така казаха

-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 16 дек 2007, 15:03
- Модел на автомобила: fiesta 96g 1.25zetec
- Местоположение: троян
- Status: Извън линия
колега не прави глупости да махаш катализатора ако тои е запушен колата ти няма да има мощност ще качи разхода и ще е като спаната. проблема е другаде виж си колекторите или има една 3ка гумени маркучета до колекторите може те да са спукани, и задължително провери свещи и кабели. успех сподели после какво е било? 

- fbcrew
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 17 ное 2007, 11:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 mi 1993г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Къде се намира това МПХ? Някой ако знае или има снимка ще е най-добре! И евенуално с какво трябва да се изчисти като препарати ? мерсиlicho написа:провери си кабелите на свещите.
и какви са ти свещите? отиди си вземи от мото пфое за 22 лева 4 нови моторкрафт.
огледай да нямаш изваден някъде кабел. по бутни ги. изчисти си моторчето за празния ход.
смяната на гумичките на клапаните може и да не ти реши проблема с маслото.
моето прокапва от семеринга на коляновия вал. поне така казаха
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:57
- Модел на автомобила: Fiesta '95 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Такааа... Нямаше ме една седмица в БГ. През това време колата беше в сервиз за смяна на гумичките на клапаните и за да ми решат проблема с гасненето. След тази една седмица отидох да си я взема. Гумичките бяха сменени, както и свещите - аз съм сигурен, че не е там проблема ама момчетата решили да ги сменят. Старите бяха Brisk на около 1000 км, а новите са Denso. Но все тая - колата си гасне като преди. В сервиза ми казаха, че било нещо по електрониката, ама по-скоро ги е мързяло да погледнат сериозно. Преди да я закарам на сервиз счупихме катализатора. Сега бръмчи повече, но пък е и по-отпушена (вече не мирише на развалени яйца
).
Днес сменихме с колегата Shaby горивния филтър и напръскахме буталцето на МПХ-то с някъв специален спрей. Резултат - никакъв.
Остана наистина да е нещо с ламбда сондата. Утре може пак да пробвам да извадя буксата й.
Ако имате някакви идеи - заповядайте

Днес сменихме с колегата Shaby горивния филтър и напръскахме буталцето на МПХ-то с някъв специален спрей. Резултат - никакъв.
Остана наистина да е нещо с ламбда сондата. Утре може пак да пробвам да извадя буксата й.
Ако имате някакви идеи - заповядайте

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:57
- Модел на автомобила: Fiesta '95 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблемът се оправи след една седмица в сервиз. В един момент колата не искаше да пали и с дърпане. Оказа се, че всичко е било заради ТПС потенциометъра, който е дал нещо на късо и са се стопили кабелите му. След не малко пари и нерви и след смяна на въпросния потенциометър всичко е наред. Мерси за изказаните мнения!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта