Първа включва когато си иска!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Първа включва когато си иска!

Мнение от didon80 » 12 фев 2008, 20:28

Забелязвам че понякога на първа скорост лоста не иска да влиза в леглото си и съответно колата си остава на място и само се форсира двигателя! Проблема го забелязвам че се появява в случаи когато съм в движение и освободя от скорост за да намаля и примерно да вземам завой или да се движа на първа и като се опитам да я вкарам се оказва че не влиза всеки път - дори понякога имам усещането че нещо пречи на лоста да влезе в ляво, даже днес при намаляне на един легнал полицай като бях изключил от скорост след това като дадах на първа и направо лоста се върна сам в неутрално положение :evil:
Някой ако има идеи да сподели.....
Излиза че колата трябва да е в пълен покой за да влезе предавката коректно :idea:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 фев 2008, 20:41

Нормално, първа е предвидена да се включва в покой. Въпреки това може да се включва и във д-е, но тогава синхронизатора трябва да свърши много работа докато изравни оборотите на въртене на валовете предвид голямото предавателно отношение. Затова усещаш съпротивление при д-е, а в покой не.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 12 фев 2008, 20:50

същото е при задна

Потребителски аватар
eekset
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 02 май 2007, 11:56
Модел на автомобила: три две нула
Местоположение: big city lights
Status: Извън линия

Мнение от eekset » 13 фев 2008, 17:00

ЗА ЗАДНАТА Е МАЛКО ПО-РАЗЛИЧНО ЩОТО ВМЕСТО ДА ИЗРАВНИШ ОБОРОТИТЕ М/У ДВЕ КОЛЕЛЦА СЕ ОПИТВАШ ДА ЗАВРЕШ ТРЕТО М/У ТЯХ,... НО КОЙТО Е МЕРАКЛИЯ ДА ПРОБВА!

paci: Пиши с мъненки букви моля те! Особенно кога даваш някакви неясни щури предложения.
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 13 фев 2008, 21:16

eekset написа:ЗА ЗАДНАТА Е МАЛКО ПО-РАЗЛИЧНО ЩОТО ВМЕСТО ДА ИЗРАВНИШ ОБОРОТИТЕ М/У ДВЕ КОЛЕЛЦА СЕ ОПИТВАШ ДА ЗАВРЕШ ТРЕТО М/У ТЯХ,... НО КОЙТО Е МЕРАКЛИЯ ДА ПРОБВА!
Деца, не правете това в къщи! :P
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

странно

Мнение от naftova pechka » 14 фев 2008, 11:44

абе такива нещица дребнички от шофирането няма ли кой да ги обяснява??????? странно е! всеки се качил на кола, а не е запознат с работата на колата...не е казано да си майстор и да можеш да правиш едно или друго, но е важно като седнеш и знаеш какво се случва с колата или се появи нещо да се ориентираш какво да правиш.
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от Cougar » 14 фев 2008, 13:27

аз от ескорта имам вредния навик, като намалям да завия примерно, да вкарвам първа, понеже ескорта като беше на газ и много удушен, трудно потегляше от втора (без да спирам напълно) и сега тоя навик ми остана и на кугъра :(

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 14 фев 2008, 14:30

HACKO написа:
eekset написа:ЗА ЗАДНАТА Е МАЛКО ПО-РАЗЛИЧНО ЩОТО ВМЕСТО ДА ИЗРАВНИШ ОБОРОТИТЕ М/У ДВЕ КОЛЕЛЦА СЕ ОПИТВАШ ДА ЗАВРЕШ ТРЕТО М/У ТЯХ,... НО КОЙТО Е МЕРАКЛИЯ ДА ПРОБВА!
Деца, не правете това в къщи! :P
Е що? Пробвал съм- не става работата. По-скоро лоста ще ми извърчи от ръцете и през предния джам отколкото да я завра задна в движение. Два-три пъти пробвах, при скорости между 60 и 80! Изображение
Може би при по-ниска скорост ще стане, но нямам време за експерименти.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Мнение от Danchev » 14 фев 2008, 17:37

ХаХа само не ми стана ясно защо ти е да пъхаш първата при завой на тва двулитрово мондьо, ако беше някоя малка бръмчалка да не можеш да земеш баира ясно ама 2.0 :D Ако колата е в покой ясно първа и потегляш, ама като си движение за кво ти е тая първа, тя не че няма да влезе, ама иска упоритост и само си мъчиш синхронизатора, както бе написанo малко по горе :D Млади шафьори, ще са научат :D
П.С. Не ме слушайте аз още нямам книжка, а съм сделан 1985 хахахахах, просто не ми трябва :D
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта