Картер теч на масло фокус 2002 1.8 16 V Zetec
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Картер теч на масло фокус 2002 1.8 16 V Zetec
Добро утро!
Може ли някой да даде съвет как да постъпя с теча на масло от картера ми.
Беше толкова изгнил,че явно се е пукнал и сега тече(малко)
в МП искат 512 лв за нов и да чакам да го доставят, в моргата трябвало да го занеса за да го сравнят(и ако нямат какво? ще стоя без кола докато намеря?)
Може ли да се залепи, завари или нещо от сорта?
Блгаодаря предварително!
Може ли някой да даде съвет как да постъпя с теча на масло от картера ми.
Беше толкова изгнил,че явно се е пукнал и сега тече(малко)
в МП искат 512 лв за нов и да чакам да го доставят, в моргата трябвало да го занеса за да го сравнят(и ако нямат какво? ще стоя без кола докато намеря?)
Може ли да се залепи, завари или нещо от сорта?
Блгаодаря предварително!
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Това е твоят картер! до 20-30 евра макс го взимаш.
http://cgi.ebay.de/Olwanne-Ford-Focus-1 ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/Olwanne-Ford-Focus-1 ... dZViewItem
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Versandkosten:debug написа:Това е твоят картер! до 20-30 евра макс го взимаш.
http://cgi.ebay.de/Olwanne-Ford-Focus-1 ... dZViewItem
Nach Bulgarien -- Nicht angegeben

За България - не.
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Лепил съм картер (на фиестата, тенекиен, изгнил
) с ей тфа (permatex permapoxy):
http://www.permatex.com/products/automo ... _Epoxy.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Струваше 10-тина лв. Свърши чудесна работа!
Все още не е текнало
. Лепих на място! Само източих маслото добре (доста го чаках). После обезмаслих мястото (с домакински обезмаслител
) и изтърках с шкурка.
Съображенията ми бяха...ами същите
- и да сменям (нов скъп
) и да заварявам (с неясен резултат - например изкривяване, протичане другаде от гнилоча) трябва да свалям, после гарнитури, разправия за неопределено време...
м/у другото съм писал подробно в старата тема
search
- картер
Лепилото го купих в магазинче с реклама на Loctite тук:
http://bgmaps.com/map.asp?sid=e50df0169 ... &start.y=0" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.permatex.com/products/automo ... _Epoxy.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Струваше 10-тина лв. Свърши чудесна работа!
Все още не е текнало


Съображенията ми бяха...ами същите


м/у другото съм писал подробно в старата тема
search

Лепилото го купих в магазинче с реклама на Loctite тук:
http://bgmaps.com/map.asp?sid=e50df0169 ... &start.y=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Хм, изгнил картер....ако картерите на 1.6 и 1.8 са от същия материал, не виjдам как картера ти може да е изгнил, щото моя е алуминиев и е доста оребрен, мисля че и на 1.8 тряя да е от алуминий.
Но независимо от какъв материал ти е картера, не е необходимо да ходиш при главорезите от МП. Просто го сваляш, и ако е железен(в което дълбоко се съмнявам) отиваш при някои майстор по гърнетата, и там с оксижен или с CO ще ти го завари.
Ако пък е алуминиев, и не е някаква гадна сплав, би трябвало да търсиш майстор с АРГОН, не е желателно да го заваряваш с алумиеви електроди, аргона е много по-добрия вариант.
На твоя място щях да го заваря (и от двете страни за по-голяма здравина)....да дадеш няколкостотин кинта за нещо, дето можеш да го спраскаш за нула време на някои камък не виждам особен смисъл да ти кажа.
А тва че трябвало да се завивят в определен ред болтовете на картера, не трябва да те притеснява, и да нямаш схема, просто ги почваш лека-полека накръст, докато стегнеш картера. Дори може да не купуваш нова гарнитура, а да използваш маслоустойчив силикон...както е моя картер, не съм го правил аз, така я купих колата - без гарнитура, със сликоново лепило - там порядъка на затягане на болтовете няма такова значение, както ако си с гарнитура.
Успех.
А сигурен ли си че теча не е от пробката, или от гарнитурата на картера (например разхлабени болтове на картера)
Но независимо от какъв материал ти е картера, не е необходимо да ходиш при главорезите от МП. Просто го сваляш, и ако е железен(в което дълбоко се съмнявам) отиваш при някои майстор по гърнетата, и там с оксижен или с CO ще ти го завари.
Ако пък е алуминиев, и не е някаква гадна сплав, би трябвало да търсиш майстор с АРГОН, не е желателно да го заваряваш с алумиеви електроди, аргона е много по-добрия вариант.
На твоя място щях да го заваря (и от двете страни за по-голяма здравина)....да дадеш няколкостотин кинта за нещо, дето можеш да го спраскаш за нула време на някои камък не виждам особен смисъл да ти кажа.
А тва че трябвало да се завивят в определен ред болтовете на картера, не трябва да те притеснява, и да нямаш схема, просто ги почваш лека-полека накръст, докато стегнеш картера. Дори може да не купуваш нова гарнитура, а да използваш маслоустойчив силикон...както е моя картер, не съм го правил аз, така я купих колата - без гарнитура, със сликоново лепило - там порядъка на затягане на болтовете няма такова значение, както ако си с гарнитура.
Успех.
А сигурен ли си че теча не е от пробката, или от гарнитурата на картера (например разхлабени болтове на картера)

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ти го изкара много сложно, бе, колега и то без да си сигурен откъде точно течеfocusfocus написа:...То при цялата тая операция по-добре да го сменя...

Сваляш, лепиш и връщаш. Лепило и гарнитура=~50 лв. Разликата от новия е над 10 пъти. Сам си решавай.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта