Картер теч на масло фокус 2002 1.8 16 V Zetec

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Картер теч на масло фокус 2002 1.8 16 V Zetec

Мнение от focusfocus » 14 фев 2008, 09:56

Добро утро!
Може ли някой да даде съвет как да постъпя с теча на масло от картера ми.
Беше толкова изгнил,че явно се е пукнал и сега тече(малко)
в МП искат 512 лв за нов и да чакам да го доставят, в моргата трябвало да го занеса за да го сравнят(и ако нямат какво? ще стоя без кола докато намеря?)

Може ли да се залепи, завари или нещо от сорта?

Блгаодаря предварително!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 14 фев 2008, 15:30

Има лепила за лепене на картер ;) Лошото е, че пак трябва да го свалиш :)
Изображение

Потребителски аватар
BACHEV
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 25 дек 2007, 15:26
Модел на автомобила: eskort 91g 1.3 Mondeo 2.0 Zetec. 16v Ghia 1997г.
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от BACHEV » 14 фев 2008, 17:12

зависи каде е тече но може дасе завари и с ЦО има и лепила но при всички случаи трябва даго свалиш :P

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Мнение от focusfocus » 14 фев 2008, 17:24

Аз като го свяля гарнитурата е неминуема, болтовете се развиват и завиват в точно определен ред(т.е трябва някой специалист). То при цялата тая операция по-добре да го сменя, поне после ще забравя нацяло за него. Няма ли някой онлайн магазин за части, поне си направя сметката?

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 14 фев 2008, 19:57

Това е твоят картер! до 20-30 евра макс го взимаш.
http://cgi.ebay.de/Olwanne-Ford-Focus-1 ... dZViewItem
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 14 фев 2008, 20:02

debug написа:Това е твоят картер! до 20-30 евра макс го взимаш.
http://cgi.ebay.de/Olwanne-Ford-Focus-1 ... dZViewItem
Versandkosten:
Nach Bulgarien -- Nicht angegeben

:wink:
За България - не.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 14 фев 2008, 20:08

Докато не го питаш, не може да си сигурен. Почти всички се навиват да ти го пратят, като си плащаш транспорта. Така че това не го гледай - питай човека. Пък в краен случай все някой познат ще намери в Дойчланд да го получи и да го прати до БГ.
Изображение

Изображение

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 15 фев 2008, 12:29

Лепил съм картер (на фиестата, тенекиен, изгнил :shock: ) с ей тфа (permatex permapoxy):
http://www.permatex.com/products/automo ... _Epoxy.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Струваше 10-тина лв. Свърши чудесна работа!
Все още не е текнало :D. Лепих на място! Само източих маслото добре (доста го чаках). После обезмаслих мястото (с домакински обезмаслител :lol: ) и изтърках с шкурка.
Съображенията ми бяха...ами същите :) - и да сменям (нов скъп :shock: ) и да заварявам (с неясен резултат - например изкривяване, протичане другаде от гнилоча) трябва да свалям, после гарнитури, разправия за неопределено време...

м/у другото съм писал подробно в старата тема
search ;) - картер
Лепилото го купих в магазинче с реклама на Loctite тук:
http://bgmaps.com/map.asp?sid=e50df0169 ... &start.y=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Прикачени файлове
map permatex.jpg

Потребителски аватар
JoroM
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от JoroM » 15 фев 2008, 16:43

Хм, изгнил картер....ако картерите на 1.6 и 1.8 са от същия материал, не виjдам как картера ти може да е изгнил, щото моя е алуминиев и е доста оребрен, мисля че и на 1.8 тряя да е от алуминий.
Но независимо от какъв материал ти е картера, не е необходимо да ходиш при главорезите от МП. Просто го сваляш, и ако е железен(в което дълбоко се съмнявам) отиваш при някои майстор по гърнетата, и там с оксижен или с CO ще ти го завари.
Ако пък е алуминиев, и не е някаква гадна сплав, би трябвало да търсиш майстор с АРГОН, не е желателно да го заваряваш с алумиеви електроди, аргона е много по-добрия вариант.
На твоя място щях да го заваря (и от двете страни за по-голяма здравина)....да дадеш няколкостотин кинта за нещо, дето можеш да го спраскаш за нула време на някои камък не виждам особен смисъл да ти кажа.
А тва че трябвало да се завивят в определен ред болтовете на картера, не трябва да те притеснява, и да нямаш схема, просто ги почваш лека-полека накръст, докато стегнеш картера. Дори може да не купуваш нова гарнитура, а да използваш маслоустойчив силикон...както е моя картер, не съм го правил аз, така я купих колата - без гарнитура, със сликоново лепило - там порядъка на затягане на болтовете няма такова значение, както ако си с гарнитура.
Успех.

А сигурен ли си че теча не е от пробката, или от гарнитурата на картера (например разхлабени болтове на картера) :?:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 фев 2008, 17:21

focusfocus написа:...То при цялата тая операция по-добре да го сменя...
Ти го изкара много сложно, бе, колега и то без да си сигурен откъде точно тече :D
Сваляш, лепиш и връщаш. Лепило и гарнитура=~50 лв. Разликата от новия е над 10 пъти. Сам си решавай.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Мнение от focusfocus » 18 фев 2008, 14:41

Купих нов, От Германия разбира се където в магазина олиото е 1,09 евро, а тук 3,70 лв, та така и с картера.
Нямам нерви да лепя нещо изгнило и след 1 година да го правя наново.
Някой знае ли колко струва защитата на картера?

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Мнение от focusfocus » 22 фев 2008, 17:27

може ли някой да ме ориентира колко струва по принцип смяната на картера, имам си нов и силикон даже. Обаче някак си 180 лв за смяна ми се струват много.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта