Съединител ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Съединител ?

Мнение от teodor4o » 17 фев 2008, 09:06

възможно ли е на стария ми съединител да се накове с керамично
" феродо " с цел по голяма здравина или няма да стане ?

или от къде мога да проверя колко лв. е керамичен ?

преди 10000 км смених съединителя комплект ЛООК и лагера
обаче имам чувството че няма да изкара много мотора е 2.0 - 170 кон. сили .
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 17 фев 2008, 14:06

Може ако демферите т.е. пружините са здрави , но имаш някакъв проблем или е сложено феродо по-тясно за 1.6 или е някъкво менте.
Това което искаш да направиш става в заводски условия с водачи , подложки и преса за точно определено налягане.Иначе този вид дискове са много крехки.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 17 фев 2008, 18:25

що за двигател е това - снимки, инфо?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 фев 2008, 20:44

red написа:що за двигател е това - снимки, инфо?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=16550

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съединител ?

Мнение от cocoff » 17 фев 2008, 21:51

teodor4o написа:възможно ли е на стария ми съединител да се накове с керамично
" феродо "
Чувал съм, че не е чак толкова сложно. Метало-керамичното "феродо" е с голяма здравина, износоустойчивост и висок фрикц. коефициент. Не съм виждал "на живо", но според мен, като материал е по-близо до твърдосплавна пластина , отколкото до керамичен съд :D
Изображение
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от teodor4o » 18 фев 2008, 10:04

а такъв керамичен материал от къде мога да си намеря ?
мисля да направя опит да го накова . ако успея де :D
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 18 фев 2008, 13:33

Само внос
днес снимам гранадата
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 18 фев 2008, 16:39

Колега това се прави само състезателни коли.Този диск ще ти изяде в
буквалния смисъл претискателния диск и маховика.Това не се прави на турестически модел автомобили.По този начин се правят спирачките на самолетите но технологията е почти същата.Навремето
пигодих плочки от металокерамика на москвича и за 5000 км.от дисковете не остана нищо.Но ти решаваш какво ще правиш.Ако сменяш често съеденител промени карането или сложи коректен.
За 1.6 слагат тесни за 1.8 и 2.0 широки усилени въпреки че всичките са взаимо заменяеми.Има разлика в дияметрите и съответно в претискателната площ.Не те съветвам да правиш този екперимент !
.

teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от teodor4o » 18 фев 2008, 20:51

да благодаря за информацията , аз разпитах няколко познати из стара загора и те ми казаха същото , и просто ми беше много интересно .
тази тема :)

аз сега съм съединител ма Лоок нямам никакви забележки просто когато я настъпя от място колата и направо замирисва на феродо и гуми в купето ( щото кракът ми е тежък ) иначе при нормална работа на колата нямам такива оплаквания , но моторът е подобрен и за това мисля че става така .

исках да си направя експеримент с старият съединител обаче навсякъде ме по съветваха да не го правя и че няма да стане .



:D
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от teodor4o » 18 фев 2008, 21:44

еи това е стария , гледаите колеги феродото от едната страна направо липсва :D :lol: а хидро лагерчето хич го нямаше
Прикачени файлове
Изображ.002.jpg
Изображ.003.jpg
Изображ.005.jpg
Изображ.006.jpg
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта