проблем с подкачване на масло след смяната му
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
проблем с подкачване на масло след смяната му
Карах със гадно масло 1500-2000км само за разработката му.. Смених го .. То беше адски гъсно като мед е ..Мисля ,че е М10Д ...както и да е.. маслената помпа я купих 2-ра ръка от скорпио и нямаше ядове със нея.. НО откакто сложих нормално си Ac Delco 15W40 и сутрин при палене или попринцип като истне колата не подкачва масло - тропа мотора и свети лампата.. Форсирам го и се оправя ,но понякога не се оправя ,но много рядко! Възможно ли е и на тази помпа да и е изпушил клапанът регулиращ налягането на маслото?И защо след смяната на маслото? Или просто е много студено и е нормално да го прави това? Не е нормално определено.. Май ми даде друг маслен филтър.. моят е къс е дебел а този е дълъг и тънък.. данеби да пълни по бавно филтъра и на това да се дължи?По думите на ония - аа с филтъра няма проблеми ще си работи .. абе що им се вързах въобще.... 

-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колегане вярвам да е заминал клапана по твойте обяснения, той служи да дава маслото на бай- пас като по този начин разтоварва помпата.По-вероятно е датчика за маслото да се е запушил от първото масло.Свали го измий го с бензин хубаво ,но не бъркай с твърди предмети вътре.
Аз имах такъв случAй и се наложи да промия мотора.
Аз имах такъв случAй и се наложи да промия мотора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта