Търся информация за инжектори - Фокус 2.0

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Търся информация за инжектори - Фокус 2.0

Мнение от debug » 19 фев 2008, 13:57

Купих си нови инжектори за Фокусника, обаче не проверих предварително съвместимостта им с моя двигател. Инжекторите са свалени от чисто нов двулитров двигател в Wolf-Racing - Германия и според германците са Bosch - 0 280 155 820. Външно изглеждат по същия начин като моите, обаче са от двигател, произведен 2004г. Според Microcat до 2000 се слагат един вид - 1049259 / 988F 9F593-EA, а след 15.01.2000 - друг вид - 1111849 / 988F 9F593-EB.
Поразтърсих се из нета, обаче нищо не можах да разбера - ще станат ли или не? Microcat в SuperWindow ги дава като incorrect part, т.е. че не стават? Опитът ми с него показва, че доста често дава несъвместимост, а реално частите са взаимозаменяеми? Може би там следи само годината / номера дали съвпадат с дадения VIN...
Има ли начин да се проверят преди да се сложат на двигателя и как?
Какво може да се получи, ако не са правилните за мотора?
Помагайте, че тук имам дупка в знанията си :oops:
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 19 фев 2008, 19:19

Най-голямата разлика между инжекторите е импеданса им. Съществуват ниско- и високо-импедансни инжектори. Това може да го разбереш посредство Мултимер -> замерваш съпротивление на инжекторите и ако:

- съпротивлението е от 1,5 до 7 Omh, са ниско-импедансни;
- съпротивлението е от 8 до 17 Omh, са високо-импедансни;

Най-важното в случая при теб е старите и новите инжектори да са еднакви -> като импеданс и като дебит. Импеданса може и сам да го измериш (с Мултимер), докато дебита трябва да бъде измерен някъде където имат нужната техника. Най-добре дай и двата комплекта да бъдат почистени и замерени като дебит.
Ако инжекторите са с различен импеданс най-вероятно е да изгори драйвера за инжекторите в ECU-to.
Ако инжекторите са с различен дебит -> резултата ще е плачевен -> двигателя ще работи или по-бедно или по-богато, което и в двата случая не е добре :(

Дано съм помогнал!


P.S.: Това което можах да намеря е, че 0 280 155 820 инжекторите са 191.8 cc/min като дебит.

P.S. 2: При братушките намерих, че по номер на производителя 0 280 155 820, отговаря оригинален номер 988F 9F593 EB - значи може и да са еднакви :(

http://www.autoeuro.ru/search/



Пак според братушките, тези инжектори са високо-импедансни. Търси за 0-280-155-820 във следната страница:

http://team-rs.ru/technical/index.php?a ... _article=1
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 19 фев 2008, 20:23

Благодаря ти за отговора. Като не чета предварително *00101* *00101* *00101*
Чудя се как не ми дойде на ум одеве да погледна в онлайн каталога на Бош... :oops: Но твоята информация ме подсети къде точно ще видя аналога на Бош конкретно за моя автомобил и ще мога да сравня с новозакупените.
Какво открих там :arrow: долу в картинката.

Все пак са взаимозаменяеми и ще мога да спя спокойно докато дойдат.
Тогава ще напиша крайният резултат и ще потвърдя горното твърдение. Ще ги замеря за всеки случай все пак, поне импеданса.
Още веднъж ти благодаря, честно казано точно от теб очаквах включване.
Прикачени файлове
injectors.JPG
Последна промяна от debug на 19 фев 2008, 22:15, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 19 фев 2008, 20:34

;):
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Търся информация за инжектори - Фокус 2.0

Мнение от debug » 06 апр 2008, 17:52

Днес смених въпросните инжектори (въпреки гадния дъжд), бяха си абсолютно същите по означения, колата за сега върви. Не им мерих импеданса поради една проста причина - забравих :oops: Като допълнителна информация - О-пръстените са по 7,60 бройката (общо осем) в МП. Питах ги информативно, моите бяха нови.
Изображение

Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта