Мондео 2.0 16v - Проблемче с резонаторна кутия и шпилки
- kpacu
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мондео 2.0 16v - Проблемче с резонаторна кутия и шпилки
Имам следния проблем - пластмасовата част над самия двигател се закрепва с 2 шпилки и 1 тампон за самия двигател (не сьм много наясно с терминологията затова така обяснявам), едната от шпилките е счупена и не държи пластмасовата част както трябва в следстие на което колата ми "присецва". Аз си го обяснявам така - останава разстояние между металната част и пластмасата и от там влиза повече въздух затова и "присецва". Няколко седмици преди да стане така водих колата на един пишман майстор та възможно е той да е нацапал така работите. Някаква идея дали могат да се купят нови шпилки или да се оправи по някакъв начин ?
П.П. На снимката която успях да намеря съм оградил мястото на което се закрепва пластмасата. http://snimka.com/kpacu
П.П. На снимката която успях да намеря съм оградил мястото на което се закрепва пластмасата. http://snimka.com/kpacu
Последна промяна от kpacu на 25 фев 2008, 10:29, променено общо 2 пъти.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Можеш да намажеш леглото, където се допират двете части със силикон и да се надяваш другите шпилки да удържат положението. Другия вариянт май е с пренавиване на резбата, но точно на това място не знам кой ще се наеме да го направи. (Ако намериш такъв майстор можеш да съобщиш във форума кой е и къде се намира, защото предполагам, че не си единствения който има подобен проблем).
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега , аз това упражнение съм го правил.Сега трябва да смениш целия тротъл демек пластмасата с клапата.Защото там резба няма а е захващането с рапидки, с лепене не става защото много трудно ще ги
центроваш по разтояние едно от друго.Проблема се решава с метална алуминиева стойка на тротъла от морга но TPS е различен трябва да го оточниш това ,така че взимаш и TPS.Ако е различен режеш оригиналния и присаждаш новия кабелите са с еднакви цветове и на двата модела.По сложно е малко поставянето на жилото за газ.Там се прави доработка но човек който е на ти с техниката.Срещу мотора като застанеш лявата шпилка ако не е паднала сама почистваш с кореселин да махнеш маслото.Купуваш течен метал на локтайд това е две спринцовки залепени ,почистваш и от страни.Слагаш лепило между двете части прилепваш ги намазваш отстрани обилно с лепило и го бандажираш с бинтстегнато така че лепилото да избие пре дупките. Това трябва да стане много бързо защото лепилото стяга бързо за 3-5 минути при топло време. Това е ако има нещо питай
няма проблем ще ти помогна питай за тротъл тук Петко 0887846111
центроваш по разтояние едно от друго.Проблема се решава с метална алуминиева стойка на тротъла от морга но TPS е различен трябва да го оточниш това ,така че взимаш и TPS.Ако е различен режеш оригиналния и присаждаш новия кабелите са с еднакви цветове и на двата модела.По сложно е малко поставянето на жилото за газ.Там се прави доработка но човек който е на ти с техниката.Срещу мотора като застанеш лявата шпилка ако не е паднала сама почистваш с кореселин да махнеш маслото.Купуваш течен метал на локтайд това е две спринцовки залепени ,почистваш и от страни.Слагаш лепило между двете части прилепваш ги намазваш отстрани обилно с лепило и го бандажираш с бинтстегнато така че лепилото да избие пре дупките. Това трябва да стане много бързо защото лепилото стяга бързо за 3-5 минути при топло време. Това е ако има нещо питай
няма проблем ще ти помогна питай за тротъл тук Петко 0887846111
- kpacu
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Начи развръзката
купих шпилката от МП за 4 лв. обаче се оказа че дроселовата клапа на която се закрепва пластмасовия колектор е спукана от към едната шпилка и ако оправя едната то другата няма да държи. Единия вариант е да се купи дроселова клапа (нова или 2-а ръка), другия вариант е да се залепи пластмасата която се е отчупила от дроселовата клапа. Казаха ми че имало човек който с пистолет за горещ въздух лепи, залива .... ставало като ново и тъй като аз имам липсващите парчета може да се пробвам ако не ...
ще се търси нова а само потенциометъра който е на клапата е 136 лв. и върви комплект с клапата т.е. някаде 300-600 лв. за работата аз ще си я монтирам ама ако я намеря щот от МП ми казаха с поръчка и не ми казаха точна цена.Май ще се обикаля по автоморгите ПАК стискайте палци. Ако имате някакви идеи как може да се оправи по тънката тарифа проблема няма да откажа мнение помощ и кой каквото може.Благодаря предварително.


Последна промяна от kpacu на 26 фев 2008, 23:14, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Краси не четеш това което съм ти написал.Тази пластмаса не се подава на обработка тъй като в нея има примеси които я правят устойчива на масло и топлина само си си дал парите в МП.Дал съм тел.
днес се обаждах ще вземеш всичко за 60лв.Аз съм минал по тоя път и
ми е ясно затова съм настоятелен, но избора си е твой .
днес се обаждах ще вземеш всичко за 60лв.Аз съм минал по тоя път и
ми е ясно затова съм настоятелен, но избора си е твой .
- kpacu
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
До МП ходих само за шпилката няма да се набия там да си взема дроселова клапа. Проблема беше финансов ама сега се реши и утре аз ще се обадя на телефона който си ми написал и ще се разберем с човека. Много съм ти благодарен за помощта не че не искам да те чуя ама търсех и други варианти затова така, но след като си минал значи си по-наясно от мене и ти се доверявам (неам избор
).

-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако имаш проблем питай.kpacu написа:До МП ходих само за шпилката няма да се набия там да си взема дроселова клапа. Проблема беше финансов ама сега се реши и утре аз ще се обадя на телефона който си ми написал и ще се разберем с човека. Много съм ти благодарен за помощта не че не искам да те чуя ама търсех и други варианти затова така, но след като си минал значи си по-наясно от мене и ти се доверявам (неам избор).
- kpacu
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия




То че ставаше ставаше ама беше метално и мн трябваше да се играя да го нагласям, а и някак си захващането беше различно. На оригинала има място за гарнитура, а на металното нямаше - гарнитурата е на останалата част. Трудно е да закрепиш метално тяло върху пластмаса и няма гаранция че ще е здраво. Затова и не го взех металната дроселова клапа. Иначе благодаря за съветите и насоките на всички ще се радвам ако някой ден ви помогна и на вас така както вие на мен.g.taskov
Краси точно това трабваше да вземеш то става на твоя двигател, само че се доработва минимално жилото за газта и TPS. Аз карам вече 2 години по тоя начинбез проблем.Обади ми се на ЛС и ако искаш ми остави дом. тел. ще ти обясня всичко.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта