мноо спънато мондео 98
- tisho_tbk
- потребител
- Мнения: 327
- Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
- Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
- Контакти:
- Status: Извън линия
мноо спънато мондео 98
Незнам как да го обясня точно, нито знам какво му е .
ето ги симптомите: когато колата е студена, при ниски обороти 1200-1500 (при потегляне на 1 или 2 скорост) няма никаква мощност. Това го прави първите 1-2 км. после се нормализира и няма проблеми. Някой знае ли от какво може да се дължи това?
ето ги симптомите: когато колата е студена, при ниски обороти 1200-1500 (при потегляне на 1 или 2 скорост) няма никаква мощност. Това го прави първите 1-2 км. после се нормализира и няма проблеми. Някой знае ли от какво може да се дължи това?
- tisho_tbk
- потребител
- Мнения: 327
- Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
- Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
- Контакти:
- Status: Извън линия
днес си направих следния тест и останах отново разочарован
колата има автопилот(cruise control) и я застопорих на 3-та скорост с 50км/ч - обороти около 2000-2500. и придърпваше.
дебитометъра - това е MAF-а нали? - него го чистих с контактен спрей на MULIP (май така се казваше марката на спрея).
Къде се намират 3-ти и 4-ти сензор от изброените? могат ли да се почистват?



колата има автопилот(cruise control) и я застопорих на 3-та скорост с 50км/ч - обороти около 2000-2500. и придърпваше.
дебитометъра - това е MAF-а нали? - него го чистих с контактен спрей на MULIP (май така се казваше марката на спрея).
Къде се намират 3-ти и 4-ти сензор от изброените? могат ли да се почистват?
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Ами всъщност има нещо вярно в това.Наистина при по-високи обороти всичко е ок.didon80 написа:...ако караш с по ниски обороти или бързаш да качваш предавките при относително ниска скорост.........
НО....карал съм 4 бензинови форда...на 3 от тях сменях предавките на 2000об.и такова хълцане и дърпане нее имало.
Днес забелязах,че ако мина от 1-ва на 2-ра при 1500 об и натисна педала до дупка колата се задавя,хълца и дори гърми-също както при карбураторите при неправилна центровка и богата смес.
При същите условия,ако се натиска плавно педала,не хълца,не кашля,не придърпва.

3.-намира се в тръбата за въздуха някъде по средата от долната страна.Представлява нещо като лампа без стъклен балон.Вътрешността веоятно е някакъв вид термистор,който дава информация на ECU-то за температура на входящия въздух.Не съм чувал да се почиства...tisho_tbk написа: Къде се намират 3-ти и 4-ти сензор от изброените? могат ли да се почистват?
4.-намира се върху термостата,завит е и има 2 кабела с куплунг.Това лесно се проверява с показанието на уреда за температурата.
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Изчистете си инжекторите. Проверете налягането на горивото в горивната рейка.
Незнам какво друго да кажа
. Съвсем скоро и аз ще имам Форд със "стандартните проблеми" - мисля в една Фиестичка да си сложа 2л. Zetec със стандартната електорника и да видим. Дано изтърпя достатъчно дълго време за да намеря каква всъщност е първопричината.
Незнам какво друго да кажа

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта