мноо спънато мондео 98

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

мноо спънато мондео 98

Мнение от tisho_tbk » 28 фев 2008, 11:14

Незнам как да го обясня точно, нито знам какво му е .
ето ги симптомите: когато колата е студена, при ниски обороти 1200-1500 (при потегляне на 1 или 2 скорост) няма никаква мощност. Това го прави първите 1-2 км. после се нормализира и няма проблеми. Някой знае ли от какво може да се дължи това?

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 28 фев 2008, 13:39

1.Дебитомера
2.Ламбда сонда
3.Сензора за темп.на въздуха
4.Датчика за температурата на двигателя
5.Потенциометър на дроселовата клапа(TPS)
Добре дощъл при страдащите от синдрома на невървящото мондео. :D:

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tisho_tbk » 28 фев 2008, 14:41

аз имам МК1 и МК2. На мк1 съм направил ~40хил. км без никакви проблеми. а сега с МК2 има проблеми. хубавото е че само в началото - обаче си е голям проблем - няма как да се включа в кръстовище, например:(

Дали само при МК2 го има този проблем!?!?!?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 28 фев 2008, 18:48

tisho_tbk написа:
Дали само при МК2 го има този проблем!?!?!?

Според мен проблемът не е специфичен нито за Мондео, нито за Форд, а за всички марки и модели, притежаващи изброените от mrdds сензори :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tisho_tbk » 28 фев 2008, 19:37

днес си направих следния тест и останах отново разочарован :((: :((: :((:

колата има автопилот(cruise control) и я застопорих на 3-та скорост с 50км/ч - обороти около 2000-2500. и придърпваше.
дебитометъра - това е MAF-а нали? - него го чистих с контактен спрей на MULIP (май така се казваше марката на спрея).

Къде се намират 3-ти и 4-ти сензор от изброените? могат ли да се почистват?

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от didon80 » 28 фев 2008, 21:34

Така както описваш проблема в последния пост "придърпване" само в началото, докато двигателя е студен, особено сутрин при ниски температури според мен е нормално да ти придърпва, ако караш с по ниски обороти или бързаш да качваш предавките при относително ниска скорост......... :idea:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 28 фев 2008, 22:07

didon80 написа:...ако караш с по ниски обороти или бързаш да качваш предавките при относително ниска скорост......... :idea:
Ами всъщност има нещо вярно в това.Наистина при по-високи обороти всичко е ок.
НО....карал съм 4 бензинови форда...на 3 от тях сменях предавките на 2000об.и такова хълцане и дърпане нее имало.
Днес забелязах,че ако мина от 1-ва на 2-ра при 1500 об и натисна педала до дупка колата се задавя,хълца и дори гърми-също както при карбураторите при неправилна центровка и богата смес.
При същите условия,ако се натиска плавно педала,не хълца,не кашля,не придърпва.
:!: Кой ще каже сега какво му е на моето мондео.....
tisho_tbk написа: Къде се намират 3-ти и 4-ти сензор от изброените? могат ли да се почистват?
3.-намира се в тръбата за въздуха някъде по средата от долната страна.Представлява нещо като лампа без стъклен балон.Вътрешността веоятно е някакъв вид термистор,който дава информация на ECU-то за температура на входящия въздух.Не съм чувал да се почиства...
4.-намира се върху термостата,завит е и има 2 кабела с куплунг.Това лесно се проверява с показанието на уреда за температурата.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 28 фев 2008, 22:16

Изчистете си инжекторите. Проверете налягането на горивото в горивната рейка.

Незнам какво друго да кажа :cry:. Съвсем скоро и аз ще имам Форд със "стандартните проблеми" - мисля в една Фиестичка да си сложа 2л. Zetec със стандартната електорника и да видим. Дано изтърпя достатъчно дълго време за да намеря каква всъщност е първопричината.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта