масло в радиатора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
serwiza
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 23 юли 2006, 19:59
Модел на автомобила: Ford galaxi 2.3/16V
Местоположение: Iambol
Status: Извън линия

масло в радиатора

Мнение от serwiza » 28 фев 2008, 13:54

появи се каша в охладителната система -мотор 2.3 16в - проверих глава,гарнитура,блок всияко изглежда добре . откъде може да просмуква масло

ФОРД ГАЛАКСИ 2000Г 2.3 16 V БЕНЗИН 147кс

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 28 фев 2008, 16:07

отвая мотора за да ги провериш, или погледна просто да видиш дали някъде не тече... щом има масло в антифриза теча ти е някъде из двигателя, и тече навътре(най-просто казано) а не навън и да олива двигателя

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 28 фев 2008, 19:07

Ми ако е ръжда как ще го различите?
Не съм виждал и нещо не мога си го обясня освен да са по-мазни петна некви.
В охладителната система на бившия ми Форд Ескорт се появи ръжда след като го налях с антифриз МОТОХ.
Сеа ще питате как съм разбрал, че е ръжда ... ми ненам .. метах боб :D
Смених го с Приста и се изчисти.
Ако надува масло в охладителната система няма ли да вкарва и въздух, да бълбучи, да прави въздушна възглавница, да загрява ...

serwiza
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 23 юли 2006, 19:59
Модел на автомобила: Ford galaxi 2.3/16V
Местоположение: Iambol
Status: Извън линия

Мнение от serwiza » 28 фев 2008, 19:10

двигателя е разглобен . по главата не се вижда никакъв проблем,гарнитурата е алуминиева и е здрава, проверявах ме и цилиндрите за пукнатина,няма нощо видимо. напълнихме блока с вода и надухме маслената система и пак не се вижда. колата не е прегрявана и е на 108000 км

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 28 фев 2008, 21:53

Някои монтьори практикуват при поставяне на гумени съединения да намазват с грес и тогава да ги надянат, или ако е сваляна главата и ма практика да се маже гарнитурата с графитна грес. Част от нея се отмива от антифриза и се получава този маслен филм във разширителния съд или в радиатора. Това не е критерий че има нещо нередно. При проблем най-често антифриза навлиза в картера и пресича маслото (става с цвят боза), това вече е признак за притеснение. За да попадне масло във охладителната система трябва да има пробив към маслената магистрала, и въпреки това маслото пак ще се пресече, защото при изключване на мотора налягането на маслото пада но налягането на охладителната система остава и тогава антифриза ще навлезе в маслената система.
Извода от цялото писание е, че на двигателя ти му няма нищо. Затова и нищо не си открил като си го разглобил.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 29 фев 2008, 08:37

И аз съм се сблъсквал с подобен проблем на едно BMW 6 цилиндров редови. Вкарва масло в охладителната система. Два пъти е сваляна главата и пак го прави това. Както писа Наско точно така се получава в 99% от случаите, но в този 1% просто нямам разумно обяснение. Може би водната помпа не прави достатъчно налягане и затова посоката на теча е обратна - към охладителната система.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 29 фев 2008, 10:33

В някои "сервизи" имат едно легенче, в което източват масло, антифриз, бензин, хидравл. течност, бе, всичко... Смесването да не е станало извън двигателя...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

serwiza
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 23 юли 2006, 19:59
Модел на автомобила: Ford galaxi 2.3/16V
Местоположение: Iambol
Status: Извън линия

Мнение от serwiza » 02 мар 2008, 15:37

кашата е и в блока на двигателя. търся идеи откъде да търся проблема

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 02 мар 2008, 18:55

Промивай, сменявай масло и антифриз и карай
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 18 госта