масло в радиатора
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 юли 2006, 19:59
- Модел на автомобила: Ford galaxi 2.3/16V
- Местоположение: Iambol
- Status: Извън линия
масло в радиатора
появи се каша в охладителната система -мотор 2.3 16в - проверих глава,гарнитура,блок всияко изглежда добре . откъде може да просмуква масло
ФОРД ГАЛАКСИ 2000Г 2.3 16 V БЕНЗИН 147кс
ФОРД ГАЛАКСИ 2000Г 2.3 16 V БЕНЗИН 147кс
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ми ако е ръжда как ще го различите?
Не съм виждал и нещо не мога си го обясня освен да са по-мазни петна некви.
В охладителната система на бившия ми Форд Ескорт се появи ръжда след като го налях с антифриз МОТОХ.
Сеа ще питате как съм разбрал, че е ръжда ... ми ненам .. метах боб
Смених го с Приста и се изчисти.
Ако надува масло в охладителната система няма ли да вкарва и въздух, да бълбучи, да прави въздушна възглавница, да загрява ...
Не съм виждал и нещо не мога си го обясня освен да са по-мазни петна некви.
В охладителната система на бившия ми Форд Ескорт се появи ръжда след като го налях с антифриз МОТОХ.
Сеа ще питате как съм разбрал, че е ръжда ... ми ненам .. метах боб

Смених го с Приста и се изчисти.
Ако надува масло в охладителната система няма ли да вкарва и въздух, да бълбучи, да прави въздушна възглавница, да загрява ...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Някои монтьори практикуват при поставяне на гумени съединения да намазват с грес и тогава да ги надянат, или ако е сваляна главата и ма практика да се маже гарнитурата с графитна грес. Част от нея се отмива от антифриза и се получава този маслен филм във разширителния съд или в радиатора. Това не е критерий че има нещо нередно. При проблем най-често антифриза навлиза в картера и пресича маслото (става с цвят боза), това вече е признак за притеснение. За да попадне масло във охладителната система трябва да има пробив към маслената магистрала, и въпреки това маслото пак ще се пресече, защото при изключване на мотора налягането на маслото пада но налягането на охладителната система остава и тогава антифриза ще навлезе в маслената система.
Извода от цялото писание е, че на двигателя ти му няма нищо. Затова и нищо не си открил като си го разглобил.
Извода от цялото писание е, че на двигателя ти му няма нищо. Затова и нищо не си открил като си го разглобил.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
И аз съм се сблъсквал с подобен проблем на едно BMW 6 цилиндров редови. Вкарва масло в охладителната система. Два пъти е сваляна главата и пак го прави това. Както писа Наско точно така се получава в 99% от случаите, но в този 1% просто нямам разумно обяснение. Може би водната помпа не прави достатъчно налягане и затова посоката на теча е обратна - към охладителната система.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 18 госта