вентилатора на радиатора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
parmapar
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 03 фев 2007, 22:52
Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v
Status: Извън линия

вентилатора на радиатора

Мнение от parmapar » 01 мар 2008, 18:47

на колко градуса (на какво положение на стрелката на термометара) се включва вентилатора на радиатора? посредата на скалата нормал или на границата на червеният сектор? Става дума за Ескорт 1998 година 1,6 бензин Зетек двигател. Благодаря предварително.

Peshe
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
Status: Извън линия

Мнение от Peshe » 01 мар 2008, 20:35

Колега,прочети по-горният ми пост.Аз днес го преборих тоя проблем.Стрелката стои на средата ,а перката включва на границата между буквата 'A" и "L".

Потребителски аватар
eekset
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 02 май 2007, 11:56
Модел на автомобила: три две нула
Местоположение: big city lights
Status: Извън линия

Мнение от eekset » 01 мар 2008, 23:16

на комшийката мондеото('00) със съшия мотор включва на границата на червеното, което тя ми каза, че било нормално за нейната кола...
бях склонен да не и вярвам, но пък това не било нейно мнение, а на хората от познай къде... (МП естествено!)
мерили, сменяли, мислили... накрая и казали, че така трябва и няма какво да се направи.
дано не е същото и при теб.
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

parmapar
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 03 фев 2007, 22:52
Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v
Status: Извън линия

Мнение от parmapar » 01 мар 2008, 23:23

Термостата е сменен но пак не включва дори като минава Л. Откри и още един датчик от биметална пластина на самия радиатор. Окасих го но не трагна. А би ли ми казал каде се намира този датчик за управление на вентилатора за да не го баркам.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 02 мар 2008, 10:26

Аз съм със същия мотор 1,6 16V и перката се включва точно по средата на скалата NORM (между O и R). На дълъг път си стои между R и M. Лятото в големите жеги из града се качва между N и O.

Потребителски аватар
fbcrew
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 17 ное 2007, 11:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 mi 1993г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от fbcrew » 02 мар 2008, 13:58

Мислех да пиша нова тема, но ще попитам тук. Дано да не е офтопик. Мене на фиестата на буквата 'N' ми се включва перката? Това дали е нормално ? мерси :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 02 мар 2008, 21:17

Тея букви които цитирате, ако не са в червеното е нормално. Вентилатора трябва да се включи малко преди червеното, все пак идеята е да се включи когато нещата започнат да стават напечени. На моя мотор има датчик който е с температура на включване 102градуса (такъв излиза по каталог) и нямам никакви проблеми. Вентилатора се включва на около 5мм от червеното, вентилатора работи само в градски условия през жегите и по време на екстремно каране, при нормално каране извън града и в по-хладно време стрелката е около средата на белия сектор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 03 мар 2008, 15:49

аз сега са стреснах :) зимата стрелката все беше на ръба на белия сектор а сега отиде на половината на сектора :) иначе съм виждал какво става в червената зона на 2пъти без ремък за водната помпа ;)

parmapar
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 03 фев 2007, 22:52
Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: вентилатора на радиатора

Мнение от parmapar » 09 мар 2008, 22:22

Ами аз си реших сам проблема с ветилатора.Оказа се първо,че термостата не отваряше.Това лесно се установява чрез досег с радиатора,долната част беше студена.След това се оказа ,че датчика за вентилатора се оказа развален и не включваше перката.Като го смених всичко стана перфектно. Благодаря за всички мнения

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: вентилатора на радиатора

Мнение от addition » 10 мар 2008, 14:55

Добре, де, а какво ще рече това "перфектно"? Къде е стрелката, когато ти се включи перката?

parmapar
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 03 фев 2007, 22:52
Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: вентилатора на радиатора

Мнение от parmapar » 12 мар 2008, 11:09

Ами при работещ климатик стрелката не надминава средната зона на някъде между r ,m.Вентилатора се включва в края на А.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта