Гаранция за извършен ремонт в МП - задните биалетки?
- 
				Любо
 - Администратор

 - Мнения: 2511
 - Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
 - Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Гаранция за извършен ремонт в МП - задните биалетки?
Та така! Мине, не мине година и ги сменям. Заради това последния път ги смених в Мото-Пфое Люлин, с идеята ако се разтропат преди да са направили година да си търся гаранцията. И тук идва въпроса, който искам да задам, а именно:
Някой знае ли как точно стои въпроса с гаранцията на закупени от Мото-Пфое части и подменени от тях?
Някъде имаше мнение, че на такива части гаранцията им е 1 (една) година. Вярно ли е?
Ако ми важи гаранцията към кой по-точно в МП да се обърна? Към който и да е приемчик? Или към някой друг?
П.П. Много въпроси станаха, така че спирам. Надявам се някой да има опит в областа и да го сподели.
			
									
									
						Някой знае ли как точно стои въпроса с гаранцията на закупени от Мото-Пфое части и подменени от тях?
Някъде имаше мнение, че на такива части гаранцията им е 1 (една) година. Вярно ли е?
Ако ми важи гаранцията към кой по-точно в МП да се обърна? Към който и да е приемчик? Или към някой друг?
П.П. Много въпроси станаха, така че спирам. Надявам се някой да има опит в областа и да го сподели.
- svir4o
 - потребител

 - Мнения: 137
 - Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
 - Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
 - Местоположение: varna
 - Status: Извън линия
 
биалети
колега аз моите си ги рециклирам сам и ме карат повече от купените.гаранцията едва ли ще закърпи дупките по пътя.при меносновно се разбиват в долната част -в прехода през носача.не е кой знае колко трудно да се направят.запази си едни стари и те стават оборотни.смяната е по 10 мин на биалетка.едва ли в МП да чакаш 20мин.ако искаш мога подробно да ти опиша моят вариант.
			
									
									
						- 
				petkoff_pl
 - потребител

 - Мнения: 1581
 - Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
 - Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
 - Местоположение: Благоевград
 - Status: Извън линия
 
Малко се отклоняваме от темата майmrdds написа:и аз имам интерес.С нещо пълниш ябълката ли?
А иначе ето за това което питате Биалетка - подобрение
- 
				Любо
 - Администратор

 - Мнения: 2511
 - Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
 - Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: биалети
Имаш в предвид, че ти се къса маншочето през което минава биалетката? Да и на мен това ми е проблема. Но въпросът е принципен - щом имам гаранция за нещо отивам да си я диря. Пък ако толково много се заинатят ще си взема две маншочета и ще си ги сменя, както казваш е за 10 минути работа.svir4o написа:колега аз моите си ги рециклирам сам и ме карат повече от купените.гаранцията едва ли ще закърпи дупките по пътя.при меносновно се разбиват в долната част -в прехода през носача.не е кой знае колко трудно да се направят.запази си едни стари и те стават оборотни.смяната е по 10 мин на биалетка.едва ли в МП да чакаш 20мин.ако искаш мога подробно да ти опиша моят вариант.
- mrdds
 - потребител

 - Мнения: 3127
 - Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
 - Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
е,за смазването ясно.Но самото рециклиране,може би е нещо друго.Сега се сещам за един "майстор" преди време,който пълнеше износената ябълка на шарнирите с разтопена пласмаса...някаква мека и като излее течния материал той се втвърдява и обира луфта.petkoff_pl написа:Малко се отклоняваме от темата майmrdds написа:и аз имам интерес.С нещо пълниш ябълката ли?![]()
А иначе ето за това което питате Биалетка - подобрение
Това наричам аз рециклиране.
Другото е смазване.
- 
				Любо
 - Администратор

 - Мнения: 2511
 - Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
 - Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Смазването е мъзможно на предната биалетка. На задната няма какво да й се смазва. Освен втулката, през която минава болта свързващ я с напречната щанга.
Но и да не се смаже това не е проблем, защото се къса маншончето което уплътнява отвора на носача.
Откакто сменям биалетки само това им е проблем.
П.П. Има задни биалетки, които в горната си част не са втулки, а са с гумено тампонче. Закрепването към напречната щанга става с нит. На такава биалетка съвсем няма какво да й се смазва.
			
									
									
						Но и да не се смаже това не е проблем, защото се къса маншончето което уплътнява отвора на носача.
Откакто сменям биалетки само това им е проблем.
П.П. Има задни биалетки, които в горната си част не са втулки, а са с гумено тампонче. Закрепването към напречната щанга става с нит. На такава биалетка съвсем няма какво да й се смазва.
- svir4o
 - потребител

 - Мнения: 137
 - Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
 - Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
 - Местоположение: varna
 - Status: Извън линия
 
аз също говоря за тези гумени маншончета долу при носача само че аз си ги правя както и горната така и долната...подготвям си един оборотен комплект от старите и като се наложи смяна направо сменям с оборотните..пак 10 мин. но сменям целите биалети..щом ви интересува тези дни ще си подготвям оборотните и ще снимам всеки етап отделно..предишното изработване ми струваше около 6-10 лв но карам вече 1 година  но аз си я товаря.....нали е комби
			
									
									
						- митов
 - потребител

 - Мнения: 36
 - Регистриран: 29 фев 2008, 00:15
 - Модел на автомобила: мондео 1.8тди 96 комби
 - Местоположение: варна
 - Status: Извън линия
 
снимки задни биалети
малко са гадни но се вижда 
 дано съм бил достатъчно ясен....ако някой проявява интерес да пише...
							- Прикачени файлове
 
- pepy1
 - Модератор

 - Мнения: 4787
 - Регистриран: 18 май 2005, 22:38
 - Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
ако ще се мести темата , е за основни възли и детайли-според менмитов написа:ами пробвай да я преместиш в раздел ..направи си сам...------все пак си по-червен отколкото аз син
а пък колкото и да е червен, в началото на раздела пише :
Модератори: stangen, petkoff_pl-та това са хората
времето е като парите-никога не стига
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта

