Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.

Мнение от tankovbg » 06 мар 2008, 16:45

Имам само един ключ за колата с черна пластмаса и отзад червено капаче където е чипа.
Попрочетох за ключовете с имобилайзер (тези с вграден чип) пише че оригиналния ключ от който ще се обучи друг ключ следва да е червен.
Моят както казах е с черна пластмаса и отзад червено капаче където е чипа.
Оригинален ли е моя, демек този ли е обучаващия ?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 мар 2008, 16:50

Съмнява ме да имаш имобилайзер.

Чак толкоз да вграждат в тази бангия :)
Моята няма.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 06 мар 2008, 16:53

Според обявите за продажби на тези модели, има много с имобилайзер.
На paci е спортна версия и затова няма.
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 мар 2008, 16:56

Абе ти че си треснат треснат си си ама ко ги гледаш тея обяви?
Аз на Ескорта ми писах че имам "халогенни фарове" па после разбрах че става дума за допълнителни такива а той нямаше :)

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от tankovbg » 06 мар 2008, 19:05

Има си имобилайзер, на часовника вдясно има едно червено светдиодче което мига, като завъртя контактния ключ след малко спира да мига което означава че имобилайзера е изключен.
А иначе в ключа под червената капачка има чип.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 мар 2008, 19:11

Баси мааата :shock:
Твойта ще е най-тачената фиеста щом има такава охрана :)

Тогава ще се консултираш с "Ролсовете" т.е. Мондео собствениците :D
Абе Ескортите и те имат ... ама за ко им е ненам :P
Фокуси разни ...
Па на тази фиеста имобилайзер :) баси
Я дай на ЛС да обсъдим кви екстри има :)

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 06 мар 2008, 20:01

Имаш имобилайзер и ключа ти е оригинален, нали пише Ford на него? :) Би трябвало да имаш червен ключ с който се обучава имобилайзера като си вземеш нов ключ, но в 90% от колите италиано макароне тоя ключ липсва. Дават го че ставал само за обучение, не за ежедневна употреба.

Инък на Паци колата вероятно е спортно олекотено поръчково изпълнение и затова няма.

п.п.
Лада Нива я има в две модификации - с и без имобилайзер :P

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от tankovbg » 06 мар 2008, 20:07

Атанас написа:Имаш имобилайзер и ключа ти е оригинален, нали пише Ford на него? :) Би трябвало да имаш червен ключ с който се обучава имобилайзера като си вземеш нов ключ, но в 90% от колите италиано макароне тоя ключ липсва. Дават го че ставал само за обучение, не за ежедневна употреба.

Инък на Паци колата вероятно е спортно олекотено поръчково изпълнение и затова няма.

п.п.
Лада Нива я има в две модификации - с и без имобилайзер :P
Абе кое му е червеното, на моя пластмасата за която се хваща е черна, само капачето отзад е червено.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 06 мар 2008, 20:16

Така де, това е нормалния ключ - черен и има една малка червена ъъъъъ капачка.
"Сервизния" целия е червен

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от tankovbg » 06 мар 2008, 20:45

Аха ясно, значи нямам обучаващия, и ако река да си правя втори ключ с чип ще ме одерат сигурно над 100 лв.
Точно казано моята кола е внос от Верона Италия, макароните не са го дали.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 06 мар 2008, 20:50

Не знам колко ще те одерат. Аз като имам такъв ключ не мисля, че е голяма далавара - нали някой трябва да ми достави ъъъъъ празен ключ с чип . Значи пак опираме до Мото Пфое

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 06 мар 2008, 20:53

Атанас написа:Не знам колко ще те одерат. Аз като имам такъв ключ не мисля, че е голяма далавара - нали някой трябва да ми достави ъъъъъ празен ключ с чип . Значи пак опираме до Мото Пфое
Не съвсем. В ebay се продават доста ключове с чип на приемливи цени от 30-35лв( за разлика от 75лв+ от МотоПфое). 1:1 са с оригиналите на Ford, с вграден чип( W1 транспондер май се води), само нямат надпис W1 и Ford.

Аз си взех два за Фиестата( единия даже съм го пуснал за продажба), ама пък забравих, че нямам червения ключ в мен, та ще се разправям пак с МотоПфое. :roll:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 06 мар 2008, 20:59

cenzor написа:Не съвсем. В ebay се продават доста ключове с чип на приемливи цени от 30-35лв( за разлика от 75лв+ от МотоПфое). 1:1 са с оригиналите на Ford, с вграден чип( W1 транспондер май се води), само нямат надпис W1 и Ford.

Аз си взех два за Фиестата( единия даже съм го пуснал за продажба), ама пък забравих, че нямам червения ключ в мен, та ще се разправям пак с МотоПфое. :roll:
Малко се отклоняваме, но имам въпрос. Защо нямаш ключ? Мислех, че новите коли нямат, но оставам с впечатление, че имат и те. Питам, защото имаме няколко служебни фокуса купени от Мото Пфое и от там , след като изтече лизинга казаха, че нямат такива ключове. Започвам да си мисля, че от МП умишлено задържат ключовете и не ги дават на клиентите

п.п.
само от любопитство, аз си имам пълния комплект и не ми трябват, но тези, които си купил битрябвало да са заготовки и тук някой ключар да ти ги изпили. Така ли е или греша?
Последна промяна от Атанас на 06 мар 2008, 21:02, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от tankovbg » 06 мар 2008, 21:01

Абе интересно как този чип си "говори" с колата (компютъра де). За да деактивира имобилайзера компа на колата трябва да прочете чипа и да каже аха ти си моя ключ. Ама не виждам това да става чрез пряк контакт, вероятно в патрона има сканиращо устройство което прочита чипа от разстояние, например както се четат картите в банкоматите, трябва да разберем. Българина е много изобретателен и няма начин да не е хакнал тази защита.
Ха потърсете информация и аз ще търся

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 06 мар 2008, 21:06

Имаме участник познал верния отговор :)
Сега сериозно. За да бъде евтино залепят чипа близо до контактния ключ. При това положение всеки правен ключ ще ти запали колата. Съответно и много лесно ще я откраднат, но имобилайзера не е бил нещото, което спира автоджамбазите

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от tankovbg » 06 мар 2008, 21:14

Абе аз професията ми е микроелектроника, компютърна техника и пр, занимавал съм се с какви ли не декодировки, въпросът е че чипа в ключа е пасивен тип, енергонезависим, следователно не генерира, но може да се прихване какво компа прочита и да се дешифрира.
Но едва ли си заслужава играчката

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 06 мар 2008, 21:19

Атанас написа:
Малко се отклоняваме, но имам въпрос. Защо нямаш ключ? Мислех, че новите коли нямат, но оставам с впечатление, че имат и те. Питам, защото имаме няколко служебни фокуса купени от Мото Пфое и от там , след като изтече лизинга казаха, че нямат такива ключове. Започвам да си мисля, че от МП умишлено задържат ключовете и не ги дават на клиентите

п.п.
само от любопитство, аз си имам пълния комплект и не ми трябват, но тези, които си купил битрябвало да са заготовки и тук някой ключар да ти ги изпили. Така ли е или греша?
Колата ми още е на лизинг, затова червения ключ е в МП. Когато я изплатя и прехвърлят - ще ми го дадат ( ако не го направят - ще си имаме сериозен скандал , и тогава ще ми го дадат).
А за самите ключове- да, заготовки са, трябва да се изпилят от ключар и да се "обучат" :


Изображение

:wink:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 06 мар 2008, 21:28

tankovbg написа:Абе аз професията ми е микроелектроника, компютърна техника и пр, занимавал съм се с какви ли не декодировки, въпросът е че чипа в ключа е пасивен тип, енергонезависим, следователно не генерира, но може да се прихване какво компа прочита и да се дешифрира.
Но едва ли си заслужава играчката
Според мен принципа е като безконтактните карти за достъп в пропускните системи.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 мар 2008, 21:32

cenzor написа: Колата ми още е на лизинг, затова червения ключ е в МП .....
Баси клошарската история :twisted:

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от tankovbg » 06 мар 2008, 21:38

Ето тук е понаписано има и снимка на чипчето.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =%F7%E8%EF" onclick="window.open(this.href);return false;
Да този е принципа, в патрона би следвало да има глава по подобие на касетофоните, при слагане на ключа главата "прочита" записа и компа го дешифрира. С подходящ софтуер може да се прихване.
Но е играчка.
Но може и да е нещо по просто, например така наречения чип да е резонансен кръг за определена честота, главата (или малка антенка) в патрова да излъчва същата тази честота, когато честотите съвпаднат част от енергията на антенката се "поглъща" от "чипа", настъпва явлението резонанс (известно в радиотехниката като резонансен кръг) компа отчита това по честота и амплитуда и реагира.
Може и само да гадаем.
Последна промяна от tankovbg на 06 мар 2008, 21:52, променено общо 1 път.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта