ескорт 1.8 16v 115 к.с - къде ми е датчика за перката?
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ескорт 1.8 16v 115 к.с - къде ми е датчика за перката?
перката ми тръгва прекалено късно - съвсем малко преди температурата да отиде в червеното. предполагам, че датчика е някъде на радиатора, но не мога да видя нищо.кажете къде точно да търся?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ескорт 1.8 16v 115 к.с - къде ми е датчика за перката?
Датчика за температурата е върху термостата. Друг няма на него. До него(но на блока) има друг - той е за индикатора на приборния ти панел.racer11 написа:перката ми тръгва прекалено късно - съвсем малко преди температурата да отиде в червеното. предполагам, че датчика е някъде на радиатора, но не мога да видя нищо.кажете къде точно да търся?
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не трябва ли да е на водното съединение от термостата към радиатора. Моя поне е там
Иначе щом включва значи работи все пак та от там идват следващите ми мисли: Датчика и перката ти са със 2 степени. Първата се реализира чрез едно съпротивление, което се намира на корпуса на перата където е самото моторче. Та предполагам, че е изгоряло и в момента включва направо втората степен.
Като намериш датчика си направи едно мостче от тел с което да подадеш директно сигнал така ще разбереш дали работи коректно на бавни и бързи обороти. Ако работи смени датчика, струва около 40 кинта в МП. Ако не работи първата степен само то е ясно от какво е. При мен е изгоряло и е байпаснато та направо пуска бързите обороти. В МП ми искаха безумна цена за него а по други магазини не съм питал.

Като намериш датчика си направи едно мостче от тел с което да подадеш директно сигнал така ще разбереш дали работи коректно на бавни и бързи обороти. Ако работи смени датчика, струва около 40 кинта в МП. Ако не работи първата степен само то е ясно от какво е. При мен е изгоряло и е байпаснато та направо пуска бързите обороти. В МП ми искаха безумна цена за него а по други магазини не съм питал.
-
- Status: Извън линия
100% е от това съпротивление и при мен е такаNIKJAMa написа:Не трябва ли да е на водното съединение от термостата към радиатора. Моя поне е тамИначе щом включва значи работи все пак та от там идват следващите ми мисли: Датчика и перката ти са със 2 степени. Първата се реализира чрез едно съпротивление, което се намира на корпуса на перата където е самото моторче. Та предполагам, че е изгоряло и в момента включва направо втората степен.
Като намериш датчика си направи едно мостче от тел с което да подадеш директно сигнал така ще разбереш дали работи коректно на бавни и бързи обороти. Ако работи смени датчика, струва около 40 кинта в МП. Ако не работи първата степен само то е ясно от какво е. При мен е изгоряло и е байпаснато та направо пуска бързите обороти. В МП ми искаха безумна цена за него а по други магазини не съм питал.


А за датчика на ескорт е на маркуча м/у термостата и радиатора
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи изгоряла е термозащитата - съпротивлението, което сваля волтажа /съответно оборотите на моторчето/ е един съпротивителен проводник, навит като реотан - за него е нормално да се нагрява и точно затова е сложено въпросната термозащита /прилича на малко транзисторче/.
Та решението е или се байпасира с една жичка /това е опасно, може да доведе до запалване/ или си купувате от някой магазин термосъпротивление за 1-2 лева и си го сменяте. Има и трети вариант - отивате в мотопфое и си купувате целия блок.
Същата термозащита /термосъпротивление/ има и за духалката вътре в купето /разбира се е в друг блок/. Когато тя изгори вътре имате само най-бързата степен. Във форума е писано по въпроса.

Та решението е или се байпасира с една жичка /това е опасно, може да доведе до запалване/ или си купувате от някой магазин термосъпротивление за 1-2 лева и си го сменяте. Има и трети вариант - отивате в мотопфое и си купувате целия блок.


- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
По принцип перката тръгва на 100 С първата скорост, а втората на 110 С.
На индикатора на таблото трябва да се включва някаде между А и L, последните букви, което си е точна 3-4мл преди червеното. Аз преди имах много проблеми с тоя датчик за перката. По принцип като го проверяваш него, погледни и релето на перката, което се намира точно до акумулатора, понякога преблема идва и от там. При мен и двете (датчика и релето) бяха за смяна. Релето го има вотора ръка навсякъде за около 15 до 20 лв, а датчика задължително го взимай нов, ако се наложи де.
А и още един съвет, ако искаш можеш да отидеш при някои свестен жичкаджия да ти изведе и ръчно пускане на перката (аз съм така) за всеки случаи, щото това си им е проблем на тея ескорти, а пък сам знаеш колко малко и трябва да я изпуснеш за да прегрее колата, особено ако ти откаже през лятото примерно.
На индикатора на таблото трябва да се включва някаде между А и L, последните букви, което си е точна 3-4мл преди червеното. Аз преди имах много проблеми с тоя датчик за перката. По принцип като го проверяваш него, погледни и релето на перката, което се намира точно до акумулатора, понякога преблема идва и от там. При мен и двете (датчика и релето) бяха за смяна. Релето го има вотора ръка навсякъде за около 15 до 20 лв, а датчика задължително го взимай нов, ако се наложи де.
А и още един съвет, ако искаш можеш да отидеш при някои свестен жичкаджия да ти изведе и ръчно пускане на перката (аз съм така) за всеки случаи, щото това си им е проблем на тея ескорти, а пък сам знаеш колко малко и трябва да я изпуснеш за да прегрее колата, особено ако ти откаже през лятото примерно.
Love sucks......true love swallows!
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Е да. Ама примерно ако не иска6 да го пуска6, примерно за икономия на гориво или както там доиде. Аз така съм си го направил за всеки случай щото много патих с тоя датчик. Първо като го смених попаднах на дефектен от Моторкрафт, после се оказа и релето и така. Сега сичко си е ок но си имам и застраховка с това бутонче. Чувал съм че не хубаво климата да се вкл/изк често на малки интервали от време.
Love sucks......true love swallows!
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Ако си с лице към колата от дясна на радиотора. Въздухозаборника който вкарва въздух във филтърната кутия от ре6етката го сваляш. Под него има гумено съединение на което има вулканизация (пада се точно под този въздухозаборник) в която е завинтен датчика.
При мен е така. И при теб трябва да е там, не вярвам да има разлика.
При мен е така. И при теб трябва да е там, не вярвам да има разлика.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
е да ама неcybernone написа:Ако си с лице към колата от дясна на радиотора. Въздухозаборника който вкарва въздух във филтърната кутия от ре6етката го сваляш. Под него има гумено съединение на което има вулканизация (пада се точно под този въздухозаборник) в която е завинтен датчика.
При мен е така. И при теб трябва да е там, не вярвам да има разлика.


-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
много са разликите - даже и степента на сгъстяване е различна.cybernone написа:Аз си мислех че единствената разлика между 105 и 115кс е в положението на всмукателните колектори (и кончетата), ама явно не е.е да ама не Sad при мен няма никакъв датчик там.ще го пусна за национално издирване Very Happy
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта