Тракане на клапани-CVH
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Тракане на клапани-CVH
Здраввйте братлета,отново ме ядат проблеми!!!От както съм купил колата постоянно и тракат клапаните!!!Опитвах с какви ли не масла,какви ли не мармалади и простотии!!!Сменял съм въпросните хидроповдигачи няколко пъти-първо със стария стандартен разпред вал!!!После с двата нови!!!В момента съм с въпроснияСАМ186 за който бях пуснал доста запитвания към Вас в една или две теми!!!Положението е следното-с оригиналния разпред вал клапаните си потракваха значително защото колата беше доста занимарена от предишния собственик-почистих всичко идеално,смених маслото няколко пъти но тракането си остана!!!След няколо хиляди километра смених и хидроповдигачите-тракането понамаля малко но не изчезна!!!Карах си така!!!Дойде време за ремонт(тракането доста се беше усилило) и смених всичко в главата-разпред вал-стандартен,хидравлични повдигачи,клапани,водачи вложки,челосване на главата,нови семеринги(отделно сегменти и мотовилкови лагери)-нещата се пооправиха малко,до тук добре-обаче след около 10000км тракането стана непоносимо-смених повдигачите отново-проблема се реши ,но отново за няколко хил километра!!!!Започнах да се отчайвам!!!Тогава ми дойде идеята за бързия вал-САМ186-сложих го с (отново) нови повдигачи-пак добре-в момента съм на 5000км и положението е същото-зверско тракане!!!Вече нямам идея за нищо-всеки път слагам различни марки повдигачи-опитал съм с AJUSA, FEBI, SWAG, METELLI, INA,с ТУРСКИ включително-положението е същото-просто за малко!!!Мотора вдига масло нормално,маслото всеки път е качествено-опитах с 15w40.10w40.10w60.5w30-само класни работи!!!!Някои изкарват повече ,други по-малко!!!И с маслата е така-но ефекта е един и същ!!!Интересното е че тракат във всякакви режими и във всеки температурен диапазон-от студения старт до включена перка!!!Винаги слагам най-доброто и като маслен филтър-MANN,HENGST,MAHLE!!!!Всичките ми опити се оказаха безрезултатни!!!Повдигачите просто не задържат масло-при малко по-голям престой притракват при палене-това не е проблем,но положението в момента е трагично!!!Проверих си и кобилиците с накладките към тях-всичко е ОК!!!Братлета,дайте ми идея!!!Възможно ли е всичките класни марки да са пълен боклук-нямам идея
!!!Какво да правя!?!Проверих и гнездата на повдигачите в самата глава-перфектни са-просто безупречни!!!Кобилиците всеки път затягам с нови гайки от МП с точния предписан момент(всичко в мотора е изпипано по перфектен начин)!!!От къде може да идват тези проблеми вече нямам идея!!!За това и пуснах темата за преправянето на хидравличните в механични повдигачи-дали това ще даде отговор и решение на проблема ми!!!Ако някой се е сблъсквал с подобни проблеми,МОЛЯ ВИ дайте ми идея!!!
!!!В момента при някои паления-мотора върти толкова бързо-все едно клапаните не се движат-знаете как е при първонаално палене с нови повдигачи,и после си трака както той си знае
!!!!Изобщо, има ли някакво решение тоя проблем!!!!Безкрайно съм отчаян!!!



fiestaracing-just race!!!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Брей завалията,колега изказвам ти съчувствие!Не бях чувал до сега чак за тъкъв проблем като твоя и по-скоро в такъв размер.Единственно което ми идва на ум е да те питам да не би самите маслени канали да са стеснени от отлагания по тях и маслото да не циркулира с нужната скорост.Както знаем при Зетек,причината за да се кара само с препоръчваното от Форд масло е именно такава
А то белята веднъж направена,кел файда да слагаш хубави масла.


-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
аз казах ли ти само 10в40?
сори, не е смешно. значи на стария ескорт /1.6 CVH/ смених повдигачите с неоригинални - от един магазин на симеон в софия,11лв/брой.колата замърка като нова, и остана така в продължение на 15 хил км - сигурно още е така,но я продадох.на я карах САМО с 10в40 полусинетика на мотул.пробвай по този начин - а ако идваш към софия пиши лс и ще те упътя към магазина за повдигачите.
възможно е и това което ти каза колегата.така че добре е при смяна на маслото да сложиш добавка за прочистване на отлагания по масления контур - слага се в старото масло и двг работи 5 мин с него, преди да се източи.струва 5-6 лв и върши работа.

възможно е и това което ти каза колегата.така че добре е при смяна на маслото да сложиш добавка за прочистване на отлагания по масления контур - слага се в старото масло и двг работи 5 мин с него, преди да се източи.струва 5-6 лв и върши работа.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Братлета мотора е чист като сълза-като правих ремонта всичко е продухано ,промито,накиснато и почистено в условия на клинична чистота!!!!Главата свети като нова!!!А пък и с 10в40 го прави същото!!!Отчачнието ми стигна до там че днес след обед влиза в бикса-мотора се сваля ртазколачва се до най-малкия чарк и се дефектира,като преди това е предвидена пълна диагностика-компресии,тоци ,налягане масло и т.н!!!Ще се включа пак
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
е след като си заминат повдигачите със всякакво масло ще тракат!смени ги и карай с 10в40fiestaracing написа:Братлета мотора е чист като сълза-като правих ремонта всичко е продухано ,промито,накиснато и почистено в условия на клинична чистота!!!!Главата свети като нова!!!А пък и с 10в40 го прави същото!!!Отчачнието ми стигна до там че днес след обед влиза в бикса-мотора се сваля ртазколачва се до най-малкия чарк и се дефектира,като преди това е предвидена пълна диагностика-компресии,тоци ,налягане масло и т.н!!!Ще се включа пак
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Първоначално-мерене налягане в цилиндрите-на студено 11.5атм за 1,2,4-цилиндър-на 3-ти цил 3атм
-на топло е 12атм срещу-3атм за 3-ти!!!Оказаха се "препълнени и почти блокирали повдигачи"-които държат клапаните леко отворени!!!Демонтаж,изпразване,пълнене ,пак изпразване-раздвижване-замяна на тези с други от 4-ти цилиндър!!!!След манипулацията-почти млъкнаха!!!Сега е с почти 12атм на всички цилиндри!!!Предстои тест драйв!!!!
Оказа се че не на всички цилиндри са зле!!!Ще се включа утре пак!!!


fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта