"Сължи" малко масло под трансмисията.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
"Сължи" малко масло под трансмисията.
"Сължи" малко масло под трансмисията.
В началото майстора ми каза, че е било от гарнитурата на картера...сменихме я но пак "сължи" ептем малко.
Каква може да е причината?
Предполагаше, че би могло да бъде от някакъв гумен пръстен, който държи маслото в скоростната кутия.
Как се нарича тази част и колко пари горе долу да очаквам да ми вземе?
В началото майстора ми каза, че е било от гарнитурата на картера...сменихме я но пак "сължи" ептем малко.
Каква може да е причината?
Предполагаше, че би могло да бъде от някакъв гумен пръстен, който държи маслото в скоростната кутия.
Как се нарича тази част и колко пари горе долу да очаквам да ми вземе?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: "Сължи" малко масло под трансмисията.
Този гумен пръстен се казва Семеринг и ако майстора ти не знае, по-добре иди при друг. На това място обаче възможните семеринги са 2 един на д-ля и един на ск.кутия. Преди да започнеш първо установи какво масло капе моторно или трансмисионно (миризмата е различна). И във двата случая се сваля ск. кутия, семеринга на д-ля се сменя без да се разглобява, за ск. кутия не знам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
Re: "Сължи" малко масло под трансмисията.
Ясно е тогава на всички, че не съм попаднал не добър майстор и сега се налага да гадая и да търся нов свестен майстор!
Моля дайте предложения. Има ли някъде из форума такава тема с координати на сервизи и мнения за тях?
едит: д-ля = ? първо и второ да кажа, че той ми обясняваше че е имало възможност семеринга да върви заедно с някакъв капак и затова излизал скъп и т.н. Може ли някой да ми обясни повече по въпроса - цени и т.н?
Моля дайте предложения. Има ли някъде из форума такава тема с координати на сервизи и мнения за тях?
едит: д-ля = ? първо и второ да кажа, че той ми обясняваше че е имало възможност семеринга да върви заедно с някакъв капак и затова излизал скъп и т.н. Може ли някой да ми обясни повече по въпроса - цени и т.н?
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: "Сължи" малко масло под трансмисията.
Ако е на двигателя - много слабо вероятно да върви със капак. Типа двигатели като твоя не ги познавам, но е слабо вероятно да върви с капака. Очаквана цена - не повече от 15-20 лв. Семеринга на скоростната кутия е по-евтина, но дано не е като на по-старите кутии (с тези новите нямам опит), защото ако е така ще се наложи да се разглобява кутията
.

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
Re: "Сължи" малко масло под трансмисията.
Оказа се, че е било остатък от маслото от гарнитурата, която смених ония ден! Майсторът го чисти с бензин и останаха няколко капки
Бършах ги и готово! Благодаря за мненията!!!

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: "Сължи" малко масло под трансмисията.
Ще опишеш ли моля те гарнитурата която свалихте и новата която сложихте.
Еднакви ли бяха или сложи някава по-евтина алтернатива която се различава и на външен вид?
В края на зимата изкъртих на моята картера.
С голям зор си намерих картер и то от 1,25 но те са на 100% еднакви.
Смяната си я направих сам.
От това което видях е че гарнитурата е уникално готина и не виждам какво може да и се случи, че да се стигне до смяна.
Ти си 2-ри до момента със Zetec-S и сменена гарнитура на картера и затова разпитвам.
Колко пари ти взеха?
Еднакви ли бяха или сложи някава по-евтина алтернатива която се различава и на външен вид?
В края на зимата изкъртих на моята картера.
С голям зор си намерих картер и то от 1,25 но те са на 100% еднакви.
Смяната си я направих сам.
От това което видях е че гарнитурата е уникално готина и не виждам какво може да и се случи, че да се стигне до смяна.
Ти си 2-ри до момента със Zetec-S и сменена гарнитура на картера и затова разпитвам.
Колко пари ти взеха?
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 юни 2008, 09:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16v 98г.
- Status: Извън линия
Re: "Сължи" малко масло под трансмисията.
Трябва довечера като се прибера да погледна на тетрадката колко точно струваше гарнитурата (четирисет и няколко лева).
Пасваше точно - т.е беше еднаква с предишната. Името на марката не го помня, но имаше една синьо-бяла етикета "Карл...еди кой си"
Имаше и гумено уплътнение по нея - лично мене ми хареса много! Сега защо сълзеше от там масло не ми е ясно. Колата е супер много запазена, както обясних не тече масло от ск.кутия. Не знам защо сълзеше от там?!
Грубо така изглеждаше (13 болта ако не греша).
Пасваше точно - т.е беше еднаква с предишната. Името на марката не го помня, но имаше една синьо-бяла етикета "Карл...еди кой си"

Имаше и гумено уплътнение по нея - лично мене ми хареса много! Сега защо сълзеше от там масло не ми е ясно. Колата е супер много запазена, както обясних не тече масло от ск.кутия. Не знам защо сълзеше от там?!
Грубо така изглеждаше (13 болта ако не греша).
- Прикачени файлове
-
- garn.JPG
- (1.68 KБ) Свален 212 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта