Ауспух за Мондео
- dimitardima
- потребител
- Мнения: 307
- Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ауспух за Мондео
Възможно ли е скъсан ауспух,да повлияе на вървежа на колата?Всяко мнение,щи ми е от полза!Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Според мен-не. Дори напротив.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
По-къс ауспух>>>по-бързо преминаване на газовете през генерацията>>>повече ПАУЪР
Така поне мисля аз...
Поправете ме ако греша



Така поне мисля аз...
Поправете ме ако греша



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Някои със "спортен филтър" дигат ПАУЪР, ти с къси ауспуси.TURBOTO написа:По-къс ауспух>>>повече ПАУЪР![]()
![]()
Напрао земете яхнете един къс ауспух, набийте му един спортен филтър и карайте.
Тоя двигател за нищо го нямате.
Ако проблемацията е преди и в гърнето след катализатора (ако има такъв) знам, че има отражение.
Но ако всичко до там и там е здраво всичко назад е само за комфорт.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Виждали сте, че някои спортисти си слагат разширители на носа, нали? Според мен не е без значение през какво сечение ще влезе/излезе въздухът. И човекът и колата изразходват енергия за да вдишват и издишват. Премахването на всяка преграда по пътя на въздуха би трябвало, поне теоретично, да води до икономия на енергия, но колко е тя и дали си струва харчовете при масовите коли? Мисля. че не 

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Аз до колкото знам гърнетата в изпускателната система освен за премахване на шума служат и за образуване на "обратно налягане" което изсмуква газовете от системата навън
Предполагам всички са учили най-проста физика, и от среда с високо налягане въздуха ще излиза по-бързо от колкото 2 среди с еднакво налягане
а това явление си имаше точно определено название, а на мен ми изкочи от акъла
Предполагам всички са учили най-проста физика, и от среда с високо налягане въздуха ще излиза по-бързо от колкото 2 среди с еднакво налягане
а това явление си имаше точно определено название, а на мен ми изкочи от акъла

Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Това ще да е някоя по-нова физика. В по-старате, от които аз съм учил, единственото предназначение на гърнетата е да намаляват шума, създавайки обратна/деструктивна интерференция, при която звуковите вълни се самоунищожават. Обратно налягане действително се образува, но то затруднява работата на двигателя. Казват, че при спортните автомобили се намалява броя на гърнетата и се увеличава "фи-то" на изпускателната система с цел по-бърза евакуация на отработените газове.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
да но тези автомобили или са със форсирани двигатели или с принудително пълнене при което се налага такава система, но при положение, че не си правил нищо по двигателя няма смисъл...аз съм карал със тръби само до двуцевката - без гърнета - по-висок разход и намалена мощност
Продавам си колата !
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
При някои състезателни автомобили е така,оборудват се със специални ауспуси,които при определени обороти влизат в т.н. резонанс.Отразената ударна вълна достигайки затворения изпускателен клапан, се отразява и от него. Ако дължината на тръбата до резонатора се подбере по такъв начин, че отразяването от клапана да стане непосредствено преди отварянето му, то скокът на разреждане (вакуума) последващ след ударната вълна, ще изсмуче изгорелите газове от горивната камера и ще подобри продухването на цилиндъра.

- dimitardima
- потребител
- Мнения: 307
- Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Благодаря на всички,отзовали се по темата!Днес смених изцяло генерацията с нова и Мондеото си дойде на мястото!
Няма пърпорене,няма придърпване,не дава да го настъпя.Утре ше ми дойдат и новите кабели от МП и тогава ,би трябвало вече всичко да е ОК.Явно си има значение изправният ауспух!Не знам научно,но практически си оказа положителен ефект.И все пак ,не смятам,че темата е изчерпана
със сигурност,има кво интересно да се научи.
П.П.Генерацията е Полмостров,или нещо такова..
Полско е май.. 

Няма пърпорене,няма придърпване,не дава да го настъпя.Утре ше ми дойдат и новите кабели от МП и тогава ,би трябвало вече всичко да е ОК.Явно си има значение изправният ауспух!Не знам научно,но практически си оказа положителен ефект.И все пак ,не смятам,че темата е изчерпана


П.П.Генерацията е Полмостров,или нещо такова..


- dimitardima
- потребител
- Мнения: 307
- Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Ами ДА,Пацо,Скъсан беше веднага след катализатора и май си има голямо значение!!paci написа:Някои със "спортен филтър" дигат ПАУЪР, ти с къси ауспуси.TURBOTO написа:По-къс ауспух>>>повече ПАУЪР![]()
![]()
Напрао земете яхнете един къс ауспух, набийте му един спортен филтър и карайте.
Тоя двигател за нищо го нямате.
Ако проблемацията е преди и в гърнето след катализатора (ако има такъв) знам, че има отражение.
Но ако всичко до там и там е здраво всичко назад е само за комфорт.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Знам!dimitardima написа:Ами ДА,Пацо,Скъсан беше веднага след катализатора и май си има голямо значение!!
Не знам само от колко време е така и се надявам скоро да не ревнеш от клапани ... дано катализатора да е закърпил положението.
- dimitardima
- потребител
- Мнения: 307
- Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ауспух за Мондео
Ами около една седмица го карах така
Предполагам,че не е проблем.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта