Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
- bobi_turbo
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 02 май 2007, 21:38
- Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
Здравейте колеги!
Имам няколко въпроса, на който немога да си отговоря сам и затова пускам тема тук
Значи първото питане е относно ограничителя на скоростта-има ли изобщо такова нещо ескорта или няма?
Питам защото повече от 170 не може да вдигне
както си набира и изведнъж спира, забива стрелката на 4100 оборота и неще повече
Искам да питам възможно ли е да се премахне тази "джиджавка", ако я има естественно или неможе?
Вторият ми въпрос е относно турбото-Някой да знае на колко бара надува оригинално?И може ли да се "натегне", в смисъл да му се увеличи надув-а?Също тъка малко след турбото има едно много странно нещо
на форма прилича на спортен филтър н структурата му е точно като дамаджан, някво плетено такова нещо си
и за него искам да питам какво е и каква работа върши?
Имам и няколко дребни въпросчета-Не може ли някък да се вдигнат максималните обороти?Сега е до 5000 примерно да вдига 7000?И за скоростите (ах как ги мразя) много са къси
твърде къси са му скоростите, удачно ли ще е да сменя скоростната кутия?
Имам няколко въпроса, на който немога да си отговоря сам и затова пускам тема тук

Значи първото питане е относно ограничителя на скоростта-има ли изобщо такова нещо ескорта или няма?
Питам защото повече от 170 не може да вдигне



Искам да питам възможно ли е да се премахне тази "джиджавка", ако я има естественно или неможе?
Вторият ми въпрос е относно турбото-Някой да знае на колко бара надува оригинално?И може ли да се "натегне", в смисъл да му се увеличи надув-а?Също тъка малко след турбото има едно много странно нещо



и за него искам да питам какво е и каква работа върши?
Имам и няколко дребни въпросчета-Не може ли някък да се вдигнат максималните обороти?Сега е до 5000 примерно да вдига 7000?И за скоростите (ах как ги мразя) много са къси

- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
Доста въпроси имаш и голям мерак да съсипеш двигателя.При определени мах. обороти помпата ти изключва и за това колата забива нос.До 7000 няма как да ги докараш, но ако все пак успееш няма да е за повече от 10-20сек.Турбото най-вероятно ти е Garett 2 което означава 120 000 оборота и "надува" до 0,8 Bar.Повече няма да стане, по-вероятно е да е по-малко.причини - колкото искаш.Странното нещо след турбото дето ти прилича на дамаджана е меката връзка на гърнето.
П.п.
Един приятелски съвет:Недей да караш със 170 с подобен автомобил по родните ни пътища.
П.п.
Един приятелски съвет:Недей да караш със 170 с подобен автомобил по родните ни пътища.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- bobi_turbo
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 02 май 2007, 21:38
- Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
Значи от този храст няма да изскочи заек
Ще трябва да влагам пари в турбо бензин
Все пак благодаря за отговора и ще имам на предвид съвета ти !
Поздрави!
Боби

Ще трябва да влагам пари в турбо бензин
Все пак благодаря за отговора и ще имам на предвид съвета ти !
Поздрави!
Боби
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
7000 оборота тоя дизел ако направи ще роди камилчета
Ако искаш да го скапеш погледни мястото където жилото на газта се закача за помпата и ще видиш че имаш нещо като ограничител и може да се регулира .За скорости с по дълги предавки май няма да намериш,а и да намериш ще са от бензин ,но тук вече и въртящия момент намесваме така че -забрави. И снимай моля ти се дамаджаната след турбото защото след него освен въздуховоди и може би интеркулер друго не знам да има 


Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- bobi_turbo
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 02 май 2007, 21:38
- Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
Проблема и никакъв ще го снимам да видите за какво става на въпрос
Днес сменях на един Сеат Ибиза гърнетата (махаме катализатор и сложихме прави тръби на 63мм) и видях, че има същото "дамаджанено" нещо преди катализатора...

Днес сменях на един Сеат Ибиза гърнетата (махаме катализатор и сложихме прави тръби на 63мм) и видях, че има същото "дамаджанено" нещо преди катализатора...
- ivan_don4ev
- потребител
- Мнения: 439
- Регистриран: 05 апр 2009, 17:19
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v и Mondeo 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
здравейте аз не сам от разбиращите затова искам да пипитам ако някои има снимка на двигател мондео 1998 1.8 ТДИ 90 коня нека да покажи някоя снимка каде е турбото. мерси
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
Турбото ти е под интерколера(радятора зад капака на клапаните отгоре) на изпускателния колектор.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ivan_don4ev
- потребител
- Мнения: 439
- Регистриран: 05 апр 2009, 17:19
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v и Mondeo 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта