Четвърта и Пета скорост избягаха..

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Четвърта и Пета скорост избягаха..

Мнение от FoCuSsS2000 » 15 юли 2008, 19:54

Здравейте колеги,моля за спешна помощ изразена в съвети и препоръки.Стана следния проблем.Тръгвам си аз на път към Ботевград и на светофара преди карулката се дръпнах с някво Клио.Изредих предавките до 3та и изключих от скорост.В момента когато реших да вкл. 4та неуспях,пробвах и с 5та-пак същото.Изобщо невлизаха.Отбих и спрях и оборотите почнаха да се менят и колата почти гаснеше,като същевремено се чуваше много странен и силен шум като търкане на метал или като тракане на клапани(нещо подобно).Изгасих колата ,защото помислих че съм скъсал ремъци,но като отворих сичко си беше наред.Запалих я пак и на място неискаше да включва 4та и 5та,а 1,2 ,3та и Задна си влизаха.Двигателя продължаваше да звучи странно,но като натиснех съединителя,шума изчезваше или беше значително по слаб.Най странното е ,че когато реших да закарам колата в другото платно за към София та да дойде да ме изтегли някой,изведнъж шума изчезна и почнаха да си влизат всички скорости.Когато обаче се потегля от първа се усещаше някакво придърпване/приплъзгане,абе общо взето имаше голяма разлика от това как се държеше колата преди и след "инцидента"(по трудно се вкарват скоростите,по трудно тръгва).Та така лека по лека ,с колкото се може по-малко превключвания на скорости ,закарах колата до сервиза и сега чакам новините.Молбата ми към вас е да споделите какво според вас може да се е случило,какви биха били последствията от това че я закарах на собсвен ход до сервиза,общо взето сякаква информация която ви идва на акъл,защото нямам никаква идея какво стана и ми е много притеснено,а и така като неразбирам,тия от сервиза могат да ми кажат че е прецакана скоростната кутия,а всъщност да е нещо много по елементарно.
Моля за съвети и мнения ,които да ме ориентират що годе какво ме очаква :|
Благодаря предварително
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Четвърта и Пета скорост избягаха..

Мнение от dimotaxi » 15 юли 2008, 21:57

Имам чувство че си скъсал тампон на двигателя? :-/: Когато си се бегал на светофара при рязкото отпускане на съединителя плюс натискането на газта си създал много голям въртящ момент и тампона не е издържал.А това ,че понякога влизат 4 и 5та ,това е че сега двигателя се мърда и от там лостчетата на скоростите опират някъде по купето! :-/:

Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Re: Четвърта и Пета скорост избягаха..

Мнение от FoCuSsS2000 » 16 юли 2008, 10:05

ох колега ти ми даде лъч надежда.дано наистина да е това,защото на фона на нов съединител или нова скоростна,смяната на тампон на двг е нищожна както и цената.
Дано да излезнеш прав и обещавам аз ще съм първият който ще те черпи бира колкото искаш _friends_
днес очаквам новини от сервиза и ще пиша да се "похваля"
Благодаря за мнението,ако някой се сети за нещо друго да пише... :cry:
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Re: Четвърта и Пета скорост избягаха..

Мнение от FoCuSsS2000 » 16 юли 2008, 21:01

колеги,оказа се че съединитея вече е заминал и е за смяна и няква зъпчатка в скоростната кутия се е изместила и за това не е могло да се вкл скоростите,слава богу ще мина само със смяна на съединителя(което пак не е малко)но това поне се смята за консуматив и е за предпочитане пред нова скоростна кутия или ремонт на ск.кутия
dimotaxi,благодаря за това че се опита да помогнеш _friends_ спечели си бирата 8)
п.п
колеги не напъвайте много много хубавите ни фордчета че вижте до къде води прекалено тежкия крак :wink:
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Четвърта и Пета скорост избягаха..

Мнение от dimotaxi » 17 юли 2008, 07:03

Съжалявам ,че не познах точно ,но по твоите обяснения-първото за което се сетих беше това *00101* *167* обаче си запазвам бирата-примерно в неделя на ОМВ-Люлин? _friends_

Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Re: Четвърта и Пета скорост избягаха..

Мнение от FoCuSsS2000 » 17 юли 2008, 20:25

нямаш грижи колега,самоче ще е другата неделя живи и здрави защото тая събота заминавам за Испания за 1 седмица и после ще има _friends_ :mrgreen:
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта