Шумен дизел защо
- ixtis
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
- Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Шумен дизел защо
Колеги даите мнения , карам само градско 5,6 км. на ден и ми се струва че мотора е доста шумен и няма необходимата мощност. В тази връзка да спомена че колата я имам от 5 мес. а по двигателя нищо не съм правил даже и маслото не съм сменил нито доливал защото не е мръднало за 2000км . Единственото което направих е стартера и сега паля лесно а нямам гараж , от там си мисля че и компресия би трябвало да имам добра. Другото е че много малко пуши и смених ката с гърне и ми предстой да сменя и задното гърне защото е изгнило. Когато форсирам мотора бучи и като отнема педала на газта има леко прекъсване за секунда . Как се регулират клапаните на 1.8Д 93г. и можели те да са причината.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колега, не знам каква мощност очакваш от тези 60 кончета
, но ако сравняваш по мощност с бензинка, макар и 1,2/1,3 нямаш шанс! Ако си карал друг дизел (без ТД) и мнението ти се базира на това, тогава лошо!
Ето някой ПРОСТИ идеи, които ако не си извършил, може да са ти от полза-смени филтрите(въздушен и горивен, масления си го сменил при смяната на маслото, предполагам
), провери си нафтата, ако имаш излишни 15лв си сложи от добавката на Кастрол, не че е кой знае какво, но поне няма да ти замръзне нафтата и ще е малко по-безшумна колата. Друго за което се сещам са дюзите, ама там вече е кофти положение, но провери първо горните. Клапаните, доколкото знам са саморегулиращи и не ми се вярва да са те!
Успех!

Ето някой ПРОСТИ идеи, които ако не си извършил, може да са ти от полза-смени филтрите(въздушен и горивен, масления си го сменил при смяната на маслото, предполагам

Успех!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

DENSO струват около 27-32лв но са върха!!!BOSCH дори като нови се регулират доста трудно и зле-пълни жмельоци-за почти 35-38лв са най-гадния вариант!!!Дори обокновенните полски разпръсквачи WUZETEN са доста по-добри-22-27лв/бр.!!!DTP-немски са доър вариант-за почти същата цена!!!Има и някакви немски-VERTEX-те са за около 15-17лв/бр. и не са много зле,но не са и кой знае какво(все пак за парите си......)!!!
Успех братле!!!!Ако мога да помогна с нещо-на среща съм!!!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 23 окт 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Escort 1.8D
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
колега, преди да започнеш да сменяш разпръсквачи и разни други работи си направи една диагностика. 1.8Д е 58-60к.с. и не предлага кои знае каво, но ако центровката на помпата не ти е наред (ако момента на началото на подаване на горивото е с голямо изпреварване) двигателя ще работи много твърдо - ще трака като трактор. няма да имаш и много от и без това оскъдното количство коне. също пушека ще е черен и ще е в по-големи количества.
в обратния случай, когато центровката е изместена "назад" двигателя ще работи много меко, почти като бензинов, но пак няма да имаш мощност.
това ти го казвам от личен опит. аз също съм с 1.8Д '98г и доста съм си играл с центровката на помпата
пропуснах да ти кажа, че докато е студен двигателя, независимо дали е Ford, WV, Peugeot ... дизела винаги работи шумно, а пък ти караш по 5км.
в обратния случай, когато центровката е изместена "назад" двигателя ще работи много меко, почти като бензинов, но пак няма да имаш мощност.
това ти го казвам от личен опит. аз също съм с 1.8Д '98г и доста съм си играл с центровката на помпата
пропуснах да ти кажа, че докато е студен двигателя, независимо дали е Ford, WV, Peugeot ... дизела винаги работи шумно, а пък ти караш по 5км.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта