Тракане на клапани-CVH
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
няма такова нещо! /брей,колко разпалено го казахkEFi написа:Доколкото се сещам по спомени....всички CVH двигатели си потракват...нещо конструктивно заложено. В началото си мислех, че са дизели![]()
Една кора на капака и вата на коша (към купето) върши добра работа![]()
Е, зависи за какво тракане става въпрос!


все пак съм карал и двата вида мотори и мога да правя съпоставки
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
не, просто звука на двг става много по-гладък и приятен за ухотоcossy написа:А освен премахването на звука, друг ефект има ли?

лошото е че на зетек повдигачите са по-скъпи /над 20лв/, а и са 2 пъти повече

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Колеги,ефекта беше краткотраен-точно 2часа!!!Но вече причината е ясна-проблемните повдигачи от 3-ти цил. размених с читави от 4-ти!!!!Отначало работеше добре-с 12атм равни на всички цилиндри!!!След 30км пробег-4-ти остана с по-малко от8атм(също като по-рано на 3-ти)!!!!
!!!Явно проблема е в повдигачите!!!!
ОТНОВО!!!
Още поне един гаден ден в бокса!!!Направо ме е срам да кажа,че си купих като марка може би най-стабилното!!!
Изглежда не е толкова стабилно!!!





Още поне един гаден ден в бокса!!!Направо ме е срам да кажа,че си купих като марка може би най-стабилното!!!


fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия



Извинявайте братлета,че ви отнемам толкова много от свободното време,но точно сега,в този момент Вие сте ми подкрепата!!!
Дано тази ЕПОПЕЯ завърши по-скоро
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
fiestaracing написа:Ново 20!!!!
Освен повдигачите за смяна се оказаха и 4 пружини на клапаните!!!
Колкото и невероятно да звучи-потъват си даже като се натиснат по-силно с ръка!!!!Е ТАКОВА ЧУДО ДО СЕГА НЕ БЯХ ВИЖДАЛ!!!Компресията се мени от 8 до 12атм на точно 2 цилиндъра-на които им потъват по-меко пружините!!!Самите повдигачи(на тези цилиндри) явно са се разтракали(скапали)точно от този недостатъчен натяг от страна на пружината!!!
Извинявайте братлета,че ви отнемам толкова много от свободното време,но точно сега,в този момент Вие сте ми подкрепата!!!
Дано тази ЕПОПЕЯ завърши по-скоро
Хайде, че те чакаме на фордовката да видим дзверо

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Изходни данни:
тракащи клапани,сменени МНОООГО бройки от всякакъв произход хидравлични повдигачи,сменено масло МНОООГО пъти-със всякакъв тип и най-високо качество,сменени пружини на клапаните,сменени свещи,вложки,пълна диагностика-всякакъв тип,и т.н
Резултат:
почти никакъв-пак си тракат,промяна никаква!Единствено единия изчезнал цилиндър се появи!!!
Извод:
Гадна работа-СКЪПА и болезнена(финансово)
Причина:
ИЗНОСЕНИ ОТВОРИ-В ГЛАВАТА, В КОИТО СЕ ПЛЪЗГАТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ-от там известно количество масло,преминава покраи повдигача и като цяло количеството и налягането на мслото са недостатъчни за нормалната им работа -КОЕТО ГИ СКАПВА много бързо!!!Проблемни са само 2 цилиндъра-но това е достатъчно!!!!
Решение:
В момента окомплектовам нова глава-ползвана само2.5-3години(и стояла до ден днешен) в която ще вложа всичките си шантави идеи!!!Като за начало-разширяване и полиране на IN и EX канали+тези на колекторите!!!Ще прехвърля новия TURBO вал,и малко по-сериозно отнемане на челото и!!!Всичко останало още е в проект-промяна на формата на горивните камери!!!Какво ще кажете за МЕХАНИЧНИ ПОВДИГАЧИ-(май бях пуснал и темичка за това)!!!
Пожелания:
Късмет!!!!!
тракащи клапани,сменени МНОООГО бройки от всякакъв произход хидравлични повдигачи,сменено масло МНОООГО пъти-със всякакъв тип и най-високо качество,сменени пружини на клапаните,сменени свещи,вложки,пълна диагностика-всякакъв тип,и т.н
Резултат:
почти никакъв-пак си тракат,промяна никаква!Единствено единия изчезнал цилиндър се появи!!!
Извод:
Гадна работа-СКЪПА и болезнена(финансово)
Причина:
ИЗНОСЕНИ ОТВОРИ-В ГЛАВАТА, В КОИТО СЕ ПЛЪЗГАТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ-от там известно количество масло,преминава покраи повдигача и като цяло количеството и налягането на мслото са недостатъчни за нормалната им работа -КОЕТО ГИ СКАПВА много бързо!!!Проблемни са само 2 цилиндъра-но това е достатъчно!!!!
Решение:
В момента окомплектовам нова глава-ползвана само2.5-3години(и стояла до ден днешен) в която ще вложа всичките си шантави идеи!!!Като за начало-разширяване и полиране на IN и EX канали+тези на колекторите!!!Ще прехвърля новия TURBO вал,и малко по-сериозно отнемане на челото и!!!Всичко останало още е в проект-промяна на формата на горивните камери!!!Какво ще кажете за МЕХАНИЧНИ ПОВДИГАЧИ-(май бях пуснал и темичка за това)!!!
Пожелания:
Късмет!!!!!

fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Всъщност бих ти препоръчл и инжекцион...
Ако си заинтересован разгледай:
http://www.megasquirt.info
Както и:
http://www.orionturbo.info/
Ако си заинтересован разгледай:
http://www.megasquirt.info
Както и:
http://www.orionturbo.info/
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта