Тракане на клапани-CVH

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 ное 2005, 10:01

как се препълват повдигачи бре :shock: според мен са ти дали ментоси

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 30 ное 2005, 10:19

Доколкото се сещам по спомени....всички CVH двигатели си потракват...нещо конструктивно заложено. В началото си мислех, че са дизели :wink:
Една кора на капака и вата на коша (към купето) върши добра работа :D

Е, зависи за какво тракане става въпрос!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 ное 2005, 10:24

kEFi написа:Доколкото се сещам по спомени....всички CVH двигатели си потракват...нещо конструктивно заложено. В началото си мислех, че са дизели :wink:
Една кора на капака и вата на коша (към купето) върши добра работа :D

Е, зависи за какво тракане става въпрос!
няма такова нещо! /брей,колко разпалено го казах :D /потракването идва от свършили повдигачи,в 95% от случайте поради употреба на неправилно масло.смяна на повдигачи+10в40 качествена полусинтетика и CVH става тих като зетек, само празния ход му е малко по-неравномерен /това е заради несправедливото ощетяване от страна на производителя с 8 клапана :( /

все пак съм карал и двата вида мотори и мога да правя съпоставки

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 30 ное 2005, 12:18

.....не споря!
Ама все на поддържани коли ми е правило впечатление....е, в сравнение с моя! :wink:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 ное 2005, 13:03

това е защото повечето хора си мислят,че смяната на повдигачите е много сложна и скъпа операция и съответно не я правят.при мен смяната на повдигачите на стария ескорт беше 98 лв със смяната.а ефекта беше поразителен :twisted:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 30 ное 2005, 14:58

А освен премахването на звука, друг ефект има ли?
Изображение

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 ное 2005, 15:10

cossy написа:А освен премахването на звука, друг ефект има ли?
не, просто звука на двг става много по-гладък и приятен за ухото :D /ако няма други "шумни" проблеми естествено/.но предполагам, че при много скапани повдигачи смяната може да подобри и други характеристики - мощност,разход.ако да речем са запекли нещо и не регулират хлабините на клапаните правилно?не съм чувал за такъв случай но знам ли?

лошото е че на зетек повдигачите са по-скъпи /над 20лв/, а и са 2 пъти повече :oops: така, че там смяната е неприятна.но пък зетек повдигачите са /почти/ вечни...

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 30 ное 2005, 18:44

Колеги,ефекта беше краткотраен-точно 2часа!!!Но вече причината е ясна-проблемните повдигачи от 3-ти цил. размених с читави от 4-ти!!!!Отначало работеше добре-с 12атм равни на всички цилиндри!!!След 30км пробег-4-ти остана с по-малко от8атм(също като по-рано на 3-ти)!!!! :evil: !!!Явно проблема е в повдигачите!!!! :evil: ОТНОВО!!! :evil: :evil: :evil:
Още поне един гаден ден в бокса!!!Направо ме е срам да кажа,че си купих като марка може би най-стабилното!!! :evil: Изглежда не е толкова стабилно!!! :evil:
fiestaracing-just race!!!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 01 дек 2005, 09:55

радвам се,че си открил порблема!вземи хубави повдигачи - в МП са по 36 лв/брой и в твоя случай май е по-добре от тях да ги вземеш вместо да ги сменяш 3-4 пъти годишно :( и карай САМО с хубава полусинтетика 10в40 моля те!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 01 дек 2005, 15:54

Леле - мале. Цяла трагедия. Пари на вятъра. Слагай Zetec! CVH-a си прави така.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 01 дек 2005, 19:09

:evil: Ново 20!!!! :evil: Освен повдигачите за смяна се оказаха и 4 пружини на клапаните!!! :shock: Колкото и невероятно да звучи-потъват си даже като се натиснат по-силно с ръка!!!!Е ТАКОВА ЧУДО ДО СЕГА НЕ БЯХ ВИЖДАЛ!!!Компресията се мени от 8 до 12атм на точно 2 цилиндъра-на които им потъват по-меко пружините!!!Самите повдигачи(на тези цилиндри) явно са се разтракали(скапали)точно от този недостатъчен натяг от страна на пружината!!!
Извинявайте братлета,че ви отнемам толкова много от свободното време,но точно сега,в този момент Вие сте ми подкрепата!!!
Дано тази ЕПОПЕЯ завърши по-скоро
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 01 дек 2005, 19:11

:roll: Благополучно
fiestaracing-just race!!!

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 01 дек 2005, 19:12

fiestaracing написа: :evil: Ново 20!!!! :evil: Освен повдигачите за смяна се оказаха и 4 пружини на клапаните!!! :shock: Колкото и невероятно да звучи-потъват си даже като се натиснат по-силно с ръка!!!!Е ТАКОВА ЧУДО ДО СЕГА НЕ БЯХ ВИЖДАЛ!!!Компресията се мени от 8 до 12атм на точно 2 цилиндъра-на които им потъват по-меко пружините!!!Самите повдигачи(на тези цилиндри) явно са се разтракали(скапали)точно от този недостатъчен натяг от страна на пружината!!!
Извинявайте братлета,че ви отнемам толкова много от свободното време,но точно сега,в този момент Вие сте ми подкрепата!!!
Дано тази ЕПОПЕЯ завърши по-скоро

Хайде, че те чакаме на фордовката да видим дзверо :lol:

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 01 дек 2005, 19:14

След като всичко приключи,ще обобщя всичко в по-нормален вид,без много емоции!!!!Надявам се по-този начин изложената информация да Ви помогне с нещо,или ако може да спести на Някой много мъки (и парички-които могат да послужат за нещо друго :drink: *00140* )
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 05 дек 2005, 19:18

Изходни данни:
тракащи клапани,сменени МНОООГО бройки от всякакъв произход хидравлични повдигачи,сменено масло МНОООГО пъти-със всякакъв тип и най-високо качество,сменени пружини на клапаните,сменени свещи,вложки,пълна диагностика-всякакъв тип,и т.н
Резултат:
почти никакъв-пак си тракат,промяна никаква!Единствено единия изчезнал цилиндър се появи!!!
Извод:
Гадна работа-СКЪПА и болезнена(финансово)
Причина:
ИЗНОСЕНИ ОТВОРИ-В ГЛАВАТА, В КОИТО СЕ ПЛЪЗГАТ ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ-от там известно количество масло,преминава покраи повдигача и като цяло количеството и налягането на мслото са недостатъчни за нормалната им работа -КОЕТО ГИ СКАПВА много бързо!!!Проблемни са само 2 цилиндъра-но това е достатъчно!!!!
Решение:
В момента окомплектовам нова глава-ползвана само2.5-3години(и стояла до ден днешен) в която ще вложа всичките си шантави идеи!!!Като за начало-разширяване и полиране на IN и EX канали+тези на колекторите!!!Ще прехвърля новия TURBO вал,и малко по-сериозно отнемане на челото и!!!Всичко останало още е в проект-промяна на формата на горивните камери!!!Какво ще кажете за МЕХАНИЧНИ ПОВДИГАЧИ-(май бях пуснал и темичка за това)!!!
Пожелания:
Късмет!!!!! :D
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 05 дек 2005, 19:21

:twisted: За сега ще си джъткам с потракващите клапанчета докато събера новата главица!!! :lol:
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 05 дек 2005, 19:22

:lol: Мамка им клапани-скапаха ме-но ЩЕ ИМ ВИДЯ СМЕТКАТА!!!АЗ съм по-ГАД от тях!!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 05 дек 2005, 20:29

disc написа:Леле - мале. Цяла трагедия. Пари на вятъра. Слагай Zetec! CVH-a си прави така.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 05 дек 2005, 20:31

Всъщност бих ти препоръчл и инжекцион...
Ако си заинтересован разгледай:

http://www.megasquirt.info

Както и:

http://www.orionturbo.info/
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 06 дек 2005, 08:48

:( Братлета,страшни сте всички ноза момента съм финансово разбит!!!Иначе идеите ви са прекрасни!!!Благодаря Ви за всичко!!!За подкрепата Ви също!!!!
От тази сутрин единия от цилиндрите започна да изчезва отново!!! :evil: :evil: :evil:
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта