критични обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Hristog
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 18 яну 2008, 17:09
Модел на автомобила: rover 216 coupe
Status: Извън линия

критични обороти

Мнение от Hristog » 20 авг 2008, 11:23

Двигателя ми е Д16А8-няколко пъти го изпъвах до над 7000 оборота, но за кратко време (около 1 мин).Опасно ли е това за двигателя? Може да си внушавам ама последния път ми замириса на изгоряло.Бях отворил докрай прозорците и не съм сигурен дали беше мирис от изгорели газове или от нещо друго(да не би да е приплъзнал съединителя?). Накрая започна като че ли да прекъсва. Врено ли е това за мотора и до колко максимум имам право да го издувам за да няма последствия.
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: критични обороти

Мнение от samsung_bg » 20 авг 2008, 12:03

Колега, не съм спец, но знам че има ограничител на 7000 об. и започва да прекъсва - нормално е. Предполагам, че конструкторите са предвидили резерв и не е проблем да се вдигат тези обороти.
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: критични обороти

Мнение от cocoff » 20 авг 2008, 12:11

Една минута на 7000 об., според мен е ужасно много...около километър.
Не намирам и грам логика в подобно форсиране, но това е мой проблем :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: критични обороти

Мнение от noface » 20 авг 2008, 14:39

Аз пак щи казжа че тия от Хонда знаят да правят двигатели,но ако продължаваш така ще ме опровергаеш.Замирисало ти е на изгоряло масло най-вероятно а щом прекъсва както ти е казал колегата това е прекъсвача който се включва малко след червения сектор.Ако си на газ обаче-там прекъсвач няма и прекъсването е от това че мотора вече му е трудно да прибира и отваря клапаните на време :D:
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта