На наклон ,без ръчна тръгва
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 авг 2008, 18:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
На наклон ,без ръчна тръгва
Здравейте,колеги.Имам Фокус от една година и наскоро ми се случи следното:Паркиран на лек наклон при включена първа,колата леко но упорито започна да превърта назад.На тласъци кото от превъртане на колянов вал.Въпросът ми е?Компресията на ДВГ. или съединител.Колата е на около 80000км. по километраж и е на 7 год.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Бензин, дизел?
Преди правила ли го е?
Ех, въпроси!
Преди правила ли го е?
Ех, въпроси!
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
За бензинов двигател е нормално ако му е паднала малко компресията.Аз имах ескорт и той тръгваше на наклон когато е на скорост без ръчна.При мен съединителя си беше наред.Двигателя беше на много повече от 80 000 но не ми е горял масло-в рамките на нормалното-от смяна до смяна не съм доливал и пада до минимум.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Компресията е понамаляла,щом казваш на тласъци!
Със сигурност не е от съединител.

Със сигурност не е от съединител.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
То това е нещо като универсален тест за плътност при бензиновите мотори.Паркираш я на наклон и ако тръгне-значи не е в ред компресията.Сега...с колко не е в ред и на какво се дължи...ще кажат на диагностиката.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Наклони разни...5*...30*kolevv написа: леко но упорито започна да превърта назад.
Колко метра минава така??

1-2 тласъка на наклон около 15* според мен са нормални, но ако не спира-кофти.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 авг 2008, 18:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Моторът е 1.6 бензин вентилиран 100к.с.,наклонът около10 гродуса.Превъртанията бяха 3 и дръпнах ръчна ,така че точн о не съм експериментирал.Тези дни ще направя по точен тест.Съединителя от самото начало ми отделя много високо,не може да се регулира.Никога не ми е горяла масло,нито има голям разход на гориво 7.5 смесено и дори с клима.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
По-принцип е нормално на такъв стръмен наклон да усетиш 2-3 "прескачания". Ако беше Трабант това щеше да продължи до безкрайност.
Ако е от съединителя след тези 2-3 "прескачания" би следвало едно баааавно и плавно движение.

Ако е от съединителя след тези 2-3 "прескачания" би следвало едно баааавно и плавно движение.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Мммм, не знам дали е нормално, мойто болид не прави такива работи, но пък е много по-лек. Въпреки това когато я оставям на скорост в наклон винаги придържам с педала на спирачката да не реши на ръгне надооооле...
Не съм забелязвал често кола да прескача така.
Не съм забелязвал често кола да прескача така.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
да не е с двигател на Вартбург или трабант както спомена колегата? ако е така няма страшно - напълно нормално, но иначе и на мен ми се струва, че двигателя ти е твърде голям и компресията трябва да е достатъчна да го спира - явно не е.
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
На по-голям наклон имам навика да включвам на задна-навик!?
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Колега няма от какво да се притесняваш.....ако отидеш да ти мерят компресията само щети напълнят главата с глупости.Дърпай си ръчната и забрави за проблема


- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Щом върви и гори малко, даже НЕ ходи да и мерят компресията.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 авг 2008, 18:23
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Благодаря на всички.Аз ДВГ изобщо не искам да го пипам,защото от опит знам ,че пипниш ли вече не е същото.Имал съм Типо и АУДИ и за най малкото прецъкване или шум айде на сервиз.Стига толкова от спецове,затова пиша във форума.Идеята беше дали е възможно да е от съединителя.Всички сте единодушни, че не е,така че щя я караме до каталясване.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Едно много важно правило, особено за двигатели Зетек (за други незнам), когато спирате на наклон и муцуната на колата е по посока на наклона, включвайте на първа, ако е обратно - муцуната нагоре, на задна. Видях нагледно как при завъртване на двигателя обратно се освобождава ангренажния ремък и може да прескочи зъб.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Тая работа за освождаване на ремъка нещо не се връзва. Я обясни как се случи?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Вързва се, когато сменяхме ангренажния ремък на Фиестата майстора ми демонстрира, беше вдигнал колелото, на пета скорост и завъртя малко колелото назад, двигателя се завъртя малко по посока обратна на въртенето, ролката която обтяга ремъка се върна назад (към купето) и отслаби натягането му. Тази ролка натяга само когато ремъка се върти по посока на часовниковата стрелка. И ако както описва питащия, колата е например под наклон, на първа с муцуната нагоре, то при връщане на колата назад по наклона е твърде възможно да прескочи зъб, особено на вала на изпускателните клапани (говоря за двувалките).
И той ми каза това правило за спиране под наклон. Аз го спазвам и задължително опъвам ръчната.
И той ми каза това правило за спиране под наклон. Аз го спазвам и задължително опъвам ръчната.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Възможно ли е да се получи такова приплъзване, когато колата е под голям наклон с муцуната надолу и се налага да потеглиш назад.

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Аз до колкото разбрах,става дума не за наклона,а за посоката на въртене на коляновия вал.Ако го завъртиш на обратно,освобождава ангренажа.Като си го запалил вече...няма как да го завъртиш обратно.Ако с включена първа бутнеш колата назад...ще постигнеш същия ефект и без да си в наклон.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: На наклон ,без ръчна тръгва
Точно така, завъртането на двигателя в обратна посока е причина за това.S_C написа:Аз до колкото разбрах,става дума не за наклона,а за посоката на въртене на коляновия вал.Ако го завъртиш на обратно,освобождава ангренажа.Като си го запалил вече...няма как да го завъртиш обратно.Ако с включена първа бутнеш колата назад...ще постигнеш същия ефект и без да си в наклон.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта