Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Lenux
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от Lenux » 09 сеп 2008, 23:03

Не знам какво да правя с тоя стартер.. Беше започнал да затяга при въртене. Акумулатори,връзки,контакти кабели.. всичко светна като ново-и пак тегаво върти. Особенно когато е топла колата няма палене. Отидох на майстор- 50 лв назад.-смени фтулките и шалтерчето. Сложих гои на колата- идеален беше,върти като луд. Мина се седмица и половина айде пак същото-затяга,върти когато си иска и особенно когато загрее хубаво двигателя няма палене. Видял съм се в чудо направо със тоя исторически стартер ! Колеги ако някой продава стартер за Скорпио взимам го веднага !
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от Ianaki » 15 сеп 2008, 22:07

колега ,не бързай ,а пробвай това: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=22084" onclick="window.open(this.href);return false; .При мен се получи ,а оплакванията ми бяха като твойте.

Потребителски аватар
Lenux
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !! -ОПРАВЕН ЗА СЕГА.

Мнение от Lenux » 16 сеп 2008, 11:12

Благодаря колега за съвета, но за сега проблема е оправен. Оказа се че е плюса който върви от шалтера до самия електромотор-едно късо дебело кабелче. То ми е давало ядове. Сега върти на поразия но се надявам да нямям ядове вече.
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от Ianaki » 16 сеп 2008, 15:46

Браво колега и безаварийно каране!

Потребителски аватар
Lenux
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от Lenux » 20 сеп 2008, 22:31

мерси :)
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от venom4o » 21 сеп 2008, 09:15

Ако ви кажа ,че заради гъсто масло зимата не съм можел да паля ще ми повярвате ли?

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от Peet » 21 сеп 2008, 10:59

venom4o написа:Ако ви кажа ,че заради гъсто масло зимата не съм можел да паля ще ми повярвате ли?
Не, защото как разбираш,че не можеш да запалиш заради гъсто масло? :wink:

Потребителски аватар
viktorjak
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 01 окт 2008, 14:10
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от viktorjak » 01 окт 2008, 14:37

Имам два форда ескорта 91 и 93г.И двата имат същия проблем , загрее ли колата няма палене.Вземам студена вода изсипвам я върху стартера и така паля . Изстине ли стартера няма проблем.Разликата между двата е , че правят проблем при различна температура на двигателя.От това , че не палят , докато въртиш товариш ел. системата и прослувутия ел. блок изпушва. Ел блока е двуслойна платка и се отремонтира много трудно , защото спойките са от вътрешната страна на платката , а за да отвориш платката трчбва да срежеш 40-50 крачета , който свързват двете платки ислед това отново да ги запоиш. В ел. сервизите не се навиват да го правят , защотото е много работа , а като чуеш колко пари искат ще избягаш. Аз съм ги отварял и това е единствения начин да си решиш проблема с постоянно изчезващите токове.Вътре платката беше нагоряла ,спойките се бяха разпойли и на всяка дупка нещо по токовете ту се появи ту изчезне.В ел сервизите пускат нова инсталация до проблемното място , но след време изчезне нещо друго и така до безкрай.А конкретно за стартера 91-94г. стртерите си го имат този проблем .Ротора не е изчислен добре и се разширява топлинно повече и се заклинва в постоянните магнити , което иска повече ток и ако ти се налага да палиш често в един момент скапва акумулатора.Единия вариант е силен акумулатор , другия нов стартер след 94г.Има идруг но не съм го пробвал да се пристърже на струг ротора много малко.

Потребителски аватар
Lenux
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от Lenux » 02 окт 2008, 00:15

А каде се намира прословутия ел блок ?
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "

Потребителски аватар
viktorjak
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 01 окт 2008, 14:10
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от viktorjak » 02 окт 2008, 09:52

Ел. блока се намира под волана долу в ляво , това е кутията на , която са бушоните.За да го свалиш трябва да развиеш мисля че бяха 4 винтчета на панела под волана .След това ще видиш ел. блока , който се държи на ключалка.Откопчаваш я и ел. бл. пада надолу.Дърпаш го напред( той се плъзга по релси) , след това ще видиш как се откача за да излезе.От едната страна в релсата има отвор накрая , а от другата е с нещо като пластичата пружинка и трябва да вдигнеш десния край на ел.бл. на горе за да излезе ,след това от ляво оцелваш дупката в релсата и готово.Откачаш смело букси отзад (те си влизат само на местата) , а тези , който влизат отгоре в ел. бл. трябва да ги запомниш къде са били и продължава смело по описания по горе начин.

Потребителски аватар
Lenux
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Пак стартера затяга..и то след ремонт !!

Мнение от Lenux » 03 окт 2008, 00:04

Ясно обаче при скорпиото бушоните са ми под капака отпред до стъклото.. А ел блок там нямам.. стана мн объркано май :D
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта