Вентилатор+задна светлина - няма ги никакви
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Вентилатор+задна светлина - няма ги никакви
от известно време ми се пускаше вентилатора на парното със закъснение. вече спря изобщо да работи. съответно и светлината за задна скорост. бушона е наред. нещо някъде е станало но нямам представа какво и къде
има ли някой идея дали мога да го достигна от вътре на купето. аз тръгнах да разглабям както е написано в хайнеса и стигнах до един винт дето не мога да го отвия и две гайки, които явно се достигат с тръбен ключ. след това трябва да се свали ламарината разделяща мотора на вентилатора и чистачките от двигателя
има ли някой идея дали мога да го достигна от вътре на купето. аз тръгнах да разглабям както е написано в хайнеса и стигнах до един винт дето не мога да го отвия и две гайки, които явно се достигат с тръбен ключ. след това трябва да се свали ламарината разделяща мотора на вентилатора и чистачките от двигателя

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор+задна светлина - няма ги никакви
Аз си мисля, че проблемите с вентилатора и светлината за задна нямат нищо общо. За задната виж на ск. кутия има една букса. Извади я и я почисти и после като я слагаш виж дали ще щракне хубаво. За вентилатора никакъв ли го няма. Поне на 4-та степен не работи ли?

- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Вентилатор+задна светлина - няма ги никакви
на нито една степен не включва. ще меря с уреда, сега нямам под ръка да проверя.
а задната светлина и вентилатора са на един бушон - 12-и при мк3
а задната светлина и вентилатора са на един бушон - 12-и при мк3

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Вентилатор+задна светлина - няма ги никакви
всичко изглежда наред. днес като карах чух едно прищракване/припукване и тръгна да духа. след като спрях колата и дадох контакт и пак не работеше. бушона е ок. с друг бушон пак не работи. релета няма освен това за запалването, а то си работи щом паляsamsung_bg написа:В такъв случай сигурно се е загубил тока до бушона.

подозирам че някъде се е овлажнило нещо или се е разкачило... знам ли и аз
а всъщност къде се намира прекъсвача за включването на задната светлина. някъде под колата ли е?

-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 юли 2008, 20:53
- Модел на автомобила: FORD MONDEO МК2 2.0 16V ZeTec 1997
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор+задна светлина - няма ги никакви
Колега имах до скоро същата кола и същият проблем, колкото и смешно и несириозно да звучи когато пусках парното и не тръгваше перката, просто лек удар точно над плъзгачите за позицията на къде да духа парното - решаваше проблема и то цели 3 години, сега човека на който я продадох казва че и при него така работиlicho написа:всичко изглежда наред. днес като карах чух едно прищракване/припукване и тръгна да духа. след като спрях колата и дадох контакт и пак не работеше. бушона е ок. с друг бушон пак не работи. релета няма освен това за запалването, а то си работи щом паляsamsung_bg написа:В такъв случай сигурно се е загубил тока до бушона.![]()
подозирам че някъде се е овлажнило нещо или се е разкачило... знам ли и аз
а всъщност къде се намира прекъсвача за включването на задната светлина. някъде под колата ли е?

поздрави.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор+задна светлина - няма ги никакви
При мен правеше същото. Проблемът беше в замърсен резистор, който като го почистиха, вече половин година работи перфектно. Една голяма пружинка под едно капаче на средата пред предното стъкло като вдигнеш големия капак.licho написа:от известно време ми се пускаше вентилатора на парното със закъснение. вече спря изобщо да работи
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Вентилатор+задна светлина - няма ги никакви
ходих да ми сменят клапан и са видяли проблема с вентилатора вече като трябваше да взимам колата. казаха че платката на бушоните е съставена от няколко свързани с "шишове" по между си и вероятно някъде има проблем.Ivailo_ Georgiev написа:При мен правеше същото. Проблемът беше в замърсен резистор, който като го почистиха, вече половин година работи перфектно. Една голяма пружинка под едно капаче на средата пред предното стъкло като вдигнеш големия капак.licho написа:от известно време ми се пускаше вентилатора на парното със закъснение. вече спря изобщо да работи
съответно ме насочиха къде да гледам. аз гледах по схемите в хайнес и мислех че няма отделно реле. като свалих бушоните и релетата зад тях видях че вентилатора на парното и задната светлина и перката на радиатора ползват един кабел който отиваше в едно реле. това реле в единия ъгъл имаше малко кафяво като стопено. извадих го и едната от клемите леко се клатеше, мислех че оттам е проблема. защото като се побутне тръгваше. накрая махнах капака и го разклатих, вероятно е запецнало релето или от това че е тръгнало да нагаря и капака може да е притиснал нещо. в крайна сметка се оправи. всъщност това реле се води ignition и в мото пфое му искат 34 лева. май ще трябва да си взема едно резервно


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта