1.8tddi турбо
- achkob
- модератор
- Мнения: 484
- Регистриран: 25 май 2005, 22:44
- Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.8tddi турбо
отскоро имам колата и все ме притеснява едно...когато чистих интеркулера вътре имаше капчици моторно масло...нормално ли е?колата е на 95000,може ли някое уплътнение да е сдало багажа или?и дали турбината се разглабя?
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега @achkob както вече знаеш и аз съм с тоя мотор, преди месец реших да направя същото. Свалих да почистя Intercooler-a и освен че беше задръстен с камъни,мухи и кви ли не гадини, даже и жито имаше
, това отвън:). Установих, че и при мен има нещо подобно на масло вътре в кулера, а то няма какво друго да е освен масло. Да капчици са и при мен и са намазнени стените вътре в радиатора. Аз откакто я имам вече съм на 5-6000 км от смяната на маслото (5W-40) и не е мръднало нивото му. Доста я режа особено в града и това би трябвало да се отрази на разхода на масло, ако има съществена хлабина в турбината и не само там. Моята е на 145000 км и всичко е наред за сега, явно загубата на масло е толкова малка ,че като сменях старото масло нивото му си беше в оптималните граници.
Дано всичко е нормално и безаварийно щофиране най-вече.

Дано всичко е нормално и безаварийно щофиране най-вече.
Последна промяна от DTM на 28 май 2006, 18:47, променено общо 1 път.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
DTM написа:
Колега имаш ли въздушен филтър и проверил ли си от къде са влезли тези боклуци?Intercooler-a и освен че беше задръстен с камъни,мухи и кви ли не гадини, даже и жито
Последна промяна от nikolovvd на 05 юни 2006, 01:21, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Интерлулера си е радиатор (за сгъстения въздух) - така тварите са си отвън а не вътре в радиатора. Всъщност кулера е след турбината - така че едва ли някоя твар може да стигне в кулера цяла (разпознаване: ДНК анализ)nikolovvd написа:DTM нариса:Колега имаш ли въздушен филтър и проверил ли си от къде са влезли тези боклуци?Intercooler-a и освен че беше задръстен с камъни,мухи и кви ли не гадини, даже и жито

- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
с какво се мие
с какво се мие интерколера от маслото и как
- sotiroff
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 28 юни 2007, 11:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI '01
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Момчета, може ли някой да ми каже как точно става почистването на турбината? Ако мога да си го направя сам, ако не - в сервизчето да го вкарам моя Фокусник.
Нещо напоследък тягата я няма...
не бяга така, както преди 1-2 месеца...и си мисля, че е от това, понеже маслото и филтъра ги смених!
А, м/у другото някой има ли представа от следния проблем:
на въздуховодите, които излизат от турбото има едни уши с болтове, закачени за горната част на двигателя. На мен единия ми болт липсва и се притеснявам, че няма как да се смени това нещо! Той реално стърчи от двигателя с един тампон гумен, който при мен е скъсан.
Накой ако може да ми каже как да го оправя...ще бъда благодарен.
Казаха ми, че може да се завари, но нещо...не ми се рискува!
На снимката с жълто съм оцветил въпросните болтове. При мен десния липсва.
Благодаря предварително!
Нещо напоследък тягата я няма...

А, м/у другото някой има ли представа от следния проблем:
на въздуховодите, които излизат от турбото има едни уши с болтове, закачени за горната част на двигателя. На мен единия ми болт липсва и се притеснявам, че няма как да се смени това нещо! Той реално стърчи от двигателя с един тампон гумен, който при мен е скъсан.
Накой ако може да ми каже как да го оправя...ще бъда благодарен.
Казаха ми, че може да се завари, но нещо...не ми се рискува!
На снимката с жълто съм оцветил въпросните болтове. При мен десния липсва.
Благодаря предварително!
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: 1.8tddi турбо
чисти се елементарно колеги - промивка с бензин 

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 29 мар 2008, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 1,8 TDDI
- Status: Извън линия
Re: 1.8tddi турбо
Аз моя го почистих с въздушна струя от компресор, нямах масло по него. Двигателя е TDDI.
-
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 14 сеп 2007, 23:45
- Модел на автомобила: FORD FOCUS
- Status: Извън линия
Re: 1.8tddi турбо
Здравейте колеги
И аз измих интерколера с бензин, но промяна никаква... Турбото е чао-чао, според моя майстор! След 2000 оборота има някакво като шумене, а след 3000 виене, но не върви! Колата върви като спъната няма го този ряз дето го имаше преди! Турбото му дават гаранция 200 000км и след това колкото изкара
Някой има ли представа за някакви цени и дали ще стане от Escort или Orion... Ама и да става според мен цената няма да е кой знае каква разлика в цените...


FORD -> FEEL THE DIFFERENCE
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 06 окт 2008, 21:54
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: 1.8tddi турбо
Здравейте!! да знаете каква я патих /късмета ми напълно ме е изоставил/!?. Реших да си купя колаи си харесах Форд Фокус 1.8 ТДИ 90 коня.Качих се покарах колата/има ускорение ,ряз,добри спирачки,няма къдене през аспуха/ всичко точно/поне за мене/ и я купих.Минахме нотариус както му е реда.....дадох парите ,стиснахме ръцете и всеки по пътя си... От там почнаха проблемите.След 60- 70 километра на едно баирче изгубих мощност,един сиво-бял пушек,ама пущек отзад от аспуха ...направо онемях.Ми сега...на входа на голям град бях.Телефона,колесар и в сервиз.Значи колата си пали нормално на ниски обороти,като мине 2000 оборота и...димът е сиво-бял.В картера няма масло,всичкото през турбо-компресора -в -цилиндрите -и- в аспуха.В сервиза срещу 1400 лв -нов турбокомпресор,смяна на масло,маслен филтър,въздушен филтър и перфектна кола.Сега ми цапа още масло от аспуха,но било нормално след като са влезли 4-5 литра масло там.
Та това е моята идилия-почти нова кола със нов турбокомпресор ........ пак си е далавера
Та това е моята идилия-почти нова кола със нов турбокомпресор ........ пак си е далавера
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта