Проблем с електронен смукач?????
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 май 2008, 21:57
- Модел на автомобила: tranzid
- Status: Извън линия
Проблем с електронен смукач?????
Става въпрос за електронният смукач за паленето на карбуратор motorcraft vv(varible venturi),монтиран на сиеров двигател 2.0 кб OHC 86г.Та проблема е ,че постоянно държи отворен бензина и незнам от къде е проблема.Скапа се преди няколко седмици
и от тогава проблеми,не мога да направя центровка ,а мотора е след основен ремонт.
Ако някой е запознат с тия карбуратори нека да даде,малко информация за регулировката,че е егати скапаната работа с тия вакуми
Предварително мерси >:D<: >:D<:


Ако някой е запознат с тия карбуратори нека да даде,малко информация за регулировката,че е егати скапаната работа с тия вакуми

Предварително мерси >:D<: >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 май 2008, 21:57
- Модел на автомобила: tranzid
- Status: Извън линия
Re: Проблем с електронен смукач?????
Айдеде хора никой ли не знае,какво му е на тоя смукач 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с електронен смукач?????
Ами не ми е познат, аз имам такъв карбуратор. То няма нищо електронно-смукачово!
Смукачът е с биметална пластина и се управлява от температурата на антифриза - той просто минава през него и си го стопля.
Дай една снимка или скица кое е това чудо. Единствения възможен голям проблем е да не си закачил биметалната пластина правилно, и по-лек проблем - да си го врътнал за повече обогатяване, чрез завъртане на целия корпус на това нещо - пружината, лостчетата...
Друг въпрос е ако си разглобил вътре лостовата система.
Смукачът единствено позатваря въздуха, с бензина няма механично вземане-даване.
Смукачът е с биметална пластина и се управлява от температурата на антифриза - той просто минава през него и си го стопля.
Дай една снимка или скица кое е това чудо. Единствения възможен голям проблем е да не си закачил биметалната пластина правилно, и по-лек проблем - да си го врътнал за повече обогатяване, чрез завъртане на целия корпус на това нещо - пружината, лостчетата...
Друг въпрос е ако си разглобил вътре лостовата система.
Смукачът единствено позатваря въздуха, с бензина няма механично вземане-даване.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с електронен смукач?????
С времето тая пластина се "уморява" и спира да бачка. На моя моторкрафт му смених смукача с механичен и забравих за проблема.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с електронен смукач?????
Не съм виждал такова нещо. Пластини има по моргите. А ней хитро е да се подпре клапата отворена и да се елиминира напълно влиянието на смукача, за да се провери от него ли е проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта