Загрявяне на форд ескорт
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 дек 2005, 18:28
- Модел на автомобила: форд ескорт 1,6i
- Status: Извън линия
Загрявяне на форд ескорт
Проблема е следния като я запаля след 4-5 минути загрявя и стрелката отива в червения сектор и антифриза започва да се губи.Казаха ми ,че главата е спукана .Занесоха я на тестеване и там казаха , че е здрава само , че имала изкривяване 0,2.Шлайфали са я и я сложиха но проблема си остава.Сега ми казват , че вътре била пукната някъде и антифриза отивал в колекторните тръби.Дали това е проблема , защото сега искат да сменят главата.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
....
Чудно. Ако ти е пукнат блока трябва маслото ти да е станало на манджа с грозде и да виси от капачката една гадна консистенция...да мирише и да пушиш сериозно!
Първото, което трябва да провевриш са датчиците за таблото и за компа(ако имаш). Естествено преди това напълни казанчето, обезвъздуши и виж дали и колко изчезва. Провери за течове по всички съединения (антифриза оставя едни зелено-сини отлагания) както и опипай мокета в купето под радиатора на парното да не е мокър. Ако всичко е наред, но пък имаш признаците (най-горе) е възможно да има по-тежък проблем. Прегрявал ли си я?
Чудно. Ако ти е пукнат блока трябва маслото ти да е станало на манджа с грозде и да виси от капачката една гадна консистенция...да мирише и да пушиш сериозно!
Първото, което трябва да провевриш са датчиците за таблото и за компа(ако имаш). Естествено преди това напълни казанчето, обезвъздуши и виж дали и колко изчезва. Провери за течове по всички съединения (антифриза оставя едни зелено-сини отлагания) както и опипай мокета в купето под радиатора на парното да не е мокър. Ако всичко е наред, но пък имаш признаците (най-горе) е възможно да има по-тежък проблем. Прегрявал ли си я?
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия


fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
очевидно отива в изпускателните колектори и от там в ауспуха. възможни причини - спукана глава, спукан блок или скъсана/дефектна гарнитура на главатаПламен написа:Пуши отзад бял пушек и от ауспуха капе доста вода, но не мирише на масло и му няма нищо.Само за главата на блока се съмняват , че е спукана не целия блок.Къде може да отива антифриза?
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия



fiestaracing-just race!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имам предвид да излиза през изпускателните колектори...racer11 написа:имаш предвид кривия блок? и на мен ми изглежда невероятно, освен ако не е алуминиев, но такива са само на най-новите моделиkEFi написа:На мен това ми се струва почти невероятно....
Пукал съм блок и знам как е! Не на форда ама е все тая.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Съгласен съм!racer11 написа:защо мислиш така?аз съм късал гарнитура - антифриза влиза в цилиндрите и от там през изп колектори и ауспуха - бял пушек и т.н.
Само че човека казва, че са му шлайфали, предполагам са му сложили и нова гарнитура, най-малкото са огледали старата. А проблема остава. После-пукната отвътре...това значи, че пукнатината трябва да е на някой цилиндър или между канала на охлаждането и цилиндъра (в смисъл главата)...вероятността това да е видимо, макар и трудно е голяма. Ако пък е другаде е по вероятнода смесва с маслото...а не го прави....
Пламене, а като ти отиде стрелката в червения сектор антифриза завира ли? И как изчезва - напълно или само видимо намаля?
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
При това положение,щом чезне толкова много антифриз,100% системата трябва да "надува"!!!Дали всичко е минтирано правилно-гарнитура,болтове(нови или стари-с пълни или празни резбови отвори са затягани-защото ако са пълни с течност болта се затяга с определено усилие-като по този начин свива течноста-и след известно време изпуска-т.е усилието на затягане спада значително!!!
Голяма трагедия колеги!!!Напомня ми за моята глава и тракащите клапани с изчезващите цилиндри!!!Още се боря с това!!!
Голяма трагедия колеги!!!Напомня ми за моята глава и тракащите клапани с изчезващите цилиндри!!!Още се боря с това!!!
fiestaracing-just race!!!
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз съм имал подобен проблем.Стрелката заби в червената зона, и отзад започна да пуши здраво бял дим.Нямаше мирис.Беше на магистралата и с висока скорост.Викнах пътна помощ, и в сервиз.Причината беше спукана глава.Заваряване шлайфане, и проблема се реши.Не помня дали сменяха и още нещо, най-вероятно някакви гарнитури.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта