Дави се до 2к оборота
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Дави се до 2к оборота
Значи взехме един Ескорт 94година,двигател 1.8 EFI DOHC 16v.Обаче има някакъв проблем до 2к оборота при по рязко подаване на газ колата се дави след като мине 2000 оборота се оправя.От какво може да е аз си мислех че е от MAF-а,но нз нека някой по компетентен се изкаже.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дави се до 2к оборота
По-скоро TPS.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Дави се до 2к оборота
Може ли да ми обясниш точно къде е TPS-a.Прочетох в друга тема че приработещ двигател ако изкарам буксата на MAF-a и двигателя продължи да работи значи TPS-a работи а следователно ако двигателя изгасне значи датчика не работи.И обратно ако изкарам буксата на TPS-a и двигателя работи значи MAF-a е в ред,но ако исгасне значи тои не бачка.Тази процедура може ли да повреди нещо?
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дави се до 2к оборота
това ми го правеше на братовчед ми на Форда .
Свещи и кабели и всичко беше наред ааа и на мен ми беше станало нещо компа се беше бъгнал
рестарт и се оправи.
Пробвай и с компа ако искаш (откачаш акуулатора за 5-10 мин)
после закачаш палиш я и оставяш да работи докато не стигне оптимална температура даже изчакай и виж перката да си пусне и си готов с калибровката
Свещи и кабели и всичко беше наред ааа и на мен ми беше станало нещо компа се беше бъгнал
рестарт и се оправи.
Пробвай и с компа ако искаш (откачаш акуулатора за 5-10 мин)
после закачаш палиш я и оставяш да работи докато не стигне оптимална температура даже изчакай и виж перката да си пусне и си готов с калибровката

-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Дави се до 2к оборота
Значи изкарах MAF-a беше си чист но все пак го напръсах с контактен спрей.Сложих го.Махнах буксата запалих я,но колата веднага угасна (паднаха оборотите).Ако е от TPS-a може ли той да се почисти или друг трябва да се купува.А също така ми казаха че можело да е от дюзите или бензиновата помпа възможно ли е това? 

-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Дави се до 2к оборота
Здравейте значи мисля че открихме проблема.Отидох в сервиз и ми смениха кабели и свещи малко се оправи и казаха че щом се покара (колата не беше карана много дълго)ще се оправи.Имало е една запушена дюза и казаха че щом се покара колата ще се оправи. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта