До колегите имащи Турбо

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
plamenford
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

До колегите имащи Турбо

Мнение от plamenford » 13 ное 2008, 15:12

четохте ли това и какво мислите. http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic. ... 5%EB%E8%ED" onclick="window.open(this.href);return false;

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от noface » 13 ное 2008, 18:12

Започнах и от първия ред нещо не се връзва.Значи не само дизелите а и бензиновите мотори имат картерни газове и картерно налягане -защото това го има всеки работещ двигател :D: И на бензиновите им се затлачва този въздуховод.И да не е зле да се погледне и измие .Ако знаеш при дизела къв първоначален ефект има измиването му с бензин-ауууууу.Ефекта е равен на около 20 коня от горе :):
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от fiestaracing » 13 ное 2008, 18:54

Крайно непрофесионален подход към проблема! Задайте си въпроса какво става по пътя на разтворителя и от къде минава! Всепризнато е , че има невероятен ефект, но всичко се прави при демонтирани детайли и доста по-старателно!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от msotiroff » 14 ное 2008, 00:45

Ами скоро чистих кулера, в интерес на истината излезе малко мизерийка, но не мисля че беше нещо страшно. Колкото до този т.нар. смукателен колектор, кое по-точно се нарича така?! На снимката съм оградил нещо като колектор в което влиза единия край на интеркулера, това ли е всъщност смукателния?! Ако е това не мисля, че има нужда от чистене, а и не виждам как може да се изчисти без да се демонтира... Според мен няма от къде да изтича мръсотията... Извинявам се за невежеството, ако предположенията ми са нелепи :mrgreen:



Изображение


Изображение
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от noface » 14 ное 2008, 08:40

Смукателен колектор се нарича джаджата в която влиза въздуховода след интеркулера,при теб мисля че е това с надпис turbo,но не се вижда добре.
Пусни в чичко google- "Intake Manifold" и виж там най-добре.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от fiestaracing » 14 ное 2008, 11:11

При повечето по-нови автомобили проблема идва от рециркулатора на изгорели газове- съдържащите се сажди в тях смесени с мазните картерни газове правят този батак! Най-много страдат от това TRANSIT-ите
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от toto » 14 ное 2008, 11:41

Някой почиствал ли е Escort 1.8TDI? Дали ще има някакъв ефект? Аз иначе съм много доволен от вървежа на моя, не знам има ли на къде да върви повече за 90к.с. Но ако почистването помага явно ще има файда да се направи.
Изображение

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от fiestaracing » 14 ное 2008, 13:17

Нищо не пречи да опиташ! Най-малкото с нищо няма да навредиш на мотора, а напротив!
fiestaracing-just race!!!

johngotin
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 29 май 2010, 17:51
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от johngotin » 22 мар 2012, 17:13

Според мен , чистене на входящия колектор с кореселин е тормоз за двигателя , все пак кореселина (не керосин) е дори по силно гориво от бензина и гори доста силно , това не може да е безвредно за дизелов мотор , а и това са 2 литра , не е малко според мен . Но това е лично мое мнение , може и да не съм прав , поправете ме ако греша . :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от HACKO » 22 мар 2012, 19:44

Нищо му няма на мотора. Освен това, ако вникнахте, по-голямото количество Коресилин отива за почистване на кулера, а той се чисти със откачен от д-ля изход, така нищо не влиза в мотора. Мързеливата идея да се налива направо на входа, без да се откачи кулера, може да не е удачна, защото по този начин в мотора ще влезе много мръсотия, която ще образува нагар върху челата на буталата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от diesel1.6 » 22 мар 2012, 19:52

Коресилина има хлоровъглероди, не знам как се казва точно това. Но е корозионно нещо

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: До колегите имащи Турбо

Мнение от specialista » 23 мар 2012, 19:08

Въпросния метод е ефективен при положение че се прави един вид профилактика.
Случвало ми се е на автомобил толкова да са свити отворите на колектора (повече от 50%) че цял ден да го чистя и то свален колектор.В този случай този метод няма да ми помогне или ако има ефекто то той ще е след 100 л. кореселин и незнайно колко време.Лично съм правил подобна профилактика няколко пъти и има ефект,като подчертавам няма нищо страшно в това.Всичко изгаря или поне се надявам да е така.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта