До колегите имащи Турбо
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
До колегите имащи Турбо
четохте ли това и какво мислите. http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic. ... 5%EB%E8%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Започнах и от първия ред нещо не се връзва.Значи не само дизелите а и бензиновите мотори имат картерни газове и картерно налягане -защото това го има всеки работещ двигател
И на бензиновите им се затлачва този въздуховод.И да не е зле да се погледне и измие .Ако знаеш при дизела къв първоначален ефект има измиването му с бензин-ауууууу.Ефекта е равен на около 20 коня от горе 


Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Крайно непрофесионален подход към проблема! Задайте си въпроса какво става по пътя на разтворителя и от къде минава! Всепризнато е , че има невероятен ефект, но всичко се прави при демонтирани детайли и доста по-старателно!
fiestaracing-just race!!!
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Ами скоро чистих кулера, в интерес на истината излезе малко мизерийка, но не мисля че беше нещо страшно. Колкото до този т.нар. смукателен колектор, кое по-точно се нарича така?! На снимката съм оградил нещо като колектор в което влиза единия край на интеркулера, това ли е всъщност смукателния?! Ако е това не мисля, че има нужда от чистене, а и не виждам как може да се изчисти без да се демонтира... Според мен няма от къде да изтича мръсотията... Извинявам се за невежеството, ако предположенията ми са нелепи 





Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Смукателен колектор се нарича джаджата в която влиза въздуховода след интеркулера,при теб мисля че е това с надпис turbo,но не се вижда добре.
Пусни в чичко google- "Intake Manifold" и виж там най-добре.
Пусни в чичко google- "Intake Manifold" и виж там най-добре.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
При повечето по-нови автомобили проблема идва от рециркулатора на изгорели газове- съдържащите се сажди в тях смесени с мазните картерни газове правят този батак! Най-много страдат от това TRANSIT-ите
fiestaracing-just race!!!
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Някой почиствал ли е Escort 1.8TDI? Дали ще има някакъв ефект? Аз иначе съм много доволен от вървежа на моя, не знам има ли на къде да върви повече за 90к.с. Но ако почистването помага явно ще има файда да се направи.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Нищо не пречи да опиташ! Най-малкото с нищо няма да навредиш на мотора, а напротив!
fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 29 май 2010, 17:51
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Според мен , чистене на входящия колектор с кореселин е тормоз за двигателя , все пак кореселина (не керосин) е дори по силно гориво от бензина и гори доста силно , това не може да е безвредно за дизелов мотор , а и това са 2 литра , не е малко според мен . Но това е лично мое мнение , може и да не съм прав , поправете ме ако греша . 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Нищо му няма на мотора. Освен това, ако вникнахте, по-голямото количество Коресилин отива за почистване на кулера, а той се чисти със откачен от д-ля изход, така нищо не влиза в мотора. Мързеливата идея да се налива направо на входа, без да се откачи кулера, може да не е удачна, защото по този начин в мотора ще влезе много мръсотия, която ще образува нагар върху челата на буталата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Коресилина има хлоровъглероди, не знам как се казва точно това. Но е корозионно нещо
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: До колегите имащи Турбо
Въпросния метод е ефективен при положение че се прави един вид профилактика.
Случвало ми се е на автомобил толкова да са свити отворите на колектора (повече от 50%) че цял ден да го чистя и то свален колектор.В този случай този метод няма да ми помогне или ако има ефекто то той ще е след 100 л. кореселин и незнайно колко време.Лично съм правил подобна профилактика няколко пъти и има ефект,като подчертавам няма нищо страшно в това.Всичко изгаря или поне се надявам да е така.
Поздрави!
Случвало ми се е на автомобил толкова да са свити отворите на колектора (повече от 50%) че цял ден да го чистя и то свален колектор.В този случай този метод няма да ми помогне или ако има ефекто то той ще е след 100 л. кореселин и незнайно колко време.Лично съм правил подобна профилактика няколко пъти и има ефект,като подчертавам няма нищо страшно в това.Всичко изгаря или поне се надявам да е така.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта