Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
- Bijutera
- потребител 
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Страшно много съм си харесал два-три Мустанга в Мобиле.бг на изгодна цена-между 9 и 12 хилки и искам да питам някой има ли лични впечатления от моделната гама 1994-1999 г моделите ?
Намират ли се части,скъпа ли е поддръжката изобщо всичко което сметнете за важно
			
									
									
						Намират ли се части,скъпа ли е поддръжката изобщо всичко което сметнете за важно

- Rick
- потребител 
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
И аз съм си харесал и Мустанга ми е резервен вариант ако не намеря Скорпио каквото искам. Обаче нямам идея как е поддръжката. То има ли и значение ако си го купиш е ясно че ще е от всичко по много и кефа и парите когато се наложи. 
Части се намират разбира се но в МП, не в моргата.
Евтината поддръжка при Форд свършва с Фиеста и Ескорт, от там нагоре цените са в друг клас.
			
									
									
						
Части се намират разбира се но в МП, не в моргата.

Евтината поддръжка при Форд свършва с Фиеста и Ескорт, от там нагоре цените са в друг клас.
- madboy
- Администратор 
- Мнения: 7258
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86  
 Ford Ka I coupe
 Ford Focus 2.0 mk1
 You'll Never Walk Alone!
 „Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Мустанг си струва и десета ръка, ако знаеш за какво го взимаш. 
(народно поверие)
			
									
									(народно поверие)
 Фен на служителите на OMV "Белозем"
 Фен на служителите на OMV "Белозем"Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Bijutera
- потребител 
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
никой ли нема Мустанг в тоя форум да каже как е ситуацията бе да го еВа 
			
									
									
						
- cenzor
- потребител 
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Ти мързелив ще дойдеш май, да те еВа.Bijutera написа:никой ли нема Мустанг в тоя форум да каже как е ситуацията бе да го еВа
 
 http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;
Има, разбира се, още поне 50 теми за същото.
- DigiPro
- потребител 
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
 ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
 ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Чукча не читател, чукча писателcenzor написа:Ти мързелив ще дойдеш май, да те еВа.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Има, разбира се, още поне 50 теми за същото.

- Cougar
- потребител 
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Те тея тънките в мобиле.бг са все с десни волани. Иначе на националния събор лафих с колегата axi и той ми каза, че задните му накладки с доставката били 32 лева, което според мен си е много добра цена  На мен предните са ми 40 лв, а са като на Мондео/Ескорт/Фиеста
 На мен предните са ми 40 лв, а са като на Мондео/Ескорт/Фиеста 
			
									
									 На мен предните са ми 40 лв, а са като на Мондео/Ескорт/Фиеста
 На мен предните са ми 40 лв, а са като на Мондео/Ескорт/Фиеста 
Продавам си колата !
						- axi
- потребител 
- Мнения: 34
- Регистриран: 13 май 2008, 23:49
- Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 ; Ford Mondeo 2.0i 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Айде да се включа по темата, като собственик на Мустанг. За разходите малко по-долу сега за това дали си заслужава... Ами ДА заслужава си - това все пак е Мустанг, ще караш легенда   
 
Разходите по поддръжката са малко по-големи от тези на едно Мондео например. Мога да ти дам информация за това което съм направила до тук, но все пак зависи какъв Мустанг ще си вземеш, лично моя е малко по специален заради пълния оптичен пакет на Roush, но все пак разликата ще ти е главно в цената на гумите. Та така, разходите - застраховка 1100 лв /Интерамерикан - Мега каско, ГО и асистанс, който идва дори и да няма настъпило застрахователно събитие - асистанса по принцип е 19 лв на година, така че няма той да те събори/. Смяна на масло на двигателя, скорости /моя е автоматик и по документи маслото е 13 литра, но реално глътна 9-10/ и диференциал, заедно с консумативите 500,00 лв /това преди 5-6 месеца, в Джемини/. Маслата са - за двигателя Motorcraft, а за скоростите и диференциала ACDelco. Препоръчителен интервал за смяна на малслото на двигателя - 5000 или 8000 км в зависимост от условията и начина ти на каране. Да продължавам нататък - накладки - 40 лв, стикери Клуб Форд 12 лв , гуми ... така тука е малко страшно, защото моите са 17-ки и компромисния вариант е на Vredestein Quatrac 3 - 1300 лв със смяната. Оригиналните са 15-ки, така че не е толкова страшно. Аааа забравих - филтър въздушен - 50 лв. по поръчка и проверка на ходова част и реглаж преден, заден мост при любимците от Мото Пфое 87 лв. Резервни части се намират понякога дори и в наличност във Вестауто или Скорпион 13, но в повечето случаи трябва да почакаш - между 5 и 15 дни, а за по специални части може и малко повече, но до сега не ми се е налагало. Проблемни са предните амортисьори - 400 лв, не ми се е налагало, но проверих ... Окачването му е зверско и странно и ако там нещо се случи идея нямам как  ще е като парите. Същото важи и за веригата - ако тя замине, нямам пердстава каква ще е сумата, но все пак както казах - караш легенда.
 , гуми ... така тука е малко страшно, защото моите са 17-ки и компромисния вариант е на Vredestein Quatrac 3 - 1300 лв със смяната. Оригиналните са 15-ки, така че не е толкова страшно. Аааа забравих - филтър въздушен - 50 лв. по поръчка и проверка на ходова част и реглаж преден, заден мост при любимците от Мото Пфое 87 лв. Резервни части се намират понякога дори и в наличност във Вестауто или Скорпион 13, но в повечето случаи трябва да почакаш - между 5 и 15 дни, а за по специални части може и малко повече, но до сега не ми се е налагало. Проблемни са предните амортисьори - 400 лв, не ми се е налагало, но проверих ... Окачването му е зверско и странно и ако там нещо се случи идея нямам как  ще е като парите. Същото важи и за веригата - ако тя замине, нямам пердстава каква ще е сумата, но все пак както казах - караш легенда. 
Относно обявите в Мобилето, една от фирмите, които ги предлага там е фирмата от която аз си взех моя - тези от Япония, които са. Не се бъркай, че са внос от там, доколкото знам Мустанг се прави само с ляв волан, но нищо не пречи да им звъннеш един телефон.
А да не пропусна - малко е лаком зимата в задръстванията и с работещ климатик. Е това е в общи линии -ако съм изтървала нещо - свиркай, ще отговарям.
			
									
									
						 
 Разходите по поддръжката са малко по-големи от тези на едно Мондео например. Мога да ти дам информация за това което съм направила до тук, но все пак зависи какъв Мустанг ще си вземеш, лично моя е малко по специален заради пълния оптичен пакет на Roush, но все пак разликата ще ти е главно в цената на гумите. Та така, разходите - застраховка 1100 лв /Интерамерикан - Мега каско, ГО и асистанс, който идва дори и да няма настъпило застрахователно събитие - асистанса по принцип е 19 лв на година, така че няма той да те събори/. Смяна на масло на двигателя, скорости /моя е автоматик и по документи маслото е 13 литра, но реално глътна 9-10/ и диференциал, заедно с консумативите 500,00 лв /това преди 5-6 месеца, в Джемини/. Маслата са - за двигателя Motorcraft, а за скоростите и диференциала ACDelco. Препоръчителен интервал за смяна на малслото на двигателя - 5000 или 8000 км в зависимост от условията и начина ти на каране. Да продължавам нататък - накладки - 40 лв, стикери Клуб Форд 12 лв
 , гуми ... така тука е малко страшно, защото моите са 17-ки и компромисния вариант е на Vredestein Quatrac 3 - 1300 лв със смяната. Оригиналните са 15-ки, така че не е толкова страшно. Аааа забравих - филтър въздушен - 50 лв. по поръчка и проверка на ходова част и реглаж преден, заден мост при любимците от Мото Пфое 87 лв. Резервни части се намират понякога дори и в наличност във Вестауто или Скорпион 13, но в повечето случаи трябва да почакаш - между 5 и 15 дни, а за по специални части може и малко повече, но до сега не ми се е налагало. Проблемни са предните амортисьори - 400 лв, не ми се е налагало, но проверих ... Окачването му е зверско и странно и ако там нещо се случи идея нямам как  ще е като парите. Същото важи и за веригата - ако тя замине, нямам пердстава каква ще е сумата, но все пак както казах - караш легенда.
 , гуми ... така тука е малко страшно, защото моите са 17-ки и компромисния вариант е на Vredestein Quatrac 3 - 1300 лв със смяната. Оригиналните са 15-ки, така че не е толкова страшно. Аааа забравих - филтър въздушен - 50 лв. по поръчка и проверка на ходова част и реглаж преден, заден мост при любимците от Мото Пфое 87 лв. Резервни части се намират понякога дори и в наличност във Вестауто или Скорпион 13, но в повечето случаи трябва да почакаш - между 5 и 15 дни, а за по специални части може и малко повече, но до сега не ми се е налагало. Проблемни са предните амортисьори - 400 лв, не ми се е налагало, но проверих ... Окачването му е зверско и странно и ако там нещо се случи идея нямам как  ще е като парите. Същото важи и за веригата - ако тя замине, нямам пердстава каква ще е сумата, но все пак както казах - караш легенда. Относно обявите в Мобилето, една от фирмите, които ги предлага там е фирмата от която аз си взех моя - тези от Япония, които са. Не се бъркай, че са внос от там, доколкото знам Мустанг се прави само с ляв волан, но нищо не пречи да им звъннеш един телефон.
А да не пропусна - малко е лаком зимата в задръстванията и с работещ климатик. Е това е в общи линии -ако съм изтървала нещо - свиркай, ще отговарям.

- Bijutera
- потребител 
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
хах мерси Акси супер ти е информацията!
Фирмата е същата която ти казваш-всичките са с ляв волан,но са автоматици,а аз търся ръчка
			
									
									
						Фирмата е същата която ти казваш-всичките са с ляв волан,но са автоматици,а аз търся ръчка

- axi
- потребител 
- Мнения: 34
- Регистриран: 13 май 2008, 23:49
- Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 ; Ford Mondeo 2.0i 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
А относно автоматика - направо ще се родиш - лесно се свиква, супер се кара и не е никак тромав   . А на старт по светофарите имаш супер голямо предимство - дори аз дето съм шофьор от 2 седмици тръгвам преди другите - просто предимството на автоматика. А за София с това влачене по задръстванията - няма равен, но ... всеки си знае за него си, това си е моето мнение
. А на старт по светофарите имаш супер голямо предимство - дори аз дето съм шофьор от 2 седмици тръгвам преди другите - просто предимството на автоматика. А за София с това влачене по задръстванията - няма равен, но ... всеки си знае за него си, това си е моето мнение  
			
									
									
						 . А на старт по светофарите имаш супер голямо предимство - дори аз дето съм шофьор от 2 седмици тръгвам преди другите - просто предимството на автоматика. А за София с това влачене по задръстванията - няма равен, но ... всеки си знае за него си, това си е моето мнение
. А на старт по светофарите имаш супер голямо предимство - дори аз дето съм шофьор от 2 седмици тръгвам преди другите - просто предимството на автоматика. А за София с това влачене по задръстванията - няма равен, но ... всеки си знае за него си, това си е моето мнение  
- la4o
- потребител 
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Ще ме вкарате в беля с тея цифри бе хораaxi написа: стикери Клуб Форд 12 лв
 Кой ви продаде по 12 лв. стикерите
 Кой ви продаде по 12 лв. стикерите  или за мустанга за по скъпи
 или за мустанга за по скъпи  щото за мондеото са по 5
 щото за мондеото са по 5 
- Sasho85
- потребител 
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
12 лв. са с доставката предполагам. 
Ако искаш да караш наистина уникална кола за България си взимай Мустанга. Не е с по-скъпа подръжка от другите. 17" гуми са с една цена независимо дали са на Мустанг или на Гоуф. Накладките от 40 лв. са колкото на Фиеста или Ескорт.
Справка за някои цени при т.н. семейни коли по-нисък клас. Смяна на ангренажен ремък, ролки, масло и маслен филтър за Рено Меган е 550 лв. за Опел Вектра В са 700 лв. Катализатор за Вектрата- оригинален е 2000 лв.
			
									
									Ако искаш да караш наистина уникална кола за България си взимай Мустанга. Не е с по-скъпа подръжка от другите. 17" гуми са с една цена независимо дали са на Мустанг или на Гоуф. Накладките от 40 лв. са колкото на Фиеста или Ескорт.
Справка за някои цени при т.н. семейни коли по-нисък клас. Смяна на ангренажен ремък, ролки, масло и маслен филтър за Рено Меган е 550 лв. за Опел Вектра В са 700 лв. Катализатор за Вектрата- оригинален е 2000 лв.
Автомобилен ретро клуб Shark 
						- pantata
- потребител 
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
 Fiesta 1.25 '10
 Subaru Legacy 3.0R Auto '07
- Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Гумите са най-малкия проблем, аз карам с 225/45/17 заводско, купуваш един път и забравяш, а и втора употреба се намират за под 80 лева бройката и то маркови с много добър грайфер, според мен най-големия разход ще е бензина
			
									
									
- isoiso
- потребител 
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
При някои коли въпроса "струва ли си" не стои на дневен ред. Купуват се с голям МЕРАК   Относно Мустанга, лошото е при тази кола, че някои части по интериор и екстериор нямат поддръжка. Като се счупят/скъсат и т.н. така си стоят. Просто няма къде да ги намериш или са на баснословни цени. Но това са рисковете на гъзарията който не му понася кара масовки.
 Относно Мустанга, лошото е при тази кола, че някои части по интериор и екстериор нямат поддръжка. Като се счупят/скъсат и т.н. така си стоят. Просто няма къде да ги намериш или са на баснословни цени. Но това са рисковете на гъзарията който не му понася кара масовки.
			
									
									
						 Относно Мустанга, лошото е при тази кола, че някои части по интериор и екстериор нямат поддръжка. Като се счупят/скъсат и т.н. така си стоят. Просто няма къде да ги намериш или са на баснословни цени. Но това са рисковете на гъзарията който не му понася кара масовки.
 Относно Мустанга, лошото е при тази кола, че някои части по интериор и екстериор нямат поддръжка. Като се счупят/скъсат и т.н. така си стоят. Просто няма къде да ги намериш или са на баснословни цени. Но това са рисковете на гъзарията който не му понася кара масовки.- Cougar
- потребител 
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Извинявам се за объркването, имах впредвид, че са автоматици, а не че са с десен волан 
И все пак автоматика не е като ръчните скорости Не ще се пързаля така с автоматик то..
 Не ще се пързаля така с автоматик то..
Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборота
			
									
									
И все пак автоматика не е като ръчните скорости
 Не ще се пързаля така с автоматик то..
 Не ще се пързаля така с автоматик то..Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборота

Продавам си колата !
						- 
				1.8d
- потребител 
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Ха,че то едно Мондео от 2001г. дизелак ще го лапне като топъл хлябCougar написа:...Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборота
 Според каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин
 Според каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин- Bijutera
- потребител 
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
1.8d написа:Ха,че то едно Мондео от 2001г. дизелак ще го лапне като топъл хлябCougar написа:...Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборотаСпоред каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин
нафтовата печка ше отвее Мустанга ли
 не винаги цифрите са всичко брат
 не винаги цифрите са всичко брат 
- isoiso
- потребител 
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Така е обаче и играта му свършва много бързо1.8d написа:Ха,че то едно Мондео от 2001г. дизелак ще го лапне като топъл хлябCougar написа:...Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборотаСпоред каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин
 след 1800 аха аха още 1500-2000об и стига толкова
  след 1800 аха аха още 1500-2000об и стига толкова  
- Bijutera
- потребител 
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
те дизеларките за тва прекъсвача удра на 4000 оборота.Ти представяш ли си кво ше стане с тва налягане направо главата ше се откъсне от блокаisoiso написа:Така е обаче и играта му свършва много бързо1.8d написа:Ха,че то едно Мондео от 2001г. дизелак ще го лапне като топъл хлябCougar написа:...Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборотаСпоред каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин
след 1800 аха аха още 1500-2000об и стига толкова
 отклонихме се от темата колеги,
 отклонихме се от темата колеги, 
- Sasho85
- потребител 
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Проблема не е в налягането, а в смесообразуването. Но много лесно се отстранява..................... взимаш си Мустанг  
			
									
									
Автомобилен ретро клуб Shark 
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта













