Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
csteffanov
- потребител

- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от csteffanov » 30 дек 2005, 13:14
По-точно колата пали и веднага след това гасне. Дали ще подавам газ или не значение няма колата просто глъхне и загасва моментално. Не знам каква е причината, но направих следните неща до сега:
1. Смених горивен филтър
2. Продухах маркуча от горивен филтър към резервоара
3. Прегледах внимателно всички маркучи около горивната помпа и намерих дупка на един от тях. Понеже дупката беше точно на края просто отрязах маркуча до дупката и отново го съединих без проблем...
Нафта има към половин резервоар и просто не мога да си обясня проблема?!?!? Онзи ден си карах прибрах се паркирах и сега не мога да я мръдна. Трябваше да пътувам за празниците а сега .......
Някакви бързи съвети или да звъня да развалям почивката на майстора си???
Колата е Орион 1.8 дизел 92-ра година
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 30 дек 2005, 13:46
нещто по токовите да няма,да прекусва захранването на помпата?или да е засмукала въздух през тас дупка
-
csteffanov
- потребител

- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от csteffanov » 30 дек 2005, 15:11
buhap написа:нещто по токовите да няма,да прекусва захранването на помпата?или да е засмукала въздух през тас дупка

Ами само да добавя, че огледах внимателно и кабелите за захранване на помпата, единия не изглеждаше добре за това ги разглобих и почистих, резултата е нулев. Положението отново е абсолютно същото... Колкото до дупката, да може да е влезнал въздух (макар по моя преценка тази дупка да си е от много време там) и какво, нещо специално трябва да се обезвъздуши помпата ли? Как се прави това??? И не на последно място кажете ми добър сервиз за дизел в Пловдив че както в е тръгнало поне да знам на къде да я карам.....
-
stangen
- потребител

- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от stangen » 30 дек 2005, 15:16
Провери си и маркучите за излишната нафта, много често се пукат в тях влиза въздух и дизела става недвижимо имущество .......
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 30 дек 2005, 16:00
като запалиш преди да изгасне тресе ли
ако тресе маи трябва обезвъздушаване на помпата
ако имаш здрав акомулатор, върти да видиш дали няма да са оправи сама
-
ikonoma
- потребител

- Мнения: 14
- Регистриран: 25 ное 2005, 22:26
- Модел на автомобила: Форд Орион
- Местоположение: Габрово
-
Status:
Извън линия
Мнение
от ikonoma » 30 дек 2005, 17:14
Ако е влязъл въздух викаш някой да те дърпа известно разстояние и има вероятност сама да се обезвъздуши.Не мъчи акумулатора.
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 30 дек 2005, 19:53
....а може и да е имобилайзер....
-
Overclock
- потребител

- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Overclock » 02 яну 2006, 11:50
Преди 2год. имах същия проблем.Оказа се, че водата е доста повече от нафтата.В горивния филтър беше пълно с лед

Добре, че имах само 5-6литра от тази смес в резервоара.
-
fiestaracing
- потребител

- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
- Местоположение: Варна
-
Status:
Извън линия
Мнение
от fiestaracing » 04 яну 2006, 14:57
Възможно е и стоп клапана на ГНП да не работи-при това положение горивото се връща назад по системата,и за помпата остава само толкова колкото да припали и .........после мъки!!!Решението е: едно невъзвратно клапанче на входа на помпата!!!
fiestaracing-just race!!!
-
csteffanov
- потребител

- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от csteffanov » 07 яну 2006, 21:41

Благодаря много на всички, оказа се че наистина нафтовата помпа е засмукала въздух, дърпаха ме близо 200 метра на 3-та докато запали, но сега всичко е наред! Само да кажа че мъките ми по маркучите и електричеството не се оказаха напразни, в момента колата ми пали чувствително по-лесно от колкото преди!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта