Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Tuxgt
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 18 окт 2008, 10:38
Модел на автомобила: Fiesta MK2
Местоположение: София
Status: Извън линия

Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Мнение от Tuxgt » 17 дек 2008, 21:07

Помпата има луфт и дърпа въздух. Колата не пали, а ако запали работи 30-40 секунди и губи мощност и угасва.
Къде могат да ми ремонтират помпата и заслужава ли си ? Колко струва нова ? *00147*

escorttd
Status: Извън линия

Re: Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Мнение от escorttd » 18 дек 2008, 12:27

По какво съдиш, че точно помпата има луфт, а не някой маркуч преди нея или филтъра?

Tuxgt
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 18 окт 2008, 10:38
Модел на автомобила: Fiesta MK2
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Мнение от Tuxgt » 18 дек 2008, 18:34

палчето което е вързано към жилото се мърда нагоре надоло... а и ако не е помпата то не остана какво да е... колата не работи

escorttd
Status: Извън линия

Re: Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Мнение от escorttd » 19 дек 2008, 10:11

Сложи прозрачни маркучи преди и след помпата (обратната нафта към резервоара) и ще разбереш от къде идва въздуха. Ако не може да запали развий тръбичките от дюзите и върти докато започне хубаво да изкарва нафта от четирите тръбички. Така по-лесно се обезвъздушава.
Не пипай помпата докато не откриеш проблема.

Tuxgt
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 18 окт 2008, 10:38
Модел на автомобила: Fiesta MK2
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Мнение от Tuxgt » 19 дек 2008, 20:09

Под помпата има една жица, която влиза в нещо което незнам какво е. Одеве не искаше да пали наместих я тая жица добре и запали :shock: Какво е това там и дали си въобразявам или наистина може да е от него.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Мнение от diesel1.6 » 20 дек 2008, 10:34

Е то е почти еднакво - жицата ли луфт.. побъзикай максимално, и ще се оправи.
А с прозрачните маркучи какво стана? Има ли мехурчета преди или след помпата?

Tuxgt
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 18 окт 2008, 10:38
Модел на автомобила: Fiesta MK2
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Мнение от Tuxgt » 20 дек 2008, 20:32

направо ми се реве вече... цел ден мръзна... ми смених маркучите с прозрачни, старите пласмасови бяха станали на лайно. Този който идва от тръбичката от резервоара до филтъра се вадеше на ръка, скобата нищо не държеше... Тая буксичка е толко шибана май ще я сменявам. Сложих подкачваща помпичка от жигула преди филътра за да припомпам. Викат ми - най-вероятно ми се е запушила цедката на резервоара дето е и за това не пуща нафта и гасне. Сипах малко бензин за да разяде мърсотиите. Припомпах с помпичката за да влезе нафта до горе. Мехурчета излизат от страната на помпата но спират и се пъллни с нафта. Влезнах да запаля и какво.... Не запали :? напрво вече незнам... в понеделник съм си записал час при един доктор ще я лекува уж... ще видиме какво ще стане. *072*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Горивна помпа фиеста 87 Мк2 1.6д

Мнение от diesel1.6 » 20 дек 2008, 21:39

Резервоарът ти няма цедка. И няма къде да се съберат мърсотии - тръбичката е на най-ниското място.Като си напомпил, може би си напълнил помпата с въздуха от тръбичката. Махни я тази помпа. Запали я някак и гледай в прозрачен маркуч след помпата дали минават мехурчета въздух. Трябва да няма. Не е въпросът да има нафта, а да няма никакъв въздух!
Може да свържеш клемата на помпата за онази жица с плюса на акумулатора - това е клапанчето за пускане на нафтата. Нали каза, че имало разлика след като си го бъзокал - може да е от него.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта