МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI-решен!!!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 17 яну 2008, 09:04
- Модел на автомобила: Ford Focus TDCI, 115 HP, 2003
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI-решен!!!
Здравейте, колеги!
От известно време колата притраква при палене и загасване на двигателя. "Добрата вест" тези дни е, че "след диагностика" в МП ще купувам:
- маховик 1303 лв.
-феродов и притиск. диск 673 лв.
-аксил. лагер помпа 213 лв.
Тоталът е над 2 х.л. БЕЗ ТРУДА!
Колеги, моля за съвет:
- препоръчайте ми сервиз във ВАРНА, нека погледнат колата още веднъж, че на МП много вяра нямам,
- откъде освен МП, мога да купя частите изгодно
- как се е счупил този маховик
Предварително благодаря!
От известно време колата притраква при палене и загасване на двигателя. "Добрата вест" тези дни е, че "след диагностика" в МП ще купувам:
- маховик 1303 лв.
-феродов и притиск. диск 673 лв.
-аксил. лагер помпа 213 лв.
Тоталът е над 2 х.л. БЕЗ ТРУДА!
Колеги, моля за съвет:
- препоръчайте ми сервиз във ВАРНА, нека погледнат колата още веднъж, че на МП много вяра нямам,
- откъде освен МП, мога да купя частите изгодно
- как се е счупил този маховик
Предварително благодаря!
Последна промяна от gdobrev на 19 яну 2009, 20:26, променено общо 1 път.
- batniky
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
Уоу ... Бая парички са .....Пробвай да ги намериш в някоя морга.И ако откриеш такава кола свиркай че и аз си търся един тампон на двигателя
Частите по-евтино от Форд груп Пловдив
Частите по-евтино от Форд груп Пловдив
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1746
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
Колега, ти сигурен ли си че колата наистина е за ремонт?От МП могат и да ти кажат,че има проблем, понякога за да ти вземат повечко парички,без да са сигурни,че ремонта е необходим.Казвам това,защото при дизеловите двигатели има подобна особеност,която е доста често срещана и не само при Форд и доста хора казват, че тракането при гасенето на някои двигатели е нормално.Не си написал в профила си с какъв обем е двигателя ти и за това не съм много сигурен дали е от тези,но все пак прочети тази тема http://citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?f=54&t=6032 и прецени дали наистина имаш проблем,или просто от МП искат да ги спонсорираш.
- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
Двигателите ТДЦИ са с двумасов маховик - но бая пари ти искат. (ТДДИ - са с обикновен)
Последна промяна от tosho на 19 яну 2009, 10:29, променено общо 1 път.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1746
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
Ами те всичките двигатели са с маховик,но при по-новите, маховикът е двумасов,от където идват и проблемите.При този вид маховици вибрациите,които се предават от двигателя,към трансмисията са доста по-малко и затова се използват предимно при дизеловите двигатели.Разработката им не е нито на Форд,нито на някоя друга марка автомобилни производители,а на една от големите фирми,които произвеждат съединители(не си спомням точно дали беше Look,или Sachs).Така,че ако има проблеми,те са еднакви при повечето марки автомобили.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
Ако колата е моя и притраква само при палене и гасене а през другото време не, ще карам докато поне съединителя стане за смяна или вземе да трака през цялото време и тогава ще го мисля (но повтарям ако колата беше моя, за твойта ти си вземаш решението). Просто демпфера е поомекнал и при палене и гасене поради по-големите инерционни сили удря във края на хода.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
Проверих - тук цените са 50% от тези които подаваш.
LUK -маховик двумасов кат номер 415018510 и комплект феродов,притискателен и акс.лагер помпа номер 623312433.
LUK -маховик двумасов кат номер 415018510 и комплект феродов,притискателен и акс.лагер помпа номер 623312433.
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
Тук има маховик за 223 паунда (под 500лв) - http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FOCUS-CONNEC ... 240%3A1318" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;. Доставката ако е около 100лв, понеже е тежък, ще излезе под 600лв. От няколко месеца пазаря части само от ebay.co.uk и вече даже не проверявам колко струват тук. Примерно онзи ден си поръчах носачи за Мондео-то по 8 паунда единият. От ebay.com пък си купих за $65 + $109 доставка комплтект съединител за Сузуки Витара 2.5, за който тук ми искаха 700-1000лв.
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
AlexP написа:Тук има маховик за 223 паунда (под 500лв) - http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FOCUS-CONNEC ... 240%3A1318" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;. Доставката ако е около 100лв, понеже е тежък, ще излезе под 600лв. От няколко месеца пазаря части само от ebay.co.uk и вече даже не проверявам колко струват тук. Примерно онзи ден си поръчах носачи за Мондео-то по 8 паунда единият. От ebay.com пък си купих за $65 + $109 доставка комплтект съединител за Сузуки Витара 2.5, за който тук ми искаха 700-1000лв.
Аз от миналата година началото, само от там пазаря. Сега даже певтиня паунда, а и намалиха ДДС на 15%. За едрогабаритни части ползвам Германия. Въпреки че си домъкнах новия ДВГ от Англия.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 17 яну 2008, 09:04
- Модел на автомобила: Ford Focus TDCI, 115 HP, 2003
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI
ДОБРИ НОВИНИ! Днес тръгнах да проучвам цената на въпросните части. От дума на дума обясних на продавачите в магазина какви са "симптомите". Като почнаха там петима човека да се смеят..... Те се смеят, на мен ми се плаче... )))) Пратиха ме при некакъв майстор- да погледне колата още веднъж преди да поръчам. При майстора- пак смях, смях... Двама стоят и преглеждат колата. Казаха, че САМО при притракване при палене и спиране не се налага да сменям маховик. Обясниха ми нагледно как кола с повреден маховик ТРЕСЕ при потегляне, проблемно превключва предавките и т.н. Може би проблемът е НОРМАЛНО износване, но не е за смяна изобщо.
Така, че с проблема до тук- по съвета на НАСКО- ще карам, докато не стане поне съединителят за смяна.
Колеги, дано в МП грешат. Минава ми през ум, че са "НАДУЛИ СМЕТКАТА" умишлено. Ако е така /времето ще покаже/- АЗ ПОВЕЧЕ ТАМ НЯМА ДА СТЪПЯ!!!
П.С. Проверих в eBay.co.uk- Факт цените са наистина изгодни. За в бъдеще при нужда ще купувам от там..
Така, че с проблема до тук- по съвета на НАСКО- ще карам, докато не стане поне съединителят за смяна.
Колеги, дано в МП грешат. Минава ми през ум, че са "НАДУЛИ СМЕТКАТА" умишлено. Ако е така /времето ще покаже/- АЗ ПОВЕЧЕ ТАМ НЯМА ДА СТЪПЯ!!!
П.С. Проверих в eBay.co.uk- Факт цените са наистина изгодни. За в бъдеще при нужда ще купувам от там..
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 авг 2007, 03:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, 2002, 115 к.с.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI-решен!!!
Колега, след като толкова хора са гледали колата, едва ли това е случаят при теб, но все пак ще споделя моя опит, все ще е от полза, надявам се. Та значи форда на колегата имаше едно специфично изчаткване при запалване и при гасене на двигателя. Разбира се, този звук се чуваше откъм двигателя, а не след него. Оказа се ремъчната шайба на динамото. В нея има тресчотка, която не позволява завъртането й в обратна посока, когато мотора "притриса" при палене и гасене. Тресчотката се беше повредила и съответно чаткаше при палене и гасене на мотора. Лошото е, че шайбата не е монтитана директно на динамото, а посредством вал и върви комплект с него. Доколкото си спомням цената в МП беше над 460 лв. В една автоморга го намерихме комплект с динамото за 140 лв. Така решихме проблема, че ни остана и едно динамо резерва.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 17 яну 2008, 09:04
- Модел на автомобила: Ford Focus TDCI, 115 HP, 2003
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI-решен!!!
Благодаря lightman! Това е идея. Ще проверя при първи удобен случай. Звучи далеч не толкова сериозно като цифра, надявам се и като труд за ремонт.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI-решен!!!
Така действа това нещо.......
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI-решен!!!
Колега ,незнам дали и при теб е същия проблем.Иима партида Фокус с фабричен дефект на коляновия вал ,а по-точно проблем в лагера който ограничава аксиялния луфт.Ще разбереш като дърпаш кол.вал напред -назад за ремъчната шайба. Ремонтира се с замяна на нов лагер около 70лв.Така беше и при един колега от форума и
се оправи.Не добре да караш така според мен в един момент може да имаш голями неприятности с мотора.
Намери читав майстор в Варна и провери това което ти пиша, ако имаш желание .
се оправи.Не добре да караш така според мен в един момент може да имаш голями неприятности с мотора.
Намери читав майстор в Варна и провери това което ти пиша, ако имаш желание .
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: МАХОВИК за смяна Фокус 1.8 TDCI-решен!!!
Бе, проблемът решен, ама ти пали с натиснат съединител и при смяна на скорости - по-кротко
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта