Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus .http://news.automedia.bg/read/6162.html?page=1#comment0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Тази информация, сякаш беше писана и преди в този или друг раздел.
Сетих се след като прочетох за 1.0 литровия мотор и тогава много се учудих.
Сетих се след като прочетох за 1.0 литровия мотор и тогава много се учудих.
Don't worry, be happy!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Focus Купе – стилен нов спортист от Ford
Focus Купе – стилен нов спортист от Ford .Благодарение на английски колеги имаме възможност да видим нов модел на Синия овал, какъвто не е имало досега. Става дума за нов, триврат вариант спортно купе на бестселъра Focus на марката Ford, който достойно ще се изправи срещу такива отличници като VW Scirocco и Renault Megane Coupe.
Независимо, че е притиснат от кризата, Ford и по специално европейският му филиал, който единствен от всичките филиали на американския гигант отбелязва растеж в тези трудни времена, имат амбициозни планове за следващото поколение автомобили от фамилията Focus. Първи от тях през следващата година ще видим фамилния миниван C-MAX MPV, а върха на сладоледа ще бъде спортното купе за което стана сума по-горе.
Интересен момент е че за американския пазар колата ще има по-скоро формата на седан и до някъде ще прилича на спортния Ford Escort от 70-е години на миналия век. За Европа автомобилът ще си има типичната за стария континент форма на спортно купе, доста по-родствена с тази на последното истинско спортно купе на марката – Ford Puma, модел много харесван от по-младите автолюбители, което е и целта на новото купе.
Във вида на новата кола могат да се открият заемки от отличния малък модел на марката – последното поколение на Fiesta с ниско разположената радиаторна решетка и големите LED фарове. Визyално мускулести са арките на колелата, широките алуминиеви джанти, атлетичност и завършеност на автомобила добавят издигащата се назад поясна линия, малкият спойлер на покрива, ъгловатите задни опорни колони на покрива и оформената като дифузор задна броня.
Е, колата не изглежда като изгладена от вятъра, но съвремието, освен спортен вид, изисква и висока степен на практичност, такава, каквато предлагат автомобилите от последните поколения на Ford.
Вътре ще има ново приборно табло, изработено от висококачествени материали, по-добри от тези при актуалното поколение Focus. Голямата промяна е в контролната система, подобна на тази при BMW - iDrive и при Mercedes – COMAND, което ще подреди много практично командите на автомобила.
Пътната динамичност е била винаги в центъра на вниманието при Focus, ще си остане там и при новия модел, който ще предлага отлично чуство във волана и фин контрол върху колата при движение. Хечбекът ще има малко по-твърдо окачване, задвижването ще е поверено на новия турбо двигател с директно впръскване от моделната линия EcoBoost – 1.6л с мощност 150 или 180 к.с. За пръв път при подобен спортен модел ще се предложат и два дизела – 1,6 л TDCi с мощности 90, 110 или 130 к.с., и 2.0 л с мощности 170 или 200 к.с.
Стандартно автомобилът ще идва с механична предавателна кутия, а като опция на разположение ще е и роботизирана със сдвоен съединител Ford PowerShift.
http://auto-press.net/cat_1/sub_6442/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Независимо, че е притиснат от кризата, Ford и по специално европейският му филиал, който единствен от всичките филиали на американския гигант отбелязва растеж в тези трудни времена, имат амбициозни планове за следващото поколение автомобили от фамилията Focus. Първи от тях през следващата година ще видим фамилния миниван C-MAX MPV, а върха на сладоледа ще бъде спортното купе за което стана сума по-горе.
Интересен момент е че за американския пазар колата ще има по-скоро формата на седан и до някъде ще прилича на спортния Ford Escort от 70-е години на миналия век. За Европа автомобилът ще си има типичната за стария континент форма на спортно купе, доста по-родствена с тази на последното истинско спортно купе на марката – Ford Puma, модел много харесван от по-младите автолюбители, което е и целта на новото купе.
Във вида на новата кола могат да се открият заемки от отличния малък модел на марката – последното поколение на Fiesta с ниско разположената радиаторна решетка и големите LED фарове. Визyално мускулести са арките на колелата, широките алуминиеви джанти, атлетичност и завършеност на автомобила добавят издигащата се назад поясна линия, малкият спойлер на покрива, ъгловатите задни опорни колони на покрива и оформената като дифузор задна броня.
Е, колата не изглежда като изгладена от вятъра, но съвремието, освен спортен вид, изисква и висока степен на практичност, такава, каквато предлагат автомобилите от последните поколения на Ford.
Вътре ще има ново приборно табло, изработено от висококачествени материали, по-добри от тези при актуалното поколение Focus. Голямата промяна е в контролната система, подобна на тази при BMW - iDrive и при Mercedes – COMAND, което ще подреди много практично командите на автомобила.
Пътната динамичност е била винаги в центъра на вниманието при Focus, ще си остане там и при новия модел, който ще предлага отлично чуство във волана и фин контрол върху колата при движение. Хечбекът ще има малко по-твърдо окачване, задвижването ще е поверено на новия турбо двигател с директно впръскване от моделната линия EcoBoost – 1.6л с мощност 150 или 180 к.с. За пръв път при подобен спортен модел ще се предложат и два дизела – 1,6 л TDCi с мощности 90, 110 или 130 к.с., и 2.0 л с мощности 170 или 200 к.с.
Стандартно автомобилът ще идва с механична предавателна кутия, а като опция на разположение ще е и роботизирана със сдвоен съединител Ford PowerShift.
http://auto-press.net/cat_1/sub_6442/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта