Zetec

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 26 апр 2005, 12:16

DigiPro написа:
aaleks написа:Някой виждал ли е 1.6 16V с 130к.с.
Аз съм виждал ама на Nissan Primera 97г. :lol:
Земляк, май нищо не си видял :) , тия нямат повече от 102к.с. за 1.6 16V. /ама знаели се :? , да не е някой тунинг/
Виж за HONDA CRX 1.6 16V e 160к.с. :shock: и е от 1992г., ама аз питам някой виждал ли е!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 29 апр 2005, 16:57

Zetec turbo няма :) освен ако не е Home-made :P и клапаните винаги са 16 :))
Изображение

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 15 юли 2005, 22:38

Май приликата е катоТрамвай и Мотриса.И двете са Електрически,возят пътници.
А разликата?
*00133*

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 16 юли 2005, 16:51

Разликата между 1.8 105 и 130 коня са валове (клапаните са 16 при зетек), мап и електрониката. Ако бъркам нека ме поправят...
Изображение

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 17 юли 2005, 11:03

и аз така знам.
пък и то няма мн неща по които да се различават:)
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Bat Na4e
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Bat Na4e » 17 юли 2005, 15:48

Незнам от каде идва раликата и как я постигат освен разпределителни валове и малко чип туниг,ама моето моторче е средния вариант Zetek 1.8 16V 85kW
П.П. Отклонихсе от темата
дане забравяме,че FORD доразвиват моделитеси през година така че има много малки разлики в близки по роизводство (като години) модели

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта