Нямам парно
-
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 14 дек 2005, 11:08
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1,6L
- Status: Извън линия
Нямам парно
Нямам парно, умрях от студ. Клапата се отваря и затвяря, няма проблеми, когато колата работи на място, идва топло, макар и слабо, радиаторчето също загрява, тръбите се затоплят. Какво да правя? Умирам от студ, pls
-
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
може да не е нито едно от гореизброените 
попринцип парното на форд е слабо място - казвали са ми за една серпентинка която с времето се износва. тя служи за намаляване дебита на пропускане на студения въздух.
пробвай да набиеш маркуча със термостата директно във водното съединеие и проблема ти е решен
(това е направил един мой познат с Ескорт)

попринцип парното на форд е слабо място - казвали са ми за една серпентинка която с времето се износва. тя служи за намаляване дебита на пропускане на студения въздух.
пробвай да набиеш маркуча със термостата директно във водното съединеие и проблема ти е решен

Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА

-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Антифриз
сигурно имаш предвид радиатора на парното?защото другия влияе само на охлаждането на колата. а за промиването - много разглобяване - след това чиста вода в двете посоки, ако дебита е малък/т.е. водата тече трудно/ - нов радиаторsashko_bg написа:Имам антифриз, мисля че радиатора е запушен, друго просто не остана, колата си загрява нормално иначе.
Как се промива радиатора?
-
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 14 дек 2005, 11:08
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1,6L
- Status: Извън линия
за парното
Оправих го. Свалих двата маркуча, който отиват към радиатора за парното и го промих с вода за окол0 15 минути с маркуч. Отвътре изтече много мърсотия. Сега ми е топличко, направо супер, много ми е кеф. Иначе преди бях като сибирска мечка. 

- kirilkirilov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 фев 2006, 20:06
- Модел на автомобила: Ford KUGA II
- Местоположение: Козлодуй
- Контакти:
- Status: Извън линия
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Как не топли бе човек,имаш нещо запушено сигурно.Моето като го дам до край на червено и ще се опека вътре.Много рядко ми се случва,даже при -20 да въртя врътката до крайkirilkirilov написа:А дали парното на Мондеото е същото.Защото моето нетопли добре.Има някакво топло докато термостата е затворен и като се отвори отслабва много.


- ico_1
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 фев 2006, 14:14
- Модел на автомобила: MONDEO 1.8 TDI "98g - Kombi
- Местоположение: HASKOVO
- Status: Извън линия
А дали парното на Мондеото е същото.Защото моето нетопли доб
Имаш нещо запушено, щом термостата ти като се отвори парното отслабва трябва да про вериш пътя на охл. течност от двигателя до радиатора за парното. Преди време на стария форд(Орион 1,8Д) се беше запушила тръбичката която излиза от двигателя и на нея се захваща входящия маркуч за радиаторчето за парното,ама докато го разбера ми се е.... мамата в един декемврийски студ. Радиаторчето беше като ново. Ако ти се налага да развиваш тази г- образна тръбичка внимавай че мн. лесно се чупи.От много кофти сплав е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта