Слагали ли сте Хадо?
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Слагали ли сте Хадо?
Някой ползвал ли е Хадо? Руските добавки. Изчетох много внимателно всичко което пише за гела за дизелови двигатели и понеже преди бях чувал много добри отзиви се чудя дали да пробвам.
- защитава износването на триещи детайли!!!
- възстановява геометрията на двигателя!!!
- намалява коефициента на триене до 300 пъти!!!
- намалява разхода до 30%!!!
- изравняване и увеличаване на компресията!!!
- намалява шума и вибрациите с 10%
и това само за 60$............
Имам приятел с бензинов двигател на 150 000 км. каза, че няма нищо общо след обработката с Хадо.
Какво ще ме посъветвате?
И да търся ли сервиз в който се занимават с тази добавка или да се мятам сам?
- защитава износването на триещи детайли!!!
- възстановява геометрията на двигателя!!!
- намалява коефициента на триене до 300 пъти!!!
- намалява разхода до 30%!!!
- изравняване и увеличаване на компресията!!!
- намалява шума и вибрациите с 10%
и това само за 60$............
Имам приятел с бензинов двигател на 150 000 км. каза, че няма нищо общо след обработката с Хадо.
Какво ще ме посъветвате?
И да търся ли сервиз в който се занимават с тази добавка или да се мятам сам?

-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
ами...има едно доста по-евтино(10-15лв)...пак руско РиМет...производителя му дава същите като посочените от теб характеристики...(слагал съм без да е имало нужда от него, затова не мога да коментирам някакъв вълшебен ефект; мотора беше на 110хил км Москвич)
Само разсъждавам,... това Хадо не съм ползвал!
Също има един Универсален модификатор пак руски, в ЕМк33 много го хвалят...цента е пак около тази, която си посочил...
Само разсъждавам,... това Хадо не съм ползвал!
Също има един Универсален модификатор пак руски, в ЕМк33 много го хвалят...цента е пак около тази, която си посочил...
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
не се лъжете с тия измислици!!! Самите руснаци твърдят за Хадо, че е нищо повече от азбест, за римет се изказват малко по ласкаво.Повечето присадки за масло са пагубни за турбината-ако имаш излишни 600-1000лв. може да пробваш.
Имаще един руски сайт swong, ама не помна точно как беше в който доста ясно са описани свойствата на такива добавки(мисля че са го спрели)
Имаще един руски сайт swong, ама не помна точно как беше в който доста ясно са описани свойствата на такива добавки(мисля че са го спрели)
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ivboje написа:не се лъжете с тия измислици!!! Самите руснаци твърдят за Хадо, че е нищо повече от азбест, за римет се изказват малко по ласкаво.Повечето присадки за масло са пагубни за турбината-ако имаш излишни 600-1000лв. може да пробваш.
Имаще един руски сайт swong, ама не помна точно как беше в който доста ясно са описани свойствата на такива добавки(мисля че са го спрели)
Защо е пагубно за турбината?
Честно казано като чуя турбина и ми настръхва косата, защото вече съм давал 700лв. за нея.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Предполагам заради "плъзгащите" лагери и високите обороти /около 50 000 и нагоре може би/.
Ти си сменял турбина, би трябвала да си наясно. Сигурно си я сменил защото са задрали лагерите, не ми се вярва да е от счупени перки. Но между другото перките ги чупят нарачно, когато турбината задере и няма скоро да я сменят или ще я прадават колата.
На моето масло което ползвам пише " за бензинови двигатели 15 000км за турбо-дизели 7500км" и гледам да го спазвам /е около 8500км не повече/ .
Та така за турбо-дизелете - УМНАТА
Ти си сменял турбина, би трябвала да си наясно. Сигурно си я сменил защото са задрали лагерите, не ми се вярва да е от счупени перки. Но между другото перките ги чупят нарачно, когато турбината задере и няма скоро да я сменят или ще я прадават колата.
На моето масло което ползвам пише " за бензинови двигатели 15 000км за турбо-дизели 7500км" и гледам да го спазвам /е около 8500км не повече/ .
Та така за турбо-дизелете - УМНАТА

Небойте се роби Спартак е с вас!
- tisho.74
- потребител
- Мнения: 158
- Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
- Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Точно така е, въобще не се лъжете! Всичките тия добавки са добри за мосвичите и ладите, ама за съвременни бензинови и турбодизелови двигатели са пагубни! И то точно поради далеч по- малките допуски при всички лагери и т.н. А за турбото при дизелите само добавка им трябва и прас- 1000 лв! Същата история е и при зетек с хидравличните повдигачи на клапаните, най- много да се влоши положението.
Истината е в хубавите масла, дори по- добри от предписаните, и навременна смяна, по- рано от предписаното, това е!
Истината е в хубавите масла, дори по- добри от предписаните, и навременна смяна, по- рано от предписаното, това е!
Търся си форд
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Едната смазка е "Реметал" а другата е "РиМет"
"Реметал" е по евтина и от тук може да е станало някакво объркване.
"РиМЕТ" в Пловдив съм го взимал на 16 лв. а другата я бях намерил за 8 лв. в едно магазинче.
http://www.smazka.ru
http://www.rimet.ru/
http://www.motorspower.com/main.htm
Мисля че и двете бяха разработки на някакви военни заводи в Екатеринбург. "Римет" съм я ползвал ама освен че намали шума на двигателя не съм установил други подобрения.
"Реметал" е по евтина и от тук може да е станало някакво объркване.
"РиМЕТ" в Пловдив съм го взимал на 16 лв. а другата я бях намерил за 8 лв. в едно магазинче.
http://www.smazka.ru
http://www.rimet.ru/
http://www.motorspower.com/main.htm
Мисля че и двете бяха разработки на някакви военни заводи в Екатеринбург. "Римет" съм я ползвал ама освен че намали шума на двигателя не съм установил други подобрения.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Абе ако ти е износен двигатела и искаш да го продаваш,наливаш и всичко е ок.Един френд си взе голф 3 на скоро .Уж хубав на 140 000,няма шум,като осичка дзънкал,и като му смениха маслото в сервиза изтекли някви каши,измили каналите и като наляли ново масло се разтропала,разчукала......основен ремонт прави,биелни лагери,сегменти,щуротии....
И така е била маскирана.Наливат добавката и уплътнява луфтовете.
И така е била маскирана.Наливат добавката и уплътнява луфтовете.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 20 дек 2010, 20:50
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Слагали ли сте Хадо?
...
edit cossy: за реклама, моля обръщайте се към администраторите на форума
edit cossy: за реклама, моля обръщайте се към администраторите на форума

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта