ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stefan lulov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 18 мар 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 16i 16v
Status: Извън линия

ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от stefan lulov » 20 мар 2009, 14:06

някои можели да ми каже това за какво служи и какъв ефект имат онези трабички които отиват в колектора
Прикачени файлове
DSC00131.JPG
DSC00133.JPG

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от didon80 » 20 мар 2009, 15:13

Това е импулсния въздушен филтър, за който бях питал преди кой го има! Един съвет от мен - периодично трябва да се отваря за да се почисти филтъра вътре, направи го за да диша по-лесно двигателя....

stefan lulov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 18 мар 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 16i 16v
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от stefan lulov » 20 мар 2009, 18:15

мерси през колко време трябва да се отвара и дасе чисти и каква роля има ида попитам как се сваля защото маи отдавна нее свалян некои можели да прати снимка на двигател на мондео 90ps

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от didon80 » 20 мар 2009, 20:51

Ролята му е да подава дозирано свеж въздух в изпускателния колектор, когато двигателя е горещ, в резултат на това се получава по-добро изгаряне - изводите от тук нататък си прави сам! Филтъра се почиства предимно при пътуване в силно запрашена среда, но според мен за толкова години едва ли някой го е чистил (просто защото не знае за съществуването му), затова го отвори и го измий с бензин. За целта ще ти трябва канал, защото трябва да свалиш капачката отдолу и от там да почистиш всичко вътре, след това напръскай с масло за въздушни филтри пенопласта(филтъра). 8)

stefan lulov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 18 мар 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 16i 16v
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от stefan lulov » 20 мар 2009, 21:22

незнам маи ще се откажа да го отварам до сега немам никакви ядове

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от Ianaki » 23 мар 2009, 20:49

Колега просто напиши нимер от талона започващ с W в темата и ще ти кажем каква ти е колата.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от opex » 23 мар 2009, 21:59

didon80 написа:Ролята му е да подава дозирано свеж въздух в изпускателния колектор, когато двигателя е горещ, в резултат на това се получава по-добро изгаряне - изводите от тук нататък си прави сам! Филтъра се почиства предимно при пътуване в силно запрашена среда, но според мен за толкова години едва ли някой го е чистил (просто защото не знае за съществуването му), затова го отвори и го измий с бензин. За целта ще ти трябва канал, защото трябва да свалиш капачката отдолу и от там да почистиш всичко вътре, след това напръскай с масло за въздушни филтри пенопласта(филтъра). 8)
Не разбирам защо трябва да вкарва свеж въздух в изпускателните колектори. И какво се случва с ламбда сондата.

Аз до колкото знам това е ЕГР системата при форд при която част от изгорелите газове се връщат обратно за доизгаряне и намаляване на вредните емисии и разхода на гориво.
Като застанеш срещу двигателя, от дясно при диагностичната букса има един конектор с 2 кабела и черно кръгло капаче отгоре. От там се изключва системата като махнеш конектора. Двигателя работи по-добре в смисъл по-тихо и по-равномерно и върви повече. Поне при мен това е ефекта. Ако я закачиш на компютър ще ти изкара грешка за Secondary air нещо си...
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от noface » 26 мар 2009, 12:12

Както колегата преди мене каза от испускателия колектор се "взима" а не се подава въздух за доизгаряне и да без тази с-ма колата върви по-вече, защото не използва изгорелите газове.На сиерата я бях разкачил и на компа ми показваше .....мухааааахахаха *00935* *00930*
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

stefan lulov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 18 мар 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 16i 16v
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от stefan lulov » 26 мар 2009, 13:04

както колегата ми беше казал дая откача от буксата аз е откачих и я изпробвах но не виждам разлика просто вдига обороти а км-набира по бавно затова пак си закачих буксата

Потребителски аватар
NightRider
потребител
потребител
Мнения: 184
Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от NightRider » 26 мар 2009, 13:12

ЕГР системата и системата за подаване на свеж въздух в изходния колектор са две различни системи. ЕГР вкарва изгорели газове в смукателния колектор а другата вкарва свеж въздух в изпускателния колектор. Двете системи са сложени само от екологична гледна точка. И двете системи влошават работата на двигателя. Икономия от тях не се постига. Ако правят проблем просто се изключват (прищипват се вакумните маркучета които ги управляват).

stefan lulov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 18 мар 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 16i 16v
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от stefan lulov » 26 мар 2009, 13:33

добре значи като си работят двете системи няма да имам никви ядове на елкома ми казаха че двигатела си работи перфекно

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ДАИТЕ МИ СЪВЕТ-за форд ескорт

Мнение от opex » 26 мар 2009, 19:52

може ли линк или име по което да търся инфо за тази система, която вкарва свеж въздух в изпускателния колектор, понеже ми стана доста интересно :-/: :D
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта